تبلیغات

تبلیغات

شرکت حسابداری و دسته بندی انواع آن

hesabdari

در تمامی کسب و کار‌ها؛ فعالیت‌های مالی و حسابداری یکی از حساس‌ترین امور حساب می‌آید. انجام این دسته از فعالیت‌ها نیازمند دانش و تجربه است و تنها افرادی می‌توانند این کار را به صورت اصولی و درست انجام دهند که در این زمینه تخصص و تجربه داشته باشند. قطعا این افراد را می‌توان در یک شرکت حسابداری پیدا کرد. امور مالی در هر کسب و کاری؛ جزو پیچیده‌ترین و زمان‌برترین کارها به حساب می‌آید.

بهترین کار برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از مشکلات مالی و حسابداری؛ سپردن کارها به شرکت‌های خدمات حسابداری است. این شرکت‌ها می‌توانند به بهترین نحو امور مالی شما را حسابرسی کنند. با ما همراه باشید تا با انواع شرکت‌ها و موسسات مالی و خدمات آن‌ها بیشتر آشنا شویم و یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی و حسابداری را معرفی کنیم تا از این به بعد امور مالی کسب و کار خود را به دست متخصصان بسپارید.

شرکت حسابداری چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

فرقی نمی‌کند مدیر یک کسب و کار کوچک و خرد هستید یا سهامدار یک سازمان بزرگ؛ قطعا فعالیت‌های مالی با اندازه‌های مختلف در کسب و کار شما انجام می‌شود. تمامی این فعالیت‌ها نیاز مبرم به یک متخصص دارد؛ چراکه امور مالی کاری تخصصی است و نیاز به دانش و تجربه دارد. مدیریت مالی هر کسب و کاری نیز با توجه به سبک فعالیتش متفاوت است. اینجا است که نیاز به موسسه حسابداری بیش از پیش احساس می‌شود.

شرکت حسابداری متشکل از گروهی حسابداران باتجربه و متخصص است که خدمات مالی و حسابداری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این خدمات می‌تواند شامل حسابرسی؛ تهیه برنامه مالیاتی؛ پرداخت حقوق؛ مشاوره و خدمات بسیار دیگری باشد. این متخصصان می‌توانند به کسب و کار شما رونق دهند و با مدیریت و برنامه‌ریزی اصولی سازمان شما را به سمت بهره‌وری و سوددهی بیشتر سوق دهند.

شرکت حسابداری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک موسسه حسابداری این است که در امور مالی شرکت یا سازمان شما  مسئول تمامی اتفاقات مالی هستند و هیچ‌گونه خطری مدیران و سرمایه‌گذاران و همچنین شرکت آن‌ها را تهدید نمی‌کند. پس می‌توانید با خیال راحت به سراغ یکی از این شرکت‌ها بروید. البته انتخاب یک شرکت مطمئن با حسابدارانی کاربلد؛ کمی دشوار است.

خوشبختانه یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند و توانسته اعتماد افراد بسیاری را جلب کند؛ شرکت حسابداری مشاورین تهران و شرکا است. این شرکت در راستای کمک به انواع کسب و کارها و شفافیت و بهره‌وری مالی در بازار داخلی و خارجی؛ پا به عرصه گذاشته است. تیم مشاوران و حسابداران تهران و شرکا از افراد متخصص و حرفه‌ای تشکیل شده است که می‌توانند موقعیت‌های مالی مربوط به هر نوع کسب و کاری را مدیریت کنند و بهترین تجربه و نتایج را برای مدیران و سرمایه‌گذاران رقم بزنند.

همچنین بخوانید  جذب مخاطب در اینستاگرام و یوتیوب

این شرکت متنوع‌ترین خدمات را ارائه داده است تا هر شخصی با هر بحرانی بتواند به آن‌ها مراجعه کند و مشکل خود را حل کند. از مقابله با بحران‌ها و برنامه‌ریزی مالی گرفته تا تدوین استراتژی‌های مناسب و برنامه‌ریزی‌های راهبردی؛ فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها بسپارید. البته خدمات موسسه حسابداری تهران و شرکا محدود به این موارد نیست و موارد بیشتری را شامل می‌شود که در ادامه به‌اختصار آن‌ها را خواهیم گفت:

  • انجام امور حسابداری
  • مشاورهای مالیاتی
  • برنامه‌ریزی و مدیریت مالی
  • اعزام حسابدار متناسب با سطح کسب و کار و شرکت متقاضی
  • ارائه اظهارنامه عملکرد
  • بودجه‌بندی مالی
  • مشاوره پیرامون تامین منابع مالی
  • مشاوره مالی در عارضه‌یابی و معماری سیستم مالی
  • مشاوره در زمینه افزایش بهره‌وری
  • مشاوره در زمینه اکتساب؛ ادغام و ارزش‌گذاری
  • مشاوره سرمایه‌گذاری
  • مشاوره تامین منابع مالی
  • مشاوره مربوط به خدمات ثبتی
  • مشاوره راه‌اندازی خط تولید
  • و…

دسته‌بندی شرکت‌های حسابداری

 

شرکت‌های حسابداری بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهند؛ دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به معرفی این شرکت‌های حسابداری و نوع فعالیتشان خواهیم پرداخت.

شرکت حسابداری با کامل‌ترین خدمات

این شرکت‌ها همانند شرکت حسابداری تهران و شرکا؛ کامل‌ترین و متنوع‌ترین خدمات حسابداری را به مشتریانشان ارائه می‌دهند. از حسابداری و رسیدگی به امور مالی گرفته تا خدمات نظارتی و مشاوره‌ای؛ همه این خدمات در این شرکت‌ها ارائه می‌شود. این شرکت‌ها قادر به انجام امور مالی و حسابداری تمامی کسب و کارها در هر سطحی هستند، چراکه متخصصان و افراد حرفه‌ای در این شرکت‌ها حضور دارند.

شرکت مالیاتی

این شرکت‌ها به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و تمام تمرکز خود را روی خدمات مالیات گذاشته‌اند. همچنین می‌توانند برنامه‌ریزی‌های مالیاتی، پرداخت مالیات و حل‌و‌فصل مشکلات مالیاتی را انجام دهند. بعضی از شرکت‌های این شاخه؛ فعالیت خود را محدود به امور املاک و مستغلات می‌کنند و بعضی دیگر نیز تنها به امور مالیاتی افراد با درآمد بالا می‌پردازند.

شرکت حسابرسی

شرکت حسابداری

موسسه حسابرسی یکی دیگر از زیرمجموعه‌های شرکت حسابداری است که به صورت تخصصی به ارائه خدمات حسابداری می‌پردازد. این شرکت‌ها به انجام اموری چون ممیزی افراد و مشاغل و همچنین تایید صحت صورت‌های مالی می‌پردازند و مشخص می‌کنند که یک تجارت تا چه میزان سودآور است. زمانی از این شرکت‌ها استفاده می‌شود که بخواهند یک حسابرسی بدون دخل و تصرف داشته باشند.

شرکت خدمات مالی

شرکت خدمات مالی نیز یکی دیگر از زیرشاخه‌های شرکت حسابداری است که به صورت تخصصی به رسیدگی امور مالی سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌پردازد. این مراکز، امور مربوط به حسابداری، خدمات مالی و حسابداری داخلی سازمان‌ها و شرکت‌ها، مشاوره‌های مالی و معامله‌ای سودآور و انتخاب نرم‌افزار حسابداری متناسب با هر کسب‌وکاری را بر عهده دارند.

همچنین بخوانید  انواع لمینت دندان در ایران + قیمت و مزایا

خلاصه‌ای درباره شرکت حسابداری

تمامی مشاغل و کسب‌وکارها در هر ابعادی و با هر میزان درآمد؛ به یک حسابدار خبره نیاز دارند. امور مالی و حسابداری بسیار مهم و حیاتی است و نمی‌توان این کار را به هرکسی سپرد. شرکت‌هایی هستند که این امور را به دست متخصصان این حوزه می‌سپارند تا کارها به صورت دقیق و اصولی پیش برده شود و هیچ خطایی رخ ندهد. یک شرکت حسابداری می‌تواند سرمایه شما را مدیریت کند، به شما مشاوره دهد که چه کسب و کاری برای سرمایه‌گذاری مناسب است و برای امور مالی خود چگونه برنامه‌ریزی کنید، مالیات خود را چگونه مدیریت کنید، چگونه سرمایه خود را خرج کنید که به بیشترین میزان بهره‌وری و سود برسید.

یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته اعتماد سازمان‌ها و شرکت‌های بسیاری را جلب کند؛ شرکت تهران و شرکا است. این موسسه حسابداری متنوع‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. توصیه می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از خدماتشان دیدن کنید. اگر شما نیز از خدمات شرکت‌های حسابداری استفاده کرده‌اید؛ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *