تبلیغات

تبلیغات

چگونه دوربین مداربسته را به گوشی وصل کنیم؟

نصب-دوربین-روی-گوشی-موبایل-570×380

در صورت نصب دوربین مداربسته در منزل و یا محل کار یکی از نیازه هایی که همه افراد به آن نیاز دارند این است که بتوانند از طریق گوشی موبایل خود تصاویر دوربین مداربسته را مشاهده نمایند البته این یکی از وظایف نصاب دوربین مداربسته ولی در این آموزش شما خودتان آموزش خواهید داید تا بتوانید دوربین مداربسته روی گوشی را راه اندازید نمایید.

 اصطلاح به این کار انتقال تصویر دوربین مدار بسته بر روی گوشی گفته می شود که در واقع هدف این است که بتواند دوربین مدار بسته را بر روی گوشی موبایل به صورت کامل تحت کنترل داشته باشید و بتوانید تصاویر آن را به صورت زنده مشاهده نمایید و یا بتوانید تصاویر پلی بک و بازپخش آن را داشته باشید.

نصب دوربین مداربسته روی گوشی یکی از فعالیت هایی که توسط نصاب دوربین مداربسته انجام می‌شود و در زمانی که شما اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنی باید از نصاب دوربین خود بخواهید که تصاویر دوربین را بر روی گوشی شما انتقال دهید.

در این مقاله آموزشی در خصوص ” دوربین مداربسته روی گوشی” می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه بتوانید تصویر دوربین مداربسته خود را بر روی گوشی انتقال دهید و انتهای مقاله با ما همراه باشید این مقاله آموزشی توسط مهندسین شرکت چشمان بیدار آریا طراحی و تهیه شده است.

تنظیمات مودم برای انتقال تصویر دوربین مداربسته روی گوشی

اولین اقدام برای نصب دوربین روی گوشی این است که شما تنظیمات مودم خود را برای انتقال تصویر دوربین مداربسته روی گوشی به درستی انجام بدهید به‌صورت ساده کار به این صورت است که شما در ابتدا می بایست آی پی دوربین مداربسته خود را روی مودم به گونه ای تنظیم کنید که ارتباط دوربین مداربسته با اینترنت از طریق مودم برقرار شود و تمامی اطلاعات دوربین به درستی بر روی اینترنت انتقال داده شود.

یکی از نکاتی که در تنظیم مودم برای انتقال تصویر دوربین باید در نظر گرفت بحث امنیت یا اصطلاحاً فایروال مودم می باشد که می بایست تنظیمات آن در حالت فعال قرار بگیرد، همچنین برای افزایش امنیت سایبری انتقال تصویر دوربین مداربسته خود حتما از رمز دوربین مدار بسته با امنیت بالا استفاده کنید تا به راحتی قابل حدس زدن برای هکرها نباشد.

یکی دیگر از تنظیمات مهم این است که پهنای باند آن را در حالت بهینه قرار دهید تا بتواند بهترین کیفیت را با استفاده از پهنای باند کم اینترنت ایران به شما ارائه بدهد معمولاً این تنظیمات توسط اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنت به شما ارائه خواهد شد، و در صورتی که از مودم ایرانسل استفاده می کنید بهتر است که از پشتیبانی خود بخواهید که تنظیمات را بر روی اعداد 0 و ۳۵ قرار دهد.

همچنین بخوانید  نکاتی که باید راجع به عایق پاششی پلی یورتان بدانید

یک نصاب دوربین مداربسته حرفه ای باید تمامی نکات امنیتی را برای نصب دوربین روی گوشی و انتقال تصویر به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با استاندارد IEC در نظر بگیرد تا مشکلات امنیتی برای دوربین مداربسته شما و تصاویر شخصی شما رخ ندهد.

نصاب دوربین مداربسته روی گوشی

همانطور که گفته شد عملیات انتقال تصویر معمولاً توسط نصاب دوربین مداربسته میبایست انجام شود ولی شما هم خودتان می توانید به راحتی و با استفاده از خدمات پشتیبانی فنی شرکت چشمان بیدار و آریا به راحتی عملیات انتقال تصاویر دوربین را بر روی گوشی انجام دهیم و همچنین می توانید با استفاده از نصاب های شرکت چشمان بیدار آریا خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته خود را به این شرکت بدهید تا علاوه بر بهترین نصاب دوربین مداربسته در تهران بتوانیم از خدمات پشتیبانی فنی و همچنین آموزش هایی مانند نصب و راه اندازی دوربین بر روی گوشی موبایل ( نصب دوربین مداربسته روی گوشی) نیز بهره مند شوید.

نصب دوربین مداربسته روی گوشی

 

برنامه نصب دوربین مداربسته روی آیفون

بهترین برنامه برای نصب دوربین مداربسته روی گوشی بر روی گوشی های آیفون که با نرم افزارهای مخصوص خودشان که در اپ استور تنهایی یافت می‌شود نرم افزارXMeye میباشد.

شما میتوانید این نرم افزار را با سرچ کردن کلمه XMeye برنامه اپ استور گوشی خودتان به راحتی آن را پیدا کنید و اقدام به نصب آن می توانید پس از نصب آن لازم است که برای خود یک اکانت بسازید که می‌توانیم از ایمیل های خود استفاده کنید تا در صورت فراموشی رمز خود بازیابی رمز را نیز داشته باشد پس از درست کردن یوزر برای خودتان می بایست که مطابق با تنظیمات که گفته شد دوربین مدار بسته خود را به اینترنت متصل کنید و لازم است که تمامی این تنظیمات را به صورت متقابل بر روی گوشی خود و داخل نرم افزار XMeye، وارد نمایید یکی از این اطلاعاتی که می بایست حتما به درستی وارد کنید یوزرنیم و پسورد دستگاه دی وی آر است همان موردی که قبلاً نیز به آن اشاره شد که حتماً از پسوردهای کاملاً اختصاصی و با ضریب امنیت بالا استفاده کنید تا احتمال هک شدن کاهش پیدا کند.

البته نصاب دوربین مداربسته باید این کار را برای شما انجام دهد، معمولا در یک پروژه نصب دوربین روی حداکثر 3 گوشی، تصویر دوربین مداربسته را نصب میکند که بتوانند برای اهالی یک ساختمان انتصال تصویر انجام شود.

نصب دوربین روی گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ یکی از گوشی های پر مخاطب در ایران می باشد شما برای آنکه بتوانید عملیات نصب دوربین مداربسته روی گوشی سامسونگ را انجام دهید، لازم است که وارد برنامه گوگل پلی شوید و نرم افزار Xmeye را نصب کنید بعد از نصب کردن نرم افزار می توانید با درست کردن یک اکانت برای دستگاه دی وی آر و یا دوربین مداربسته خود به راحتی تنظیمات دستگاه دی وی آر را بر روی این نرم افزار انجام دهید تا انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی گوشی سامسونگ شما انجام شود.

همچنین بخوانید  خرید لوازم جانبی موبایل از فروشگاه اینترنتی سوکت

چشمان بیدار آریا

شرکت چشمان بیدار آریا که در سال 1387 در پاساژ امجد تهران تاسیس گردیده یکی از اولین شرکت های وارد کننده دوربین مداربسته در ایران بوده است این شرکت به واسطه داشتن دانش و تخصص کافی و به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد در حوزه سیستم های امنیتی و نظارتی توانسته که در حوزه تولید دوربین مداربسته نیز یکی از اولین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته در ایران باشد شرکت چشمان بیدار آریا این قابلیت را دارد که بتواند تمامی خدمات از خرید نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن را برای شما به صورت کامل و با خدمات پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته و گارانتی ۲ سال بدون قید و شرط را برای شما انجام دهد.

شرکت چشمان بیدار آریا آماده ارائه همه خدمات سیستمهای حفاظتی و نظارتی توسط بهترین نصاب دوربین مداربسته در تهران می باشد و همچنین برای شرکت هایی که نیاز به عقد قرارداد پشتیبانی فنی و خدمات نگهداری سیستم های دوربین مداربسته خود را دارند می‌توانند با شرکت چشمان بیدار آریا تماس گرفته تا بهترین خدمات را توسط متخصص ترین و با تجربه ترین افراد حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی دریافت نمایند.

نصب دوربین مداربسته روی گوشی

 

تلفن تماس با شرکت چشمان بیدار آریا می توانید با شماره 02166762449 تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *