تبلیغات

تبلیغات

لیست هتل های کیش از بهترین تا ارزانترین

kish-hotel

کیش جزیره ایی زیبا می باشد که مسافرین همه ساله آن را برای سفری لذت بخش انتخاب می کنند. اگر شما هم درصدد برنامه ریزی برای سفر به کیش هستید و می‌خواهید هتلی مناسب را انتخاب کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. چرا که در ادامه می‌خواهیم لیست هتل های کیش را از بهترین تا ارزانترین و همینطور هتل آپارتمان های کیش را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین هتل های کیش

همانطور که ذکر شد؛ کیش مقصدی پر طرفدار محسوب می‌شود. به همین دلیل این جزیره مملو از انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌هاست. از بهترین هتل کیش گرفته تا ارزان ترین هتل کیش و انواع هتل آپارتمان‌ها یا خانه‌های ویلایی می‌تواند جزو انتخاب‌های شما در جزیره قرارگیرد. با بررسی قیمت هتل کیش می‌توان با در نظر گرفتن میزان هزینه اختصاصی، هتل مناسب خود را انتخاب نمایید. اما واضح است که بهترین هتل کیش را باید در میان هتل های پنج ستاره این شهر جستجو کرد. در ادامه به معرفی این دسته از هتل‌ها می‌پردازیم.

1.      هتل داریوش

هتل پنج ستاره داریوش بهترین هتل کیش محسوب می‌شود. برای رسیدن به این هتل باید به میدان داریوش بروید. درست نبش میدان ستون‌هایی به مثابه ستون‌های تخت جمشید در محوطه هتل نظرتان را جلب خواهد کرد. از ویژگی‌های خوب این هتل علاوه‌بر ارائه امکانات استاندارد می‌توان به دسترسی آسان به دریا و همینطور مراکز خرید اشاره کرد.

در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل را رزرو نمایید و از یک اقامت استاندارد لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل باید به واحدهای پذیرایی از جمله رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع اشاره کرد؛ که با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. با اقامت در هتل داریوش می‌توانید از امکاناتی نظیر استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، دریاچه قایقرانی، زمین تنیس، دوچرخه سواری برخوردار شوید.

2.      هتل ترنج

 در ابتدای جاده جهان کیش هتلی دریایی قرار دارد ، با نام هتل ترنج که یکی از بهترین هتل های کیش به شمار می‌آید. اگر از بالا به سازه هتل ترنج نگاه کنید نماد ایرانی بته جقه را خواهید دید. به عبارتی اتاق‌ها و سوئیت‌ها روی اسکله چوبی در کنار یکدیگر نماد بته جقه را تشکیل می‌دهند. با اقامت در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های منحصر به فردی را با امکانات ویژه رزرو نمایید. اتاق‌های هتل در انواع ترنج، دریا و غروب به میهمانان ارائه می‌شوند. بالکن اختصاصی واحدهای اقامتی هتل نیز چشم انداز کم نظیری از دریا را به شما هدیه می‌دهد.

برای صرف غذایی خوشمزه روی آب در این هتل می‌توانید به رستوران گلف یا ترنج بروید. رستوران ساحلی، لمکده ساحلی و کافی شاپ نیز از دیگر انتخاب‌های شما برای صرف غذایی خوشمزه در هتل ترنج است. از دیگر مزایای انتخاب این هتل می‌توان به مجموعه آبی، زمین والیبال ساحلی، امکان دوچرخه سواری، اتاق ماساژ، بیلیارد و… اشاره کرد.

3.      هتل مارینا پارک

 هتل مارینا نیز هتلی پنج ستاره است که به خوبی توانسته عنوان بهترین هتل کیش را به خود اختصاص دهد. این هتل را در بلوار مرجان خواهید دید مارینا پارک نیز در جوار دریای همیشه زیبای خلیج فارس قرار دارد و به این ترتیب با اقامت در این هتل می‌توانید با یک پیاده روی خود را به ساحل برسانید.

همچنین بخوانید  ماه چت معروف ترین سایت چت روم فارسی

برای رفتن به مهمترین مراکز خرید جزیره از هتل با خودرو کمتر از ده دقیقه فاصله خواهید داشت. در هتل مارینا پارک می‌توانید انواع سوئیت و اتاق را با امکانات مطلوب و استاندارد رزرو نمایید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران “لوتوس”، کافه “مارین”، فروشگاه و گالری لباس، اتاق ماساژ، چندین کافه ساحلی، پارک ساحلی و کلوپ تفریحات دریایی اشاره کرد.

هتل شایان

4.      هتل شایان

 برای رسیدن به هتل شایان باید خود را به میدان ساحل برسانید. باید گفت هتل شایان نزدیکترین هتل به اسکله بزرگ تفریحی کیش محسوب می‌شود. به طوریکه کافیست از هتل چند قدمی فاصله بگیرید تا به اسکله برسید. در این هتل می‌توانید انواع سوئیت‌های ساحلی، اتاق‌ها و ویلاهای ساحلی را با امکانات یک هتل پنج ستاره رزرو نمایید. هتل شایان تنوع خوبی هم در واحد‌های پذیرایی دارد. از سفره خانه سنتی گرفته تا رستوران‌ها و کافی شاپ‌های کلاسیک همه و همه می‌تواند جزو انتخاب‌های شما برای صرف غذایی خوشمزه در جزیره باشد.

از مهمترین امکانات این هتل پنج ستاره می‌توان به پارکینگ، آتلیه عکاسی، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، کافی نت، سالن آمفی تئاتر، سالن‌های همایش و چند منظوره اشاره کرد.

5.      هتل میراژ

در بلوار دریا هتل پنج ستاره دیگری قرار دارد که باید گفت هتلی لوکس و مجلل محسوب می‌شود. موقعیت مکانی خوب هتل میراژ از جمله دسترسی آسان به مراکز خرید و همینطور اسکله بزرگ تفریحی و موجب شده تا مورد توجه و استقبال مسافران جزیره قرار گیرد.

واحدهای اقامتی هتل در انواع اتاق و سوئیت‌های استاندارد در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. در این هتل می‌توانید انتخاب کنید که اقامتی خاطره انگیز رو به دریا داشته باشید. رستوران و کافی شاپ شیک هتل با ارائه منویی متنوع خیال شما از بابت صرف غذایی خوشمزه راحت می‌کند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به محوطه مصفا، آلاچیق، استخر، سونا و جکوزی، سالن‌های پذیرایی و راهنمای گردشگری هتل اشاره کرد.

6.      هتل بین المللی

هتل بین المللی کیش را در تقاطع بلوار سنایی و دریا خواهید یافت. هتل بین المللی در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد به طوریکه می‌توانید براحتی و با طی زمانی کوتاه به اسکله تفریحی کیش یا مراکز خریدی نظیر مریم و ونوس بروید. در این هتل می‌توانید انواع اتاق و سوئیت را با ظرفیت‌های مختلف و امکانات مناسب رزرو نمایید. با رزرو هتل بین المللی از امکاناتی نظیر؛ سالن صبحانه خوری، رستوران، پارکینگ اختصاصی، سالن همایش، کافی شاپ، فروشگاه، مجموعه ورزشی، مجموعه بازی کودکان و… برخوردار خواهید شد.

از دیگر هتل های پنج ستاره کیش می‌توان به هتل آرامیس پلاس، هتل ایران، هتل پانوراما، هتل ویدا، هتل پارمیس، هتل کوروش، هتل پالاس و هتل شایگان اشاره کرد.

هتلهای ارزان کیش

برای اقامتی مقرون به صرفه در کیش با امکانات مناسب باید از میان هتلهای دو و یک ستاره این شهر انتخابی داشته باشید. با بررسی قیمت هتل کیش می‌توان نتیجه گرفت که با انتخاب هتلهای دو ستاره علاوه‌بر اینکه هزینه مناسبتری متقبل می‌شوید امکانات مطلوب‌تری هم نصیبتان می‌شود. اما برای انتخاب هتل های یک ستاره کیش باید کمی انتظار خود را پایین بیاورد. در ادامه به معرفی برخی هتل های دو ستاره این جزیره می‌پردازیم.

همچنین بخوانید  آیا لیزر ترمیم جای زخم قدیمی امکانپذیر است؟

1.      هتل ستاره

هتل ستاره مابین دو میدان داریوش و سیری قرار دارد. هتل ستاره مناسب کسانی است که می‌خواهند ضمن اینکه هزینه کمتری بابت اقامت در جزیره کیش می‌پردازند دسترسی خوبی هم به ساحل و مراکز خرید داشته باشند. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تا پنج تخته را با امکاناتی مناسب رزرو نمایید. از مهمترین امکانات و خدمات این هتل می‌توان به چایخانه سنتی، رستوران، تاکسی سرویس و اتاق چمدان اشاره کرد. گفتنی است این هتل پارکینگ ندارد.

هتل پانیذ

2.      هتل پانیذ

 هتل پانیذ کیش از دیگر هتلهای دو ستاره کیش است که البته هتل ارزان کیش هم محسوب می‌شود. این هتل در خیابان رودکی کیش و جنب رویا مال قرار دارد. در این هتل می‌توانید اتاق‌های دو تخته تا پنج تخته رزرو کنید. اگر خانوادگی یا با جمعی از دوستان سفر می‌کنید سوئیت‌های دوبلکس هتل پانیذ مناسب شماست. از مهمترین امکانات و خدمات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

3.      هتل شباویز

هتل شباویز نیز هتل ارزان کیش محسوب می‌شود. این هتل در ابتدای جاده جهان و بعد از مارینا پارک قرار گرفته است. از هتل شباویز تا ساحل را با یک پیاده روی ده دقیقه‌ای می‌توانید طی کنید. از شباویز تا پارک دلفین‌ها هم راهی نیست و برای رفتن به مرکز خرید جزیره با خودرو فقط ده دقیقه زمان لازم خواهید داشت. در هتل پانیذ می‌توانید انواع ویلاهای یک تا پنج تخته را رزرو کنید. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی اشاره کرد.

4.      هتل فانوس

 هتل فانوس هم در لیست هتل های کیش به عنوان هتل ارزان شناخته می‌شود. این هتل در خیابان میر مهنا و در ضلع جنوبی بازار پارس خلیج قرار دارد. اگر گشت و گذار در بازارهای سنتی را به پاساژ گردی ترجیح می‌دهید باید گفت با انتخاب این هتل می‌توانید به بازار بزرگ عربها بروید. از هتل فانوس تا ساحل هم با خودرو حدود 5 دقیقه زمان لازم خواهید داشت. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته دو تخته و سه تخته را با امکاناتی مناسب رزرو نمایید.

فضای زیبای هتل و همینطور ارائه امکاناتی مناسب شما را ترغیب می‌کند که چند روزی را در این هتل سپری کنید. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، زمین ورزشی، چایخانه سنتی، آژانس مسافرتی و کافی شاپ اشاره کرد.

5.      هتل تماشا

 هتل تماشا یکی دیگر از هتلهای ارزان کیش به شمار می‌آید. این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد. با اقامت در این هتل در نزدیکی شهربازی هایلند و مرکز تجاری کیش قرار خواهید گرفت. از  هتل تماشا تا ساحل نیز فاصله‌ای نیست. در این هتل بسته به تعداد نفرات می‌توانید انواع اتاقهای یک تا پنجهتل آپارتمان پارسیان تخته را رزرو نمایید. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، فضای سبز، کرایه اتومبیل، اتاق چمدان و کافی شاپ اشاره کرد.

همچنین بخوانید  رپورتاژ آگهی و مزایای آن

از هتلهای یک ستاره کیش هم می‌توان به هتلهای ریان قائم در بلوار ساحل، هتل آسیا در میرمهنا و هتل ققنوس در میدان امیر کبیر اشاره کرد.

هتل آپارتمان های کیش

 در سفر به کیش برخی از مسافران ترجیح می‌دهند در اقامتگاه‌هایی مانند یک خانه اقامت داشته باشند. برای این دسته از مسافران هتل آپارتمان های کیش می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در ادامه به معرفی چند هتل آپارتمان در کیش می‌پردازیم.

 

1.      هتل آپارتمان پارسیان

 در میدان ساحل جنب بازار زیتون هتل آپارتمان پارسیان قرار گرفته است. برای رسیدن به ساحل از این هتل با خودرو فقط دو دقیقه زمان لازم خواهید داشت. مراکز خریدی همچون مرکز خرید دیپلمات، بازار پانیذ و مرکز تجاری کیش نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. از ویژگی‌های خوب این هتل برخورداری از سوئیت‌هایی بزرگ و دلباز با امکانات مطلوب با ظرفیت‌های مختلف است. از مهمترین امکانات این هتل باید به رستوران، کافی شاپ، آرایشگاه، فضای سبز، کرایه اتومبیل و.. اشاره کرد.

2.      هتل آپارتمان تعطیلات

 هتل آپارتمان تعطیلات بعد از مرکز خرید پردیس دو و در میدان سیری قراردارد. در نزدیکی هتل مرکز خرید سارینا 1، مرکز خرید میکا و پارک هنگام قرار دارد. از هتل تعطیلات تا ساحل هم راهی نیست. سوئیت ‌های هتل با ظرفیت‌های یک تا پنج تخته در محوطه قرار دارند و صبحانه نیز در محوطه مصفای هتل سرو می‌شود. برای صرف غذایی خوشمزه نیز باید به رستوران واقع در لابی هتل بروید؛ در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید و نوش جان کنید.

3.      هتل آپارتمان قصر آرمانی

 در شهرک صدف و نبش بلوار مروارید هتل آپارتمان قصر آرمانی قرار دارد. این هتل دارای سوئیت و آپارتمان‌های دو خوابه و یک خوابه با امکانات مطلوب است. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به آسانسور، پارکینگ، خدمات کرایه اتومبیل، اینترنت، فضای سبز و خدمات تهیه بلیط گردشگری اشاره کرد. گفتنی است این هتل پذیرش 24 ساعته نیز دارد.

4.      هتل آپارتمان رویال

هتل آپارتمان رویال نیز در شهرک صدف قرار دارد. شهرکی کم هیاهو که می‌تواند برای مسافرانی که در جستجوی آرامشی ناب در جزیره هستند انتخاب مناسبی باشد. واحدهای اقامتی در این هتل با امکاناتی مناسب به مثابه یک خانه برای ورود میهمانان مهیا شده است. باید گفت این هتل رستوران ندارد اما می‌توانید از رستوران‌های نزدیک به هتل غذای مورد علاقه خود را تهیه نمایید. گفتنی است پارکینگ هتل با ظرفیت مناسب در اختیار میهمانان قرار دارد.

 به پایان لیست هتل های کیش رسیدیم. توصیه می‌کنیم قبل از اینکه راهی جزیره شوید؛ مخصوصا در روزهای پر مسافر حتما بررسی قیمت هتل کیش را داشته باشید و محل اقامت خود را مشخص نمایید تا بعد از ورود به کیش با هتلهای تکمیل شده روبرو نشوید. امید است این نوشتار در انتخاب هتل های کیش به کارتان آید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *