تبلیغات

تبلیغات

با پس انداز چگونه پولدار شویم؟ | گوشی قسطی

ghesta

زمانی که کلمه ی پس انداز را می شنوید، آنچه در آن واحد به ذهن شما خطور می کند، این است که بخشی از درآمد خود را کنار بگذارید و خرج نکنید. اما آیا تنها نادیده گرفتن بخشی از درآمد به عنوان پس انداز کافیست؟ خب مسلم است که نه! اگر بپرسید از این طریق چگونه پولدار شویم ؟ در پاسخ باید بگوئیم که پس انداز باید هدفمند باشد. راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید به صورت غیر مستقیم هم پس انداز داشته باشید. مثلا از طریق خرید اقساطی انواع کالا مثل خرید گوشی قسطی  و … . یا استفاده از خدمات مختلف به صورت اقساطی. حتما می پرسد چگونه؟ لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

توصیه های مهم در ارتباط با پس انداز

اگر شما در برنامه ریزی مالی خود، پس انداز کردن را به عنوان یک استراتژی مالی در نظر گرفته اید، پس لازم است به یک نکته ی مهم توجه داشته باشید که پس انداز خود را در جایی سرمایه گذاری کنید که به افزایش میزان پس انداز شما کمک کند.

همانطور که می دانید، با گذشت زمان و افزایش تورم، پول شما دیگر ارزش چند سال قبل را نخواهد داشت و ممکن است پس انداز شما اصلا به کارتان نیاید.

برای این منظور شما می توانید پس انداز خود را در یکی از انواع حساب های بانکی که به آن سود تعلق می گیرد سرمایه گذاری کنید؛ یا اینکه هر چند ماه یکبار با مبلغی که پس انداز کرده اید؛ خریدی انجام دهید که در آینده بتوانید آن را به قیمت بهتری بفروشید.

گوشی قسطی

در کل لازم است که با به کارگیری شم اقتصادی خود و انجام تحقیق و بررسی های لازم برای پس انداز کردن اقدام نمائید.

چگونه پولدار شویم؟

کسب درآمد بالا می تواند یکی از دلایل ایجاد آسایش بیشتر برای افراد باشد؛ البته که نه به هر قیمتی! ایجاد ثروت، یکی از هیجان‌انگیزترین و با ارزش‌ترین اقدامات هر فرد در زندگی اش می باشد. گذشته از سایر مزیت هایی که پول برای افراد می تواند به ارمغان بیاورد، چنانچه فرد از لحاظ مالی در مضیقه نباشد، استرس و اضطراب او تا حد زیادی کاهش می یابد. اگر اکنون به فکر فرو رفته اید و با خود می گوئید، چگونه پولدار شویم ؟ با ما همراه شوید تا با نکاتی مهم در این مورد آشنا شوید.

طرز فکر خود را در مورد پول عوض کنید

قطعا افراد زیادی را می بینید که از لحاظ اقتصادی نتوانسته اند موفق باشند و دلیل اصلی آن این است که آن ها هیچ گاه مفهوم اصلی پول و نحوه ی عملکرد آن را به درستی متوجه نشده اند. مهارت مالی به میزان درآمد شما بستگی ندارد. آیا شما هم افرادی با درآمد بالا را دیده اید که به دلیل نداشتن مدیریت مالی؛ پس انداز و سرمایه قابل توجهی ندارند؟

همچنین بخوانید  فروش و اجاره استیج آماده، هلندی، کنسرت

درحقیقت شما باید هر میزان از پول خود را که پس انداز می کنید، به عنوان یک کارمند در نظر بگیرید که قرار است برای شما کار کند و آن پول را زیاد کند. به این معنا که شما باید پول خود را به کار بیندازید و آن را افزایش دهید.

قدرت مقادیر کم را درک کنید

یکی از اشتباهاتی که اکثر افراد هنگام تلاش برای کشف پاسخ سوال چگونه پولدار شوم مرتکب می شوند، این است که فکر می کنند باید با ارتشی از سرمایه ، سرمایه گذاری را شروع کنند. در صورتی که حقیقت چیز دیگری است و شما می توانید با سرمایه کم نیز شروع کنید، به شرطی که مسیر درستی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمائید.

صبور باشید، ثروتمند شدن زمان بر است

برخی از افراد تمایلی به برنامه ریزی برای ثروت آفرینی ندارند زیرا به اندازه کافی صبور نیستند. آنها ترجیح می دهند اکنون از پول خود لذت ببرند نه 10 سال بعد و این طرز فکر کاملا اشتباه است.

این موارد و ده ها موارد دیگر می تواند به شما کمک کند که بتوانید پولدار شوید. اما آیا می دانید خرید اقساطی چه نقشی در پولدار شدن شما دارد؟ شاید تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید، اما خرید قسطی نقش بسیار مهمی در افزایش پس انداز دارد و می تواند در روند پولدار شدن شما تاثیرگذار باشد.

همچنان با ما همراه باشید، ما مطالب جالبی را در این زمینه برای شما خواهیم گفت.

گوشی قسطی

خرید اقساطی از قسطا

قسطا یکی از فعالان صنعت لندتک است که مسیر خرید اقساطی را از طریق ارائه کارت اعتباری قسطا کارت هموار ساخته است. زمانی که شما با قسطا کارت خرید می کنید، در حقیقت تنها بخشی از هزینه را می پردازید و مابقی را با احتساب حداقل سود ممکن در قالب چند قسط به قسطا می پردازید.

در این صورت به جای پرداخت کل هزینه به صورت یک جا و نقدا، می توانید به صورت قسطی بقیه هزینه را بپردازید و بخش دیگر پول خود را پس انداز یا سرمایه گذاری کنید. به این ترتیب خرید قسطی می تواند نقش مهمی در پس انداز، سرمایه گذاری و در نهایت پولدار شدن شما داشته باشد.

چگونگی خرید قسطی از قسطا

برای خرید اقساطی به واسطه قسطا لازم است که ابتدا به وب سایت آن، به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید و پس از دریافت آن، از تمام فروشگاه های سراسر کشور خرید نمائید. به طور مثال برای خرید گوشی قسطی و … می توانید از این طریق اقدام نمائید.

همچنین بخوانید  راه های دریافت و خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

کلام پایانی

به ذکر مطالبی مهم در ارتباط با اهمیت پس انداز کردن و این که از این طریق چگونه پولدار شویم پرداختیم. همچنین به نقش خرید اقساطی در افزایش پس انداز به همراه راهنمایی های لازم برای خرید گوشی قسطی اشاره کردیم.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مزیت های سیستم مالی قسطا و دریافت امتیاز الکترونیکی از آن، حتما به این وب سایت سری بزنید. و مطمئن باشید که پس از آن دیگر برای خرید گوشی قسطی ، خرید اقساطی انواع کالا و پرداخت اقساطی هزینه استفاده از انواع خدمات دیگر هیچگونه نگرانی نخواهید داشت.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *