تبلیغات

تبلیغات

سایت bigbangram چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

What-is-a-bigbangram-site

امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرامی نیاز به ابزار و سایت های برای مدیریت و رشد پیج کاری خود دارند. سایت bigbangram می تواند بسیاری از نیاز های کاربران اینستاگرام را پوشش دهد.

با این سایت قادر خواهید بود پست ها اعم از ویدیو و تصاویر و استوری ها را به راحتی دانلود و یا با استفاده از ربات اینستاگرامی، میتوانید پست های زمانبندی شده برای اکانت خود ارسال نمایید.

دانلود ویدیو، عکس و استوری

دانلود ویدیو از اینستاگرام

مزایا

  • استفاده آسان
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار
  • دانلود سریع و صرفه جویی در زمان
  • دانلود نامحدود
  • امکان دانلود ویدیو از توییتر و فیسبوک

دلایل دانلود ویدیو از اینستاگرام

ویدیو های آموزشی

یکی از مهمترین دلایل کاربران برای دانلود محتوا از اینستاگرام، آموزشی بودن آن ویدیو می باشد. برخی از ویدیو ها در اینستاگرام دارای محتوای مفید و آموزشی می باشند که افراد می توانند پس از دانلود ویدیو، آن را چندین بار مشاهده نمایند.

استفاده در صفحه شخصی

کاربران بسیاری در اینستاگرام فعالیت می کنند که دارای پیج های کاری می باشند. این افراد می توانند با استفاده از این سایت ویدیو ها و تصاویر مورد نیاز خود را دانلود و در صفحه کاری خود استفاده نمایند. از این رو کاربران میتوانند در صورت نیاز به یک محتوا آن را از سایت دانلود نمایند.

مصرف اینترنت

علاوه بر موارد اشاره شده استفاده از اینستاگرام حجم بسیار زیادی از اینترنت را ازآن خود می کند، به همین دلیل کاربران زیادی مایل به دانلود پست ها و استوری ها از اینستاگرام می باشند. سایت bigbangram این امکان را به شما می دهد که با استفاده از ساده ترین راه بتوانید تصاویر و ویدیو های مورد نیاز خود را از اینستاگرام، توییتر و فیسبوک با بهترین کیفیت دانلود نمایید. 

این ابزار به شما این امکان را میدهد که با استفاده از هر دستگاهی اعم از تبلت، کامپیوتر های شخصی و حتی موبایل اقدام به دانلود ویدیو های مورد نظر خود کنید.

چگونه ویدیو اینستاگرام را دانلود کنیم

دانلود محتوا از اینستاگرام

  • برای دانلود ویدیو ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید، پس از انتخاب ویدیو بر روی سه نقطه در قسمت گوشه سمت راست کلیک و سپس گزینه Copy Link را انتخاب نمایید.
  • پس از کپی کردن URL باید وارد سایت bigbangram شده و سپس لینک را در قسمت دانلود جایگذاری نمایید و سپس گزینه Download را انتخاب نمایید.
  • پس از مشاهده ویدیو، شما می توانید محتوای دلخواه خود را دانلود نمایید.

هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ در اینستاگرام

ممکن است این سوال نیز برای شما پیش آمده باشد که چرا از هشتگ در هر پست باید استفاده کنیم و یا چرا برخی از سایت ها به ما این امکان را می دهد که بتوانیم هشتگ ها را جستجو کنیم. در واقع در جواب این سوال باید بگوییم که هشتگ گذاری یکی از موثرترین راه های معرفی پست در اینستاگرام می باشد. برای مثال استفاده از هشتگ مناسب می تواند تعامل هر پست را 8 الی 12 درصد افزایش و میزان ویو را به مقدار قابل توجهی بالا ببرد.

همچنین بخوانید  بهترین کوتاه کننده لینک کدام سایت است؟ معرفی 20 وبسایت برتر کوتاه کننده لینک

سایت bigbangram این امکان را به شما می دهد که بتوانید بهترین هشتگ ها را برای پست خود انتخاب نمایید. برای مثال پس از ورود به سایت می توانید هشتگ های فارسی و انگلیسی را در سایت جستجو و پس از آنالیز، هشتگ های مناسب را برای هر پست استفاده نمایید.

چگونه از هشتگ مناسب استفاده کنیم؟

برای ایجاد یک استراتژی موثر ، توصیه می کنیم هشتگ ها را از سه دسته ترکیب کنید. در واقع ترکیب هشتگ ها عملکرد پست تان را به حداکثر می رساند. در ادامه نیز می توانید هشتگ های مناسب برای هر پست را شناسایی کنید:

  • گروه اول هشتگ هایی هستند که محبوبیت بیشتری در بین کاربران دارند و افراد زیادی از این هشتگ ها استفاده می کنند. این نوع برچسب ها در زمان کوتاه مخاطب بیشتری را جذب می کنند اما باید به این نکته توجه کرد که چنین پست هایی زمان کمی برای ارائه خود دارند (به دلیل حجم بسیار بالای افراد از هشتگ های پر طرفدار، این پست ها مدت زمان کمی را در قسمت Recent باقی می مانند).
  • گروه دوم هشتگ هایی هستند که تعداد دفعات استفاده از آنها بسیار کم است. این نوع هشتگ ها گرچه ممکن است بازدید زیادی را برای کاربران نداشته باشد اما می توان این انتظار را داشت که ویدیوی شما برای مدت طولانی تری قابل مشاهده باشد.
  • گروه سوم در واقع همان هشتگ های برند و یا کمیاب است که کاربران میتوانند برای تعامل بیشتر با افراد از آن استفاده کنند.

هشتگ ها را آنالیز کنید

آنالیز هشتگ

تجزیه و تحلیل هشتگ بخش مهمی از استراتژی ارتقای حساب کاربریتان می باشد. برای مثال پس از جایگذاری هر هشتگ و ارسال پست میبایست تعداد لایک، ویو ها و میزان ورودی هشتگ ها را بررسی نمایید. با این کار شما می توانید اطلاعات دقیق تری از هشتگ ها داشته باشید. علاوه بر این سایت bigbangram پیشنهاد هایی را برای هر کلمه کلیدی به کاربران ارائه می دهد که میتوان سختی هر برچسب را به راحتی تشخیص داد.

تغییر فونت

سایت bigbangram این امکان را به شما میدهد که بتوانید به راحتی متن دلخواه خود را با فونت های بی نظیر جایگزین نمایید. برای مثال شما می توانید در قسمت بیوگرافی، کپشن و حتی در قسمت نظرات نیز متن دلخواه خود را با فونتی زیبا ارسال نمایید. برای تغییر فونت تنها کافیست متن مورد نظر خود را در باکس مربوطه تایپ و سپس فونت دلخواه خود را انتخاب نمایید.

آدرس سایت : https://bigbangram.com/

همچنین بخوانید  معرفی سایت تخصصی فراسیب

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *