تبلیغات

تبلیغات

جدیدترین دوربین های هوشمند هایک ویژن

dorbin

در انواع برندهای دوربین مداربسته، هایک ویژن برندی محبوب در میان تمام مشتریان است. از این جهت محبوب که تولیدات خود را در تمام سطوح کاربری گسترش داده است. کاربران مختلف صرفنظر از میزان بودجه تخصیص داده شده می توانند دوربین هایک ویژن را خریداری کنند. این برند موفق چینی با ارائه راهکارهای هوشمند و به روز توانسته خلاء های صنعت دوربین مداربسته را به خوبی پر کند. در این مقاله قصد داریم جدیدترین دوربین های هوشمند هایک ویژن و فناوری های جدید آنها را معرفی کنیم.

دوربین های DeepinView نسل بعدی هایک ویژن

با توسعه تحقیقات تیم هایک ویژن هر بار شاهد تولد فناوری های شگفت آوری از هایک ویژن می شویم. دوربین های نسل جدید با فناوری هوش مصنوعی و تحلیل ویدئویی و یادگیری عمیق طراحی شده اند. این دوربین ها برای تشخیص چندین ویژگی مانند رنگ لباس، لوازم جانبی با دقت فوق العاده ای طراحی شده اند. نسل جدید هایک ویژن می توانند برای فعالیت های غیر معمول در محیط های شلوغ، هشدار خودکار را شناسایی و اعلام کنند. البته قابلیت کاهش هشدارهای نادرست تا 95 درصد را دارند.

دوربین های DeepinView دارای الگوریتم یادگیری عمیق هستند: تشخیص چند هدف، جستجوی ویژگی، حفاظت محیطی، کنترل تراکم منطقه، مدیریت صف و شمارش افراد مبتنی بر ویژگی از امکانات این الگوریتم است. به سرعت اطلاعات مهم و شواهد را از تصاویر پیدا کرده و تحلیل می کند تا اقدام لازم فوری انجام شود. به عنوان مثال تعداد افرادی که در صف منتظرند را شناسایی و زمان انتظار برای هر فرد را محاسبه کند. به این ترتیب یک دید کلی از شرایط فروشگاه به مدیر می دهد تا در ارتباط با تعداد کارمندان و جلب رضایت مشتریان اقدام کند. به این ترتیب مشتریان زمان زیادی در صف نخواهند ماند.

شمارش افراد براساس ویژگی و کنترل تراکم منطقه

در جدیدترین دوربین هایک ویژن قابلیت شمارش افراد مبتنی بر ویژگی وجود دارد. این قابلیت شمارش افراد هنگام ورود و خروج در یک منطقه مشخص و در بازه زمانی معین را پشتیبانی می کند. اگر تراکم افراد از آستانه از پیش تعیین شده بیشتر شود، دوربین هشدار می دهد. به این ترتیب مسئولین برای کاهش جمعیت جهت رعایت فاصله اجتماعی و سایر الزامات ایمنی اقدام می کنند.

کاربرد این دوربین های هوشمند و جذاب هایک ویژن در مشاغل کوچک، هتل ها، سایت های ساختمانی، برنامه های نظارت شهری و ساختمان های تجاری و… است. لازم به ذکر است برای خرید دوربین های مداربسته هایک ویژن می توانید براساس نیازمندی و کاربری خود دوربین انتخاب کنید. این برند مطرح جهانی دارای انواع دوربین های مداربسته است که از پروژه های کوچک تا بزرگ را می تواند پوشش دهد. شما می توانید دوربین مداربسته برای منزل، محل کار خود و یا مجتمع های بزرگ مسکونی، تجاری یا اداری از این برند گزینه های مناسبی داشته باشید. بعد از انتخاب دوربین مناسب دریافت لیست قیمت همکار هایک ویژن است که برای نمایندگان این لیست با درخواست از نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارسال می شود.

همچنین بخوانید  از تلویزیون عبور کنید و به دنیای ثروت سلامی دوباره کنید!

دید در شب رنگی هایک ویژن

این تکنولوژی در دوربین های مداربسته هایک ویژن با نام ColorVu technology شناخته می شود. تکنولوژی جذاب برای ثبت تصاویر در شب و محیط های تاریک در این برند است. کالر وی یو تصاویری با وضوح بالا و تمام رنگی را حتی در تاریکی نسبتاً مطلق به ثبت می رساند. محدودیت هایی که در سیستم های نظارتی وجود دارد می توانند در زمان های بدون نور مشکل ساز شوند. دوربین های مداربسته با دید در شب های IR ممکن است به اندازه کافی شواهد و جزئیات را ثبت نکنند. فناوری ColorVu شامل دوربین های 4K و دوربین های وریفوکال با وضوح بینظیر است. این تکنولوژی نظارت بر محیط را برای سازمان ها و مشاغل مختلف در مکان های بیرونی و سرپوشیده را ممکن می کند. هشدار در زمان واقعی برای حفاظت از مکان موجب  واکنش به موقع می شود.

فناوری AcuSense هایک ویژن

فناوری AcuSense هایک ویژن در راستای بالا بردن ضریب امنیت در اماکن مختلف به وجود آمده است. اما پرداختن به جزئیات این تکنولوژی موضوع کاملاً فنی است. در این بخش به بیان ساده نحوه عملکرد این فناوری در دوربین های هوشمند هایک ویژن را بررسی می کنیم. ویژگی های این فناوری سریعتر بودن، دقت بالاتر، کارامدتری و استفاده آسان آن است.

این تکنولوژی تهدید ها و وقایع مشکوک را در زمان واقعی شناسایی می کند و به کاربر هشدار می دهد. بنابراین سرعت شناسایی و اعلام آن موجب می شود تا سریعتر نسبت به آن اقدام کرد. افراد و وسایل نقلیه از سایر اجسام متحرک برای دوربین قابل تشخیص بوده و تمرکز بر روی رویدادهای صحیح صورت می گیرد. دوربین های مجهز به این فناوری تصاویر به صورت رنگی در 24 ساعت شبانه روز ثبت خواهند کرد.

در این فناوری بر روی فیلم های ضبط شده برچسب گذاری می شود. این برچسب ها براساس افراد و یا وسایل نقلیه در تصویر تعیین می شود. در نتیجه سرعت جستجوی ویدئو افزایش می یابد. دوربین های هوشمند هایک ویژن مجهز به این فناوری به سرعت پیکربندی می شوند. به سادگی دوربین های معمولی می توانید آنها را کانفیگ و مورد استفاده قرار دهید.

آلارم صوتی داخلی و نور چشمک زن

مدل هایی از دوربین های هوشمند هایک ویژن دارای آژیر داخلی و هشدارهای نوری به صورت چشمک زن هستند. این دوربین ها می توانند پیام های صوتی سفارشی را برای هشدار به افراد غیر مجاز جهت خروج از یک منطقه مشخص، پخش کند. برچسب گذاری در این فناوری به این ترتیب است که با هر بار ظاهر شدن فرد یا وسیله نقلیه یک برچسب در جدول زمانی ویدیو ایجاد می شود. با استفاده از این قابلیت ردیابی نوآورانه، کاربران نهایی می توانند به سرعت فیلم های ویدئویی را برای اهداف مورد نظر جستجو کنند.

همچنین بخوانید  بررسی گوشی Samsung Galaxy S23: یکی از موفقیت های سامسونگ

در آخر یادآور می شویم که بر طبق کاربری خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید. تاکید ما خرید از برندهای معتبر دوربین مداربسته است نه برندهای گران قیمت. از مطرح ترین برندهای جهانی که در ایران فعالیت داشته باشند و کیفیت بالا، قیمت مناسب و پشتیبانی خوبی را به مشتریان ارائه کند پیشنهاد ماست. این موضوع موجب می شود تا متحمل هزینه های اضافی و بیهوده نشوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *