تبلیغات

تبلیغات

سایت گمشده ها

gomshode

اگه چیزی  گم کرده اید نگران نباشید .

سگ گمشده دارید؟یا گربه یا حیوان خانگی خودرا گم کرده اید؟

مدارک گمشده دارید؟ کارت ملی یا کارت ماشین سند یا گذرنامه و …. را گم کرده اید؟

طلا و جواهرات گمشده دارید؟ساعت یا وسیله شخصی مثل گوشی و تبلت و ….

هرچه گم کرده اید درسایت جویاشو میتوانید پیدایش کنید

هرچی هم پیدا کردی و میخوای به صاحبش برسونی توی جویاشو آگهی کن تا به دست صاحبش برسه و مژدگونی تو بگیری
با گمشده ها و پیدا شده ها چیکارکنیم؟

در زندگی هر کس پیش‌ آمده است که مدارک، اشیا، وسایل شخصی یا یکی از عزیزان خود را گم کرده و برای یافتن آن ها با مشکلات زیادی روبرو شده است. خیلی از مواقع فردی که اشیاء با ارزش گمشده ای دارد، شاید هرگز به آن دسترسی پیدا نکند، چراکه راهی برای یافتن آن در دست نداشته و مرکزی سراغ ندارد که به آن مراجعه کرده و مشکل خود را برطرف کند. یا گاهی از اوقات پیش می‌آید که فردی اشیاء یا چیزهای با ارزشی را پیدا کرده و به‌دنبال صاحب آن است، اما راهی برای ارتباط با صاحب آن‌ها پیدا نکرده و در رساندن آن‌ها ناکام خواهد ماند.

در گذشته روزنامه ها وسیله ای برای اعلام مفقودی یا راهی برای اعلام پیدا شدن این وسایل گمشده بودند اما امروزه روش کار متفاوت شده و روزنامه های کاغذی دیگر جایی در میان مردم نداشته و دنیای مجازی همه چیز را تغییر داده است.

در این مقاله سعی داریم به معرفی وبسایتی  بپردازیم که با ‌عنوان جویاشو  و مرکز گمشده و پیدا شده ها راه اندازی شده و بدین‌ترتیب قصد دارد نیاز افراد یابنده و افرادی که شیء ای را گم کرده اند، مرتفع سازد. یابنده جزء اولین وبسایت ها در زمینه یافتن اشیاء گمشده و ثبت اشیاء پیدا شده بوده و روزبه‌روز به طرفداران و کاربران آن افزوده می گردد. در ادامه در نظر داریم به توضیحاتی در مورد این وبسایت  بسیار پرکاربرد بپردازیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در مورد بزرگترین وبسایت  گمشده و پیدا شده ها در کشور چه می دانید؟امروزه با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند، بسیاری از عملیات توسط گوشی های تلفن همراه انجام می‌پذیرند، چند وقتی است که وبسایت های  زیادی به ثبت آگهی‌های رایگان پرداخته‌اند و همین امر سبب محبوبیت آن‌ها شده و بسیار مورد استقبال و استفاده قرار گرفته‌اند. دنیای مجازی دنیایی با پیچیدگی‌های فراوان و درعین‌حال ارائه دهنده بسیاری از خدمات شده ‌است. وبسایت ها در این دنیای مجازی به‌عنوان ابزاری هستند که در خدمت انسان بوده و سعی در رفع نیازهای آن‌ها به‌صورت غیرحضوری و از راه دور دارند.

بدین ترتیب رفع نیاز کاربران سریع‌تر، راحت‌تر و بدون هزینه اضافه‌ انجام خواهد گرفت. یکی از این وبسایت ‌ها که در راستای خدمت‌ رسانی طراحی‌شده و در نوع خود منحصر به ‌فرد می‌باشد، سایت جویاشو می باشد که به عنوان مرکز گمشده ها و پیدا شده ها به شما در پیدا کردن وسایل گمشده و یا درج اطلاعات مربوط به وسایل پیدا شده کمک بسزایی خواهد کرد.

همچنین بخوانید  فالوور اینستاگرام بخریم یا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

 

سایت گمشده ها

گمشده ها و پیدا شده های خود را چگونه ثبت کنیم؟

در این وبسایت  هرنوع شیء گمشده ای قابل ثبت است، این اشیا می توانند شامل حیوانات گمشده ، انسان های گمشده ، اشیاء گمشده ، مدارک گمشده یا مدارک سرقتی یا هر مورد دیگری باشد. با امکانی که این اپلیکیشن برای ثبت اشیاء پیدا شده فراهم کرده است، هر یابنده ای می تواند اطلاعات دقیق مربوط به یافته های خود از جمله مدارک پیدا شده ، حیوانات پیدا شده ، انسان های پیدا شده ، اشیاء پیدا شده و … را در آن به ثبت رسانده و در رساندن آنها به دست صاحب خود قدم مثبت و موثری برداشته باشد. جویاشو جستجویی که انجام می دهد، آن چه را که یابنده به ثبت رسانده است، یافته و رضایت خاطر وی فراهم خواهد شد.

گم شدن مدارک و کارت‌های شناسایی یکی از اتفاقاتی است که برای فرد دردسرهای زیادی را به‌همراه خواهد داشت. گرفتن المثنی یا یافتن این‌گونه مدارک بسیار دردسر‌ساز بوده و در خیلی از مواقع یافتن مدارک سرقتی یا مفقود شده با موفقیت همراه نخواهد بود. لازم به ذکر است که در این وبسایت  بخشی برای درج قیمت وجود ندارد چرا که ورود تمام اطلاعات در آن رایگان می‌باشد، اما در مورد اشیائی که ارزش مالی بالایی دارند، جوینده  می تواند مبلغی را به عنوان مژدگانی تعریف کرده و پس از دریافت گمشده خود آن را به یابنده تقدیم کند.

چنانچه فردی مدارک، شیء یا عزیز گمشده خود را در جویاشو نیافت، این امکان برای او وجود دارد که با ثبت اطلاعات مربوطه، اعلام مفقودی بنماید، دراین‌صورت افرادی که در این وبسایت  در حال جستجو هستند قبل‌از ثبت اطلاعات یافته های خود، به سراغ اعلام مفقودی رفته و چنانچه آن را پیدا کنند، آن را به دست صاحب خود می رسانند.در وبسایت جویاشو، امکان چت بین افراد جوینده و یابنده نیز وجود دارد، در این صورت این دو نفر با هم در ارتباط بوده و پس از رد و بدل کردن اطلاعات مربوطه و انجام راستی آزمایی های لازم، در نهایت فرد یابنده، جوینده را به گمشده خویش می رساند.

بهترین مرکز گمشده ها و پیدا شده ها

حال که در مورد این وبسایت  کاربردی اطلاعات جامع و کاملی بدست آورده و با مزایای استفاده از آن آشنا شدید، می‌توانید به ما اعتماد کرده و با ما همراه شوید. در این وبسایت  می‌توانید هم به دیگران در یافتن اشیاء و مدارک گمشده کمک‌رسانی کنید و هم‌ از آن به‌عنوان وسیله‌ و ابزاری برای یافتن اشیاء ارزشمند، عزیزان گمشده یا مدارک مفقود یا سرقت شده خود کمک بگیرید.

همچنین بخوانید  ملزومات و تجهیزات اساسی اتاق سرور

 در جویاشو تا به الان چندصد  مدارک یافته شده، به ثبت رسیده و تعداد زیادی از آن ها نیز به صاحبان خود بازگشته اند و این حاکی از تعداد کاربران زیاد این وبسایت و محبوبیت آن می باشد. قصد ما توسعه بهتر وبسایت  و فراهم آوردن امکان ارتباط راحت‌تر و کاربردی تر کاربر با این وبسایت و برآورده کردن کلیه نیاز های او در حیطه گمشده ها و پیدا شده ها می باشد، بنابراین با استفاده از این وبسایت و ثبت نظرات و پیشنهادات خود و ارتباط با ما، ما را در بهبود و توسعه هر چه بهتر وبسایت جویاشو یاری فرمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *