تبلیغات

تبلیغات

چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم؟

insta-frosh

همانطور که شاهد هستید دنیا روز به روز به سمت پیشرفته شدن می رود و در این میان فضای مجازی نقش مهمی را ایفا می کند. در میان ده ها شبکه اجتماعی که در سراسر جهان وجود دارد، اینستاگرام یکی از بهترین بسترها برای فروش محصولات مختلف می باشد. بسیاری از افراد این سوال در ذهنشان به وجود آمده که چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم؟ اگر از قبل ایده خاصی در ذهن دارید که احساس می کنید جامعه به آن نیازمند است از همین الان می توانید فعالیت خود را با راه اندازی یک پیج فعال در اینستاگرام آغاز کنید. تفاوتی ندارد اجناس فیزیکی دارید یا قصد فروش محصولات دیجیتالی، در هر صورت اینستاگرام می تواند بهترین بستر برای شما باشد.

در صورتی که علاقمند به داشتن پیج اینستاگرام پر مخاطب هستید می توانید از خدمات خرید فالوور واقعی ما استفاده کنید.

چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم

اینستاگرام چه نقشی در بازاریابی دارد؟

قبل از این که بخواهیم پاسخ جامعی برای سوال این که چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم پیدا کنیم، قصد داریم تا این شبکه اجتماعی بزرگ را از نظر بازاریابی بررسی کنیم.

چرا باید اینستاگرام را برای فروش محصولات انتخاب کنیم؟

  • این شبکه مجازی دارای بیش از 1 میلیارد کاربر فعال است.
  • به طور تقریبی ماهیانه بیش از 130 میلیون خرید در این شبکه انجام می گیرد.
  • بیشتر از 500 میلیون نفر در طول روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.
  • بیشتر از 11% افراد از طریق پیج های اینترنتی خرید خود را انجام می دهند.
  • بیش از 70% هشتگ ها به کسب و کارهای مختلف مرتبط می شود.
  • تعامل در اینستاگرام در مقایسه با شبکه های دیگری همچون فیسبوک 4 برابر بیشتر انجام می شود.
  • نیمی از کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار یا برند را دنبال کرده اند.
  • ترندهای اینستاگرام مدام در حال رشد و توسعه است.

خرید پیج اینستاگرام به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به یک پیج پر مخاطب دسترسی پیدا کنید.

تحقیقات زیادی در زمینه بازاریابی اینستاگرام و فضای مجازی صورت گرفته و پیش‌بینی شده است تا سال 2030،  بیش از 90% خریدها به صورت اینترنتی انجام می شود. بنابراین هرگز برای راه اندازی یک کسب و کار و تبلیغات دیر نیست.

چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم

آموزش فروش در اینستاگرام

قبل از این که پاسخی به سوال این که چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم پیدا کنید، باید با نحوه فروش و راه اندازی پیج در این شبکه مجازی آشنا شوید. امروزه افراد مختلفی به عنوان ادمین و پشتیبان در اینستاگرام فعالیت داشته و به راه و روش های فروش اصولی آشنا هستند. چنانچه هزینه کافی برای اداره پیج توسط افراد دیگر دارید، پیشنهاد می کنیم 0 تا 100 راه اندازی و فروش را در اختیار افراد حرفه ای قرار دهید در غیر این صورت باید برنامه اینستاگرام را نصب کنید و پس از ثبت نام، پیج خود را به حالت حرفه ای درآورید.

همچنین بخوانید  خرید کامپیوتربرند لنوو

قبل از راه اندازی پیج باید با مواردی همچون هشتگ گذاری، زمان مناسب برای انتشار استوری و پست، نحوه تعامل، نحوه پاسخ دهی به مشتریان و مواردی از این قبیل آشنا شوید.

چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم؟ بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام.

حال به سوال اصلی این که چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم می رسیم، محصولی که برای فروش در این شبکه بزرگ انتخاب می شود بسیار حائز اهمیت است و باید به صورت هدفمند انتخاب شود. اگر از صاحبان کسب و کارهای سنتی هستید و قصد راه اندازی پیج را دارید، به راحتی می توانید همان محصول را عرضه کنید و در صورتی که هیچ محصولی برای فروش ندارید، بهتر است به مواردی که در ادامه عنوان می شود توجه کنید.

فروش پوشاک

تحقیقات نشان داده جامعه رو به سمت مدگرایی می رود بنابراین پوشاک همیشه طرفدار خاص خود را دارد و بسیاری از افراد ترجیح می دهند خرید پوشاک را از طریق اینترنت انجام دهند.

هشتگ محبوبی که در بخش پوشاک استفاده می شود fashion# نام داشته که در حال حاضر بیشتر از 1 میلیارد پست در این بخش منتشر شده است.

افرادی که از طریق اینستاگرام اقدام به فروش لباس کرده اند، موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کرده اند. قشر بانوان درصد بالایی از محصولات مد روز را از طریق اینستاگرام خریداری می کنند.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی از جمله محصولاتی است که هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی محبوبیت بسیار زیادی دارد. هشتگی که برای لوازم آرایشی در نظر گرفته شده است makeup# می باشد که در حال حاضر بیش از 380 میلیون پست دارد.

بانوان همیشه اهمیت زیادی به زیبایی خود می دهند و همواره به دنبال تهیه برترین نمونه از لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.

اگر قصد راه اندازی پیجی در زمینه لوازم آرایشی در اینستاگرام دارید، بهتر است ویدئوهای آموزشی مفیدی در این زمینه تولید کرده و منتشر کنید.

کیف و کفش

کیف و کفش از محصولات بسیار پرفروش اینستاگرام بوده که از مخاطب خاصی پیروی نمی کند. شما می توانید در پیج خود کفش هایی برای کودکان، نوجوانان، جوانان از هر قشری به فروش برسانید.

اغلب افرادی که قصد خرید کفش را دارند، سعی می کنند کیف خود را نیز به شکل ست شده تهیه کنند.

اگر قصد فروش کیف و کفش در اینستاگرام دارید باید به دنبال خرید محصولات مد روز با طرح، رنگ و سایزبندی مختلفی باشید.

 

 

ساعت مچی

 

اگر فکر می کنید ساعت مچی طرفدار زیادی ندارد، بهتر است هم اکنون هشتگ watch# را در بخش جستجوی اینستاگرام سرچ کنید تا به اهمیت آن پی ببرید.

همچنین بخوانید  چگونه با فروش خرما از کارمندی به کارآفرینی رسیدم

این هشتگ در حال حاضر بیش از 31 میلیون پست از افراد مختلف دارد که در داخل و خارج از ایران اقدام به فروش ساعت مچی کرده اند.

ساعت های مچی نیز قشر خاصی را شامل نشده و گروه های سنی مختلف از جمله نوجوانان، جوانان، آقایان و بانوان می توانند خرید خود را انجام دهند.

بسیاری از افراد از ما سوال می پرسند که چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم و ما ساعت های مچی دیجیتالی و عقربه ای را به آن ها پیشنهاد می دهیم.

چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم

کسب درآمد از اینستاگرام بدون کالای فیزیکی

 

نکته بسیار مهمی که باید یادآور شویم این است که برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام حتما نیازی به فروش محصول خاصی نیست و شما از روش های دیگر نیز می توانید از طریق این شبکه اجتماعی بزرگ درآمد کسب کنید اما چگونه؟

شما می توانید با خرید لایک اینستاگرام تعداد لایک پست های خود را به شدت افزایش دهید.

کالاهای دیجیتالی بفروشید

کاربرانی که از ما سوال می پرسند با کمترین مبلغ و یا بدون سرمایه چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم؟ ما به آنها پاسخ می دهیم می توانید محصولات دیجیتالی خود را نیز از طریق اینستاگرام به فروش برسانید. از فروش انواع فایل، برنامه، محتوا، جزوه و…  گرفته تا هر چیزی که در ذهن دارید.

 

کلام آخر

 

امیدوارم در این مقاله پاسخ خود را برای سوال این که چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم دریافت کرده باشید. لازم به ذکر است موارد ذکر ‌شده برای فروش، تنها بخش کوچکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام بوده و شما اگر ایده جدیدی در این باره دارید، می توانید فعالیت خود را از هم اکنون و با ساخت یک پیج فعال و هدفمند آغاز کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *