تبلیغات

تبلیغات

شایعات مربوط به عرضه گوشی Samsung Galaxy S22

Samsung-Galaxy-S22

گرچه هنوز زمان زیادی تا معرفی پرچمدار سامسونگ باقی مانده است. اما خبر ها حاکی از آن است که این گوشی همانند سری قبلی خود در ماه ژانویه و یا فوریه سال 2022 عرضه شود.

شایعات

  • تاریخ احتمالی انتشار : ژانویه، فوریه
  • قالب پشت شیشه ای، و فریم فلزی
  • چیپست قدرتمند اسنپ دراگون 898
  • نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز

پس از لغو معرفی سامسونگ، مدل گلکسی نوت 21، سری S21 آن را می توان جدیدترین پرچمدار سری گوشی های سامسونگ معرفی کرد. زیرا این مدل از تکنولوژی و قابلیت های بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود ( Samsung Galaxy Z fold 3 ، Samsung Galaxy Z Flip3 ) بهره می برد.

بررسی کلی

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی اس 22

تاریخ انتشار : همانطور که در این مقاله اشاره شد، عرضه این گوشی ممکن است همانند نسخه قبلی خود، در اوایل سال جاری میلادی اتفاق بیافتد. این بدان معناست که ممکن است در ماه ژانویه و یا فوریه سال 2022 شاهد عرضه گوشی های پرچمدار سامسونگ خواهیم بود.

طراحی : Samsung Galaxy S22 و Samsung Galaxy S22 Plus احتمالا شبیه به مدل های قبلی خود طراحی شده اند اما شایعه شده است که گوشی Galaxy S22 Ultra دارای طراحی زاویه دار تری می باشند.

رنگ ها : گر چه هنوز خبر رسمی برای انتشار گوشی های هوشمند سامسونگ منتشر نشده است، اما انتظار می رود با توجه به شایعاتی صورت گرفته، این گوشی با رنگ های سفید، مشکی، رزگلد و سبز عرضه شوند.

دوربین : انتظار می رود در سری گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس از سری دوربین های 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده شود. ( در سری گلکسی اس 22 الترا اطلاعات دقیقی منتشر نشده است ).

سخت افزار : در سخت افزار گلکسی اس 22 ممکن است از چپست اسنپدراگون 898 یا اگزینوس 2200 و در بخش رم و حافظه داخلی نیز ممکن است همانند سری قبلی خود، گلکسی اس 21 باشند.

تاریخ انتشار

اکثر شایعات، تاریخ انتشار این گوشی را در ماه ابتدایی سال 2022 منتشر کرده اند. اما به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن به سال 2022 میلادی احتمال انتشار این گوشی در ماه فوریه محتمل تر می باشد. همچنین جان پراسر نیز فاش کرده است که این گوشی احتمالا در تاریخ 8 فوریه معرفی و در تاریخ 18 همان ماه به بازار عرضه شود.

البته باید به این نکته توجه داشت که تمام این اطلاعات در حد شایعه می باشد و باید برای دریافت اطلاعات دقیق تا زمان معرفی این محصول صبر کنیم.

همچنین بخوانید  بررسی گوشی OnePlus 10 Pro

قیمت

تا اینجای کار هنوز اطلاعات دقیقی مبنی بر قیمت این محصول منتشر نشده است، اما انتظار می رود سری اس 22 قیمتی همانند نسخه قبلی خود در زمان عرضه را داشته باشند.

سامسونگ گلکسی اس 21 با قیمت 799 دلار، اس 21 پلاس 999 دلار، و اس 21 اولترا با قیمتی معادل 1199 دلار عرضه شد.

طراحی

طبق برخی شایعات، گوشی گلکسی اس 22 ممکن است بسیار شبیه به نسخه قبلی خود باشد. بنابراین نباید انتظار تغییرات زیادی را در حوزه طراحی این موبایل داشت. در ادامه نیز می توانید برخی از تصاویر منتشر شده از سری سامسونگ گلکسی اس 22 را نیز مشاهده نمایید.

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس 22

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

همانطور که می بینید سری سامسونگ اس 22 و اس 22 پلاس دارای ظاهری مشابه نسخه قبلی خود می باشند. این در حالی است که گوشی اس 22 الترا کمی متفاوت تر نسبت به نسخه سِری قبلی خود طراحی شده است.

در آخرین شایعات منتشر شده از گوشی های سری سامسونگ زمزمه هایی مبنی اینکه این گوشی ها درواقع با اسامی Samsung Galaxy S22 و Samsung Galaxy S22 Pro و Samsung Galaxy Note22 Ultra منتشر می شوند. و گویا در برخی از منابع خبری گفته شده است که S22 اولترا ممکن است جایگزین Note22 شود. 

در ادامه نیز می تواند تصاویر غیر رسمی دیگری را که از گوشی های سری گلکسی 22 اولترای سامسونگ منتشر شده است مشاهده نمایید.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

همانطور که در تصویر بالا مشخص است احتمالا سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا مجهز به سه عدد لنز با رزولوشن های 108،12،12 مگاپیکسلی برای عکاسی و فیلم برداری تعبیه شده است ، و البته همانطور که می بینید این سری از گوشی دارای بدنه ای صاف و لبه های تیز تری نسبت به مدل های هم سل خود می باشند.

صفحه نمایش

خبر ها حاکی از آن است که گلکسی اس 22 دارای صفحه نمایشی کوچک تر از سری قبلی مشابه خودش باشد. گلکسی اس 22 دارای صفحه نمایش 6.06 اینچی می باشد، در صورتی که در گوشی گلکسی اس 21 از صفحه نمایش 6.2 اینچی استفاده شده بود.

با این حال در سری گوشی های گلکسی اس 22 از صفحه نمایشی تخت و درخشان با نرخ تازه 120 هرتز و رزولوشن Full Hd استفاده شده است.

دوربین

گلکسی اس 22 پلاس دارای 3 سنسور 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسل با قابلیت تله فوتو برای ثبت عکس و یا ویدیو قرار گرفته است. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در گوشی گلکسی اس 22 اولترا از دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده شده است.

همچنین بخوانید  معرفی و بررسی گوشی جدید گوگل پیکسل 4 و پیکسل XL 4

ویژگی های سخت افزاری

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 22

خبرها حاکی از آن است که این گوشی دارای پردازنده Exynos 2200 با پردازنده گرافیکی AMD روانه بازار می شود. همچنین در برخی از خبر ها آمده است که گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس همانند نسخه قبلی خود، دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگ فضای ذخیره سازی استفاده می کنند.

باتری

با توجه به اخبار و شایعات اخیر به دست امده، باتری های سامسونگ سری اس 22 دارای ظرفیت کمتری نسبت به نسخه های قبلی می باشند. به این صورت که در گوشی های گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس بترتیب از باتری هایی با ظرفیت 3800 و 4600 میلی آمپر استفاده شده است.

کلا آخر

به یاد داشته باشید که گوشی هوشمند گلکسی اس 22 معرفی نشده است و این اطلاعات بر حسب برخی از اخبار و شایعات گردآوری شده است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *