تبلیغات

تبلیغات

شتابان هاست، ارائه دهنده نوین ترین نسل تکنولوژی هاست ایران

shetaban-host2

انتخاب یک سرویس میزبانی و خرید هاست ایران برای وب سایت یکی از حساس ترین مراحل راه اندازی سایت و ورود به دنیای مجازی کسب و کار در ایران است چرا که یکی از اصلی ترین زیرساخت هایی که می تواند روی سئو، طراحی و عملکرد سایت شما و در نهایت سود آوری بیزنس تاثیر بگذارد همین سرویس ها هستند.

مجموعه شتابان هاست با تجربه 10 ساله در حوزه ارائه خدمات هاستینگ و میزبانی وب، با ارائه بهترین و مطمئن ترین خدمات در سرتاسر ایران توانسته اعتبار و محبوبیت بالایی نزد کاربران و یوزرهای خود بدست بیاورد و این مجموعه را به یکی از معتبرترین سایت های خرید دامنه و هاست تبدیل کند.

ثبت دامنه برای شروع کار شما

دامنه های بین‌المللی برای انتخاب در اختیار شماست!

https://shetabanhost.com/domain/

آنچه باید بدانیم این است که خرید هاست و سرور برای کسب و کار خیلی مهم بوده و دانستن مفاهیم هاست و دامنه به شما کمک چشمگیری درپیشبرد اهداف می کند.

هاست در واقع بخشی از یک کامپیوتر قدرتمند با سخت افزارها و منابع قوی به نام سرور است. این سرور منابع خود مثل فضا برای ذخیره سازی و پردازنده های قدرتمند چند هسته ای را در اختیار صاحبان هاست قرار می دهد.

زمانی که شرکتی مثل شتابان هاست، سرور و امکانات آن را بصورت ماهانه یا سالانه در اختیار یک مجموعه قرار می دهد، اصطلاحا به آن هاست اجاره ای می گوییم و اگر یک مجموعه سرور شخصی خودش را تهیه کند و از همه امکانات آن استفاده کند، در واقع یک هاست و سرور اختصاصی (dedicated server) تهیه کرده است.

 

هاست سی پنل ایران و اروپا شتابان هاست برای نهایت استفاده از امکانات

قبل از خرید هاست ایران و هاست اروپا باید بدانیم که یکی از مدل های هاست و میزبانی وب، هاست سی پنل است. می دانیم که هاست ها انواع مختلفی دارند و دو نوع اصلی آنها که بر اساس سیستم عامل دسته بندی می شوند هاست لینوکس و ویندوز است.

تفاوتی که میان تکنولوژی دو هاست وجود دارد در نوع عملکرد و بهینه سازی آن نسبت به وب سایت شماست. اگر در طراحی و کدنویسی سایتتان از زبان هایی مثل PHP، وردپرس یا HTML استفاده کرده باشید، هاست لینوکس گزینه مورد نظر شماست.

اما اگر از زبان هایی مثل ASPX یا ASP استفاده می کنید بهتر است هنگام خرید به سراغ هاست های ویندوزی بروید تا با ویژگی هایی که مخصوص این نوع زبان هاست حداکثر استفاده را از هاست خود ببرید.

هاست سی پنل شتابان هاست یکی از هاست های مبتنی بر لینوکس است که برای استفاده از آن از کنترل پنل cPanel استفاده شده است. هر هاستی برای اینکه به شما امکان استفاده از ویژگی های مختلف را بدهد یک کنترل پنل دارد که برای مدیریت هاست استفاده می شود.

همچنین بخوانید  یونیت هیتر گلخانه ای

شتابان هاست ارائه دهنده ی با کیفیت ترین هاست های سی پنل های ایران و اروپا، از بروزترین استراتژی ها و کانفیگ ها برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود استفاده می کند و همین حالا سرورهای این مجموعه آماده میزبانی از وب سایت فروشگاهی، شرکتی، خبری و آموزشی شما بوده و همچنین محیط مناسبی را برای فعالیت های توسعه دهندگان وب در اختیارشان قرار می دهد لذا برای خرید هاست ایران از شتابان هاست عجله کنید!

هاست دانلود ایران و اروپا شتابان هاست برای رسانه اختصاصی شما

یکی دیگر از انواع محبوب سرویس های میزبانی شتابان هاست در خرید هاست ایران و هاست اروپا، هاست مخصوص سایت ها و وبلاگ هایی است که روزانه حجم زیادی اطلاعات و دیتا مثل فیلم، عکس، نرم افزار، موسیقی و… آپلود می کنند و این باعث می شود به فضای زیادی برای ذخیره سازی این مدیا داشته باشند.

دلیل استفاده از این هاست ها این است که اگر شما بخواهید از طریق یک هاست وب سایت معمولی این حجم را آپلود کنید اصلا به مقرون به صرفه نیست و باید هزینه زیادی برای منابع هاست در نظر گرفته شود.

برخلاف هاست های معمولی، تکنولوژی هاست های دانلود محدودیت های فیزیکی سروری برای کاربران ایجاد نمی کنند، بلکه با استفاده از یک پیکربندی و کانفیگ منحصر به فرد و مخصوص برای این نوع سایت ها شما می توانید حداکثر استفاده را از امکانات سرور و شبکه ی خود داشته باشید.

هاست های دانلود معمولا از پردازنده و رم بالایی برخوردار هستند و می توانند به پاسخ دهی به نیازهای کاربران را به بهترین شکل انجام دهند.

به عنوان مثال، زمانی که بازدید وب سایت شما بالا برود و کاربران زیادی داشته باشید، RAM و CPU به مقدار زیادی درگیر خواهند شد. وب سایت های رسانه ای بسیاری وجود دارند که شاید در لحظه چندین هزار نفر وارد آنها شوند که هر یک از آنها مشغول به انجام کاری مثل تماشای ویدیو، گوش کردن به پادکست و دانلود فایل های صوتی است.

در این شرایط نه هاست های اشتراکی می توانند پاسخگوی این حجم از درخواست باشند و نه استفاده از سرورهای اختصاصی صرفه اقتصادی برای مجموعه را خواهد داشت و اینجاست خرید هاست ایران از نوع دانلود می تواند راهکار اصلی شما باشد.

هاست های دانلود آلمان از آنجایی که فاصله کمتری نسبت به کانادا تا ایران دارند می توانند گزینه پیشنهادی شتابان هاست باشند، اما اگر قصد صرفه جویی در هزینه دارید، هاست های دانلود ایرانی نیز امروزه به پایداری و کارایی بالایی رسیده اند. همین حالا می توانید انواع مختلف هاست دانلود و ویژگی های آنها را در شتابان هاست بررسی کنید.

همچنین بخوانید  ویروس کرونا چیست ؟ خطر دستگاه‌های حضور غیاب در شیوع کرونا

حتما درباره برای اینکه بدانید چه زمانی اقدام به خرید هاست و سرور برای کسب و کارمان بکنیم؟ مقاله زیر را مطالعه بفرمایید!

https://www.fasleqtesad.com/Fa/News/786699/

 

شتابان هاست

هاست بک آپ پیشنهاد شتابان هاست برای محکم کاری

چه هنگام برای خرید هاست ایران به هاست بک آپ فکر کنیم؟ در واقع هاست بک آپ برای کسانی است که پیش از این هاست مورد نیاز خود برای راه اندازی و استفاده از وب سایت کسب و کارشان را خریداری کرده اند و حالا به فکر تهیه یک هاست پشتیبان برای نگه داری و حفظ اطلاعاتشان هستند.

در صورتی که تجربه مدیریت سایت یا سرور را داشته باشید، حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به بازگرداری و ریستور کردن نسخه های پشتیبان داشته اید و می دانید که در چنین شرایطی اگر نسخه back-up بروز نداشته باشید چه مشکلات بزرگی ممکن است برای شما به وجود بیاید.

اما اگر نیاز به فایل های قدیمی تری داشته باشیم که شاید ماه ها پیش از هاست پاک شده چکار باید بکنیم؟ نکته اینجاست که گاها حتی بهترین هاست ها نیز نمی توانند بیش تر از یک ماه نسخه های پشتیبان از دیتای شما تهیه کنند.

کاری که هاست بک آپ شتابان هاست برای شما انجام می دهد این است که بصورت ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهانه نسخه های پشتیبان از بخش های مختلف وب سایت و هاست شما تهیه می کند و به شکل ساماندهی شده و ایمن در خود نگه می دارد.

نکته مهم درباره هاست های بک آپ منابع و امکانات کمتری است که نسبت به سایر هاست های پرسرعت و قدرتمند دارند. همانطور که از نام این سرویس ها پیداست، بیش ترین استفاده ای که از آنها می شود جهت حفظ و نگه داری اطلاعات برای روز مباداست و طبیعتا هزینه ای که برای خرید هاست ایران نوع بک آپ از شتابان هاست می کنید صرف فضای ذخیره سازی و ترافیک بیش تر است.

هاست VIP شتابان هاست برای هر نوع وب سایتی به خصوص از نوع قدرتمند

مدل آخر از انواع هاست ها که در این مقاله معرفی می کنیم، به شکلی مجموع تمام ویژگی های سرویس هایی است که تا اینجای مقاله به آنها اشاره کردیم.

هاست وی آی پی شتابان هاست گزینه ایست که کاربرانی که نمی خواهند درگیر مقایسه و انتخاب بین گزینه ها باشند آن را انتخاب می کنند تا با استفاده از خدماتی که روی سرورهای بروز، قدرتمند و با کانفیگ قوی در اختیارشان قرار می گیرند تمام تمرکز خود را روی پیشرفت و ارتقای سایتشان بگذارند.

همچنین بخوانید  دیزل ژنراتور چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بالاترین سرعت در لود و استفاده از سایت، پشتیبانی 24 ساعته در تمام روز های سال، ارائه دو لوکیشن آلمان و ایران، استفاده از هارد بروز و قدرتمند NVMe و همچنین قابلیت بک آپ گیری روزانه و ساعتی مهم ترین ویژگی هایی هستند که این هاست را برای هر نوع وب سایتی مناسب می کنند.

زمانی که اقدام به خرید هاست و سرور برای کسب و کارمان می کنیم باید جهت مشاهده پلن های هاست های وی آی پی از مشاوران حرفه ای فروش شتابان هاست کمک بگیریم.

شتابان هاست

آنچه در مورد خرید هاست ایران و تکنولوژی های آن در این مقاله خواندید

شتابان هاست بی شک یکی از شرکت های وب هاستینگ مجهز در ایران است که نوین ترین نسل تکنولوژی هاست را ارائه می دهد، و شما می توانید با خیال راحت در آن اقدام به خرید دامنه و هاست کنید و نگرانی از بابت مشکلات احتمالی مثل کمبود منابع، سرعت پایین و امنیت کم نداشته باشید.

هاست حرفه ای ایران
https://shetabanhost.com/iran-cpanel-hosting/
با یک انتخاب خوب، موفقیت رو از همینجا شروع کن

در این مقاله سعی کردیم بجای تکیه بر معرفی انواع شناخته شده ی هاست یعنی اختصاصی، اشتراکی و مجازی، گزینه هایی را به شما معرفی کنیم که ممکن است کمتر نام آنها را شنیده باشید اما می توانند مزایا و کاربردهای بسیار زیادی برایتان داشته باشند.

مدیران و فاندرهای زیادی قبل از اینکه اقدام به خرید هاست و سرور برای کسب و کارشان کنند و حتی دامنه شان را نیز ثبت و خرید کنند، با چند کلیک و تماس ساده زیرساخت های وب سایت خود را به کمک شتابان هاست برنامه ریزی کرده اند.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • فاطمه تیر 5, 1401 :: 13:30

    shetabanhost امکانات خیلی خوبی برای خرید هاست داره
    ممنون از تِک تیپ و حمید نوری عزیز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *