تبلیغات

تبلیغات

مزایای استفاده از شیشه رنگی

shishe-rangi

امروزه مراکز زیادی اقدام به تولید شیشه رنگی با کیفیت های بالا می نمایند . از جهتی برای افزایش سرعت در اجرا و همچنین دقت و ریزبینی کارشناسان بخش تولید در این شرکت موجب شده تا محصولاتی بسیار منحصر به فرد و مرغوب به مشتریان ارائه دهند. هنر آینه کاری امرزوه محبوبیت بالایی  در دکوراسیون داخلی به دست آورده است که در این میاان آینه برنزی بیشترین سهم را دارد. از آن جایی که قابلیت سکوریت شدن شیشه های رنگی وجود دارد، بنابراین می توانید این شیشه ها را با دوام و استحکام فوق العاده بالا و رنگ مورد نظر خودتان نیز سفارش داده. استفاده از این نوع شیشه مزایای زیادی دارد که عبارت اند از :

  • امکان سکوریت شدن شیشه های رنگی.
  • نظافت شیشه های رنگی بسیار ساده و راحت می باشد.
  • می توان انواع شیشه رنگی را به صورت آنتی یو وی و آنتی باکتریال سفارش داد .
  • شیشه رنگی در مقابل ضربه و حرارت مقاومت بالایی را نشان می دهند.
  • درخشندگی و شفافیت شیشه های رنگی بسیار بالا می باشد.

 

شیشه رنگی

شیشه طرح دار رنگی

شیشه طرح دار رنگی به عنوان نمونه ای از شیشه رنگی شناخته می شود که معمولا از آن ها در انواع پارتیشن شیشه ای خانگی، اداری، شیشه حمام، شیشه درب و پنجره استفاده می شود. شیشه طرح دار رنگی به علت برخورداری از زیبایی و جذاب بودن می تواند فضای مورد استفاده شما را متنوع تر کند و در افزایش گستره دید تاثیر به سزایی بگذارد.به طور معمول شیشه رنگی از 25 رنگ استاندارد برخوردار اند که از نظر کیفیت بی نظیر هستند.

استفاده از آینه کاری در دکوراسیون

۱.استفاده از آینه برای بزرگ ‌تر نشان دادن محوطه

از معروف ‌ترین ترفند‌هایی که با استفاده از آینه‌ ها می‌ توان استفاده کرد، ایجاد توهم فضای بزرگ ‌تر می باشد. آینه‌ها در یک فضای معین نور را منعکس می نماید. بازتاب نور چشم را گول می زند تا فضا را بزرگ ‌تر حس کنید. به یاد داشته باشید، هر چه آینه بزرگ ‌تر باشد، محیط را بزرگ ‌تر نشان خواهد داد در صورتی که کوچک ظاهر شدن محیط خود خسته شده‌اید، حتما دکوراسیون با آینه را مد نظر قرار دهید.

استفاده از یک آینه تمام قد بر روی دیوار، به خصوص رو به روی در ورودی، هنگام داخل شدن به اتاق احساس افزایش فضا می‌ دهند. قرار دادن آینه در نزدیکی تخت خواب یا ناهار خوری به باز شدن فضا و ایجاد حس بزرگ ‌تر شدن محوطه اتاق خواب‌های کوچک و محل غذاخوری کمک می‌ کند.

همچنین بخوانید  2 تا از مهمترین وعده های غذایی برای ورزشکاران

۲.آینه روشی برای روشن تر کردن محیط

بزرگ ‌ترین مزایای استفاده از آینه در طراحی داخلی کمک به بازتاب نور می باشد که موجب روشنایی فضا می گردد. استفاده از آینه در یک منطقه کوچک منجر به بازتاب نور به اطراف محیط شده و در روشن تر شدن فضا کمک می کند.  البته توصیه می شود که در این امر زیاده روی نکنید.

دیوار مقابل پنجره‌ها یکی از جاهای خیلی مناسب جهت قرار دادن آینه به منظور بازتاب نور می باشد که منجر به آن شده تا نور طبیعی وارد شده منعکس گردد و به روشنایی اتاق کمک نماید. قرار دادن آینه ‌ها در کنار شومینه‌ ها به انعکاس درخشش شعله‌ های آتش کمک می‌ کند و موجب درخشیدن آینه‌ ها، به خصوص در شب می گردد.

 

شیشه رنگی

آینه برنزی چیست؟

آینه برنز از ترکیب شیشه قهوه ای و یک لایه نیترات نقره در پشت آن می باشد. این نوع آینه به عنوان جذاب ترین رنگ ها در آینه ها، به شمار می رود. با توجه به اینکه یراق آلات، اکسسوری و لوستری که در خانه های مصرف می گردد به رنگ برنز می باشد این نوع آینه ها انتخاب خوبی جهت هماهنگی محسوب می شوند.آینه برنز در مکان های مختلف منزل همچون: اتاق نشیمن پشت مبلمان و یا پشت میز ناهارخوری، در آینه کنسول، جلوی درب ورودی، لابی، اتاق خواب، اتاق کار و … کاربرد دارد.ضمن اینکه آینه ها برای تزیین و دکور فضاهای مختلفی همچون تالار، رستوران، فروشگاه ها، بوتیک و … نیز کاربردی می باشند.

کاربرد آینه برنز در دکوراسیون داخلی

کاربرد آینه برنز در دکوراسیون زیاد می باشد به نوعی این آینه ها به تنهایی قابلیت ترکیب با رنگ‌هایی مانند نقره ای و طلایی دارند. این رنگ متالیک به عنوان یک رنگ کلاسیک معرفی می گردد که می ‌تواند فضایی کلاسیک و مجلل را به وجود آورد. استفاده از رنگ برنز تنها مربوط به استفاده از آینه‌های برنزی نیست .می توان از این رنگ در سایر المان‌های دکور داخلی بهره مند شد.

قیمت آینه برنز

با توجه به مراحل تولید پیچیده ای آینه برنز، قیمت های آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. با توجه به اینکه آینه برنز نسبت به آینه معمولی در زمان تولید سخت تر ارائه می شوند .بنابراین قیمت آن ها گران تر می باشد. ضمن اینکه  انواع و اقسام آینه با ضخامت های مختلفی تولید می شود که هر چه میزان ضخامت آینه بیشتر باشد در قیمت نهایی آن نیز موثر خواهد بود.

همچنین بخوانید  هدف نت ارائه دهنده راهکار های نوین میزانی وب و سرور

 

شیشه رنگی

متخصصین دکوراسیون داخلی با بهره مندی از آینه در فضاهای داخلی انواع طرح ها و ایده های جدیدی برای فضاهای مدرن اجرا می نمایند. عوامل متعددی در قیمت آینه کریستال وجود دارد. بهتر است برای استعلام قیمت و خرید آینه کریستال با کارشناسان آینه رحیمی ارتباط برقرار نمایید.این مرکز از مراکز معتبر برای تهیه انواع آینه می باشد. شایان ذکر است جهت خرید انواع آینه و کسب اطلاعات بیشتر برای تهیه انواع آینه دکوراتیو می توانید به وب سایت rahimiglass.com مراجعه و با کارشناسان آینه رحیمی ارتباط برقرار فرمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *