تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین لوپ تعمیرات موبایل

loop

معرفی لوپ های تعمیرات موبایل

لوپ‎‌ها با توانایی بزرگ نمایی اجسام بسیار ریز که با ذربین هم به خوبی قابل مشاهده نیستند، در مشاغل متفاوتی چون جواهرسازی و تعمیرات موبایل بسیار مثمرثمر واقع شده و توانستند مزایای فوق العاده‎‌ای را در جهت ارتقای کیفیت تعمیرات حاصل نمایند. بنابراین با توجه به اهمیت و نقش موثر لوپ، لازم است کلیه‌‎ی تعمیرکاران موبایل به واسطه‌ی آشنایی با انواع محصولات و برندها و البته قیمت لوپ تعمیرات موبایل بهترین گزینه را انتخاب کرده و با استفاده از تجهیزات مدرن، رضایت بیشتری را از مشتریان خود حاصل نمایند. در این مقاله سعی نمودیم با ارائه اطلاعاتی در خصوص بهترین لوپ‌‌‎ها و عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوپ تعمیرات موبایل، در خرید تجهیزات مدرن و کاربردی تعمیرات و کاهش آسیب‌های احتمالی به موبایل در حین تعمیرات گام موثری برداریم.

 

اهمیت انتخاب بهترین لوپ

همانطور که می‌دانید گوشی‎‌های هوشمند علیرغم امکانات گسترده‌‎ای که برای کاربران به ارمغان می‎‌آورند از ابعاد و حجم کوچکی بهرمندند که این به معنای کوچک و ریز بودن قطعات به کاربرده شده در آن است. برخی از این قطعات چون آی سی‌‎ها و بوردها گاهی به اندازه‎‌ای ریز و کوچک هستند که توانایی تشخیص جزییات و تعمیر بخش‌‎های مختلف آن با چشم غیر مسلح امکان‌پذیر نبوده و انجام هر حرکت اشتباهی ممکن است به خرابی آن قطعه و در نتیجه ضرر مالی تعمیرکار و مشتری ختم شود از همین رو نیاز است به واسطه‎‌ی شناخت و بررسی قیمت لوپ تعمیرات موبایل و خرید مقرون به صرفه‌‌ ترین و با کیفیت‎‌ترین لوپ، این قطعات را به خوبی با بزرگنمایی بالاتری و با تسلط بیشتری تعمیر نمود.

بهترین لوپ‎‌های تعمیرات موبایل

لوپ‎‌های تعمیرات موبایل را از لحاظ قیمت، برند، امکانات و چگونگی عملکرد می‌توان به دسته بندی‎‌های متفاوتی تقسیم کرد که در میان تمامی این دسته بندی‎‌ها لوپ‌‎های دو چشمی و لوپ‌‎های دیجیتالی شاید از کاربردی‌‎ترین لوپ‎‌های موجود در مراکز فروش لوازم تعمیرات موبایل باشند.

ویژگی لوپ‌‎های دو چشمی

لوپ‌‎های دو چشمی همانطور که از نامشان مشخص است تنها از دو لنز چشمی برای تماشای نمونه‌‎های قرار داده شده برخوردار هستند. قیمت لوپ تعمیرات موبایل دو چشمی به علت بزرگ‌نمایی پایین و قابلیت کاربردی آسان و همچنین امکانات محدود‎‌تری که به نسبت دیگر انواع لوپ‎‌ها در اختیار تعمیرکاران قرار می‌دهند مناسب‎‌تر بوده و  به همین دلیل می‌توان آن را به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار معرفی کرد. این لوپ‎‌ها تصاویر قطعات را به صورت سه بعدی در اختیار تعمیرکار قرار می‌دهند تا وی به راحتی به بخش‌‎های مختلف مدنظر خود دسترسی داشته و بتواند به راحتی به لحیم کاری برد و یا دیگر تعمیرات لازم برد و دیگر قطعات بسیار ریز بپردازد. لوپ آنالوگ یاکسون Yaxun Ak10 از جمله محصولات دو چشمی با کیفیت موجود در بازار است که از بدنه‎‌ی باکیفیت و مستحکمی تشکیل شده و با برخورداری از منبع نوری، دید خوبی را برای بررسی قطعات به وجود می‌‎آورد.

همچنین بخوانید  حوزه کشمش در یک هفته موجودی حسابم را پر کرد

ویژگی لوپ های دیجیتال

لوپ‌های دیجیتال از دیگر انواع لوپ‎‌های موجود در زمینه‎‌ی تعمیرات موبایل هستند که می‌توان این محصولات را در دو دسته‎‌ی جداگانه‎‌ی لوپ‎‌های تماما دیجیتال و لوپ‎‌های سه چشمی دیجیتال و آنالوگ قرار داد که  لوپ‌‎های تماما دیجیتال از هیچگونه لنزهای چشمی بهرمند نیستند و تنها به واسطه‎‌ی رایانه و مانیتور امکان مشاهده‎‌ی نمونه یا قطعه‎‌ زیر میکروسکوپ را فراهم می‌کنند. این در حالی است که لوپ‎‌هایی که سه چشمی دیجیتال آنالوگ هستند برخلاف نوع اول، در دو حالت چشمی یا دیجیتالی و به واسطه‎‌ی مانیتور می‌توانند به کاربرده شوند. در خرید لوپ‎‌های دیجیتال توجه به کیفیت صفحه نمایش و میزان بزرگ نمایی و فاصله کاری حائز اهمیت بوده و به گونه‎‌ای تعیین کننده‎‌ی کیفیت محصول تهیه شده می‎‌باشد.

لوپ‎‌های سه چشمی یاکسون مدل ak33 ، ریلایف Relife M3Tb1 از جمله محصولات دیجیتال و آنالوگ هستند که در دسته لوپ‎‌های حرفه‌‎ای و کاربردی قرار می‌گیرند. این لوپ‎‌های با کیفیت با بهرمندی از قابلیت نصب دوربین و کیفیت خوب لنز تصاویری با وضوح بسیار خوب را برای تعمیرکار به ارمغان آورده و تعمیر قطعات موبایل را سهولت می‌‎بخشند. قیمت لوپ تعمیرات موبایل سه چشمی یاکسون ak33 و Relife M3Tb1 با قابیلیت نصل دوربین و مانیتور بسیار نزدیک به یکدیگر بوده و تنها به علت تفاوت ‌‎در برند و اجزای جزئی ممکن است کمی اختلاف قیمت داشته باشند ولی اگر بخواهیم محصولات را در یک دسته بندی مشخصی بر اساس قیمت ارائه دهیم مسلما این لوپ‎‌ها در یک گروه قرار خواهند گرفت.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوپ‎‌ها

همانطور که عرض کردیم لوپ‎‌ها در دسته بندی‎‌های متفاوتی با خصوصیات و نحوه‌‎ی عملکرد متفاوت موجودند که هر شخص بنا به بودجه‌‎ای که برای این امر در نظر گرفته می‎‌بایست به سراغ بهترین کیفیت این محصولات رفته و از میان برندهای برتر ارائه شده با دقت و اهتمام یکی را برگزیند. از جمله عوامل اصلی که می‌تواند تعیین‌کننده‌‎ی قیمت لوپ تعمیرات موبایل باشد می‌توان به اجزای متفاوت آن لوپ، چون: چشمی، صفحه قرارگیری نمونه یا جسم، میزان بزرگ نمایی، قابلیت‌‎های متعددی چون امکان نصب بر روی پد تعمیرات موبایل و یا نوع لنز به کار رفته در عدسی اشاره نمود. البته توجه شود که خود مراکز فروش تجهیزات موبایل نیز می‌توانند با پایبندی بر روی قیمت‎‌های مصوب، در نحوه‎‌ی قیمت گذاری برروی لوپ‎‌ها تاثیرگذار باشند؛ چرا که برخی از مراکز متاسفانه با تخطی از قیمت‎‌های مصوب به گران‌فروشی و ارائه محصولاتی با قیمت غیرواقعی می‎‌پردازند. به همین دلیل توصیه می‌شود با انتخاب مراکز معتبری چون ابزارک موبایل به راحتی محصولاتی اورجینال و اصل را با مناسب‎‌ترین قیمت تهیه فرمایید.

همچنین بخوانید  نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل

خرید اینترنتی لوپ

خوشبختانه امروزه برای تهیه ابزار و تجهیزات مورد نیاز تعمیرات موبایل نیازی به مراجعه حضوری نبوده و تنها با جست و جو در اینترنت و مراجعه به وبسایت‌های معتبر ارائه دهنده‎‌ی محصولات با کیفیت می‌توان به محصولات دلخواه خود دسترسی پیدا کرد. با خرید اینترنتی مقایسه‎‌ی  قیمت لوپ تعمیرات موبایل در مراکز مختلف سهولت بخشیده شده و افراد با بررسی بیشتر و خیالی آسوده‎‌تر می‌توانند محصولات مدنظر خود را تهیه نمایند.

جهت تهیه‎‌ی لوپ و یا دیگر تجهیزات تعمیرات موبایل می‌توانید به سایت abzarakmobile.com مراجعه نمایید. این سایت تخصصی با ارائه قطعات و ابزارهای اورجینال و با کیفیت مورد نیاز در جهت تعمیرات موبایل و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان سعی در جذب اعتماد دارد. با ورود به این سایت می‌توانید به مشاهده قیمت ابزار و لوازم تعمیرات موبایل شامل: قیمت لوپ تعمیرات موبایل، لوازم جانبی لوپ مانند دوربین لوپ و لامپ لوپ، پدنسوز تعمیرات موبایل زیر لوپ،  هیتر هویه، منبع تغذیه موبایل، چسب تعمیرات موبایل، پیچگوشتی موبایل و … بپردازید و با آن ها آشنا شده و با مطالعه و استفاده اطلاعات درج شده در خصوص هر محصول به خریدی با کیفیت و رضایت بخش دست یابید. همچنین می توانید از تیم پشتیبانی ابزارک موبایل نهایت استفاده را ببرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *