تبلیغات

تبلیغات

آموزش نصب کردن نرم افزار و بازی روی اپل واچ

install-app-on-apple-watch

همان طور که در بررسی اپل واچ سری 5 گفتیم با عرضه watchOS 6 ، اپل واچ ها دستگاه های مستقل و همه کاره شده اند . قبلا نمی توانستید بدون آیفون برنامه ای را نصب یا حذف کنید ، اکنون می توانید بدون لمس کردن تلفن هوشمند خود برنامه ها را در اپل واچ نصب و حذف کنید.

 

چگونه در اپل واچ برنامه نصب کنیم

 

وقتی برنامه Watch را در آیفون خود باز می کنید و به تب App Store می روید ، متوجه می شوید که این برنامه خالی است. اکنون App Store در به‌روزرسانی watchOS 6 به ساعت شما منتقل شده است .

 

برای نصب برنامه ها در اپل واچ خود ، Digital Crown را فشار دهید تا صفحه برنامه ها باز شود. در اینجا ، نماد جدید “App Store” را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

 

چگونه در اپل واچ برنامه نصب کنیم

 

خواهید دید که کل برنامه های اپ استور در اپل واچ شما قرار دارد و لیست تمام برنامه های ویژه watchOS را نشان می دهد . صفحه فرود برنامه فروشگاه شامل یک نوار جستجو در بالا و فهرست موقت برنامه های زیر است. می توانید در کل صفحه حرکت کرده و برنامه های جدید را که می خواهید نصب کنید پیدا کنید .

 

اگر به دنبال برنامه خاصی هستید ، روی نوار “جستجو” واقع در بالای صفحه ضربه بزنید. دو روش برای جستجوی یک برنامه خواهید دید. برای نوشتن کلماتی روی صفحه Watch با انگشت روی “Scribble” ضربه بزنید. همچنین می توانید روی ویژگی “Dictation” ضربه بزنید تا از دستیار Siri برای جستجوی برنامه استفاده کنید.

 

چگونه در اپل واچ برنامه نصب کنیم

 

بر روی یک برنامه در لیست ضربه بزنید تا اطلاعات برنامه را ببینید. از اینجا ، می توانید توضیحات و تصاویر برنامه را مشاهده کنید. برای دانلود برنامه ، دکمه “Get” را انتخاب کنید. اگر این یک برنامه پولی است ، در قسمت دانلود قیمت را مشاهده خواهید کرد .

 

 

اگر این اولین بار است که در حال دانلود یک برنامه از اپ استور در اپل واچ هستید ، باید پسورد اپل آیدی خود را وارد کنید . می توانید آن را در صفحه اپل واچ بنویسید ، یا می توانید آن را بر روی آیفون خود تایپ کنید ، که این کار ساده تر خواهد بود.

 

بر روی دکمه “Password” و سپس بر روی دکمه صفحه کلید ضربه بزنید تا متن از طریق آیفون خود وارد کنید.

 

 

رمزعبور اپل آیدی خود را در آیفون خود وارد کنید.

 

همچنین بخوانید  آموزش چاپ چندین اسلاید پاورپوینت در یک کاغذ

پس از وارد کردن پسورد ، برنامه اپ استور در اپل واچ به صفحه برنامه برمی گردد و خواهید دید که دانلود شروع شده است. پس از دانلود ، می توانید بر روی دکمه “Open” ضربه بزنید تا برنامه راه اندازی شود. همچنین می توانید برنامه ذکر شده در صفحه برنامه ها را پیدا کنید.

 

نصب برنامه های مربوط با اپل واچ

 

وقتی صحبت از برنامه های اپل واچ است ، طبق معمول کار های خیلی خوبی هم می شود انجام داد . اگر برنامه ای را در آیفون خود نصب کرده باشید که آن برنامه نسخه اپل واچ هم داشته باشد ، به طور خودکار این برنامه در اپل واچ شما نصب می شود.

می توانید این ویژگی را در برنامه Watch غیرفعال کنید. از بخش “General” به برگه “My Watch” بروید. بعد ، گزینه “Automatic App Install” را غیر فعال کنید .

 

 

همچنین می توانید یک برنامه را بصورت جداگانه از برنامه Watch حذف کنید. از برگه “My Watch” ، بخش “Installed on Apple Watch” را پیدا کنید و یک برنامه را انتخاب کنید.

 

 

در صفحه بعدی ، روی “Show App on Apple Watch” ضربه بزنید.

 

 

چگونه برنامه ای را در اپل واچ حذف کنیم

 

حذف یک برنامه در اپل واچ به راحتی انجام می گیرد . با انتخاب کردن گزینه Digital Crown به صفحه برنامه ها بروید و سپس روی یک برنامه ضربه بزنید و نگه دارید. در اینجا ، یک آیکون کوچک “X” در گوشه سمت چپ بالای برنامه ها وجود دارد که می توانید حذف کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید برخی از برنامه های پیشفرض مانند Breathe و Stocks را حذف کنید.

 

روی نماد “X” ضربه بزنید و سپس روی “حذف برنامه” ضربه بزنید.

 

اموزش حذف کردن برنامه در اپل واچ

 


بیشتر بدانید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *