تبلیغات

تبلیغات

گلدن ویزای پرتغال | اخذ Golden visa پرتغال

20211116_001121

گلدن ویزای پرتغال را از ویزاپلاس بخواهید. ویزاهای کشور پرتغال متنوع هستند، حال ما پر مخاطب ترین نوع ویزای این کشور را یعنی گلدن ویزای پرتغال توضیح می دهیم. موسسه ویزا پلاس سالیان سال است که در زمینه مهاجرت به صورت حرفه ای فعالیت می کند. این موسسه به شما کمک می کند تا با هر شرایطی نسبت به مهاجرت به کشورهای اروپایی اقدام کنید. با ویزا پلاس شما می توانید اقامت دائم پرتغال را داشته باشید در حالی که در ایران زندگی می کنید.

با سایت موسسه ویزا پلاس همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با مهاجرت به کشور مورد نظر خود کسب کنید. همچنین شما می توانید توسط شماره تلفن های موجود در سایت، با مشاوران و وکلای ویزا پلاس در ارتباط باشید. در ادامه این مطلب در رابطه با گلدن ویزای پرتغال توضیح می دهیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

هر فرد غیر اروپایی قادر خواهد بود که برای گلدن ویزای پرتغال اقدام کند، این ویزا یکی از انواع ویزای سرمایه گذاری در کشور پرتغال است. افراد می توانند سرمایه خود را برای آغاز کار شخصی خود سرمایه گذاری کنند همچنین شراکت در پروژه های فعال در پرتغال نیز برای دریافت این ویزا کافی است.

گلدن ویزا پرتغال

گلدن ویزای پرتغال

برنامه ویزای طلایی پرتغال به منظور جلب سرمایه گذاران خارجی ایجاد می شود و به کمک این برنامه دولت پرتغال می تواند اقتصاد خود را قدرتمندتر کند، از آن جا که این ویزا به فرد کمک خواهد کرد تا به سرعت اجازه اقامت بدست آورد، به “اجازه اقامت برای سرمایه گذاران” معروف است. افرادی که دارای گلدن ویزای پرتغال هستند، کشور پرتغال اجازه اقامت موقت یک ساله را بدست خواهند آورد و در پایان این دوره می توانند اجازه اقامت را برای 2 سال دیگر تمدید کنند.

پس از گذشت 5 سال متوالی، شخص دارنده گلدن ویزای پرتغال می تواند اقامت دائم پرتغال را درخواست دهد این امکان برای این افراد وجود خواهد داشت تا پس از گذشت 6 سال پاسپورت کشور پرتغال را بدست آورند. دارندگان گلدن ویزای پرتغال می توانند از امکانات ویژه زیر استفاده کنند که شامل موارد ذیل می شود:

  • اجازه کار و زندگی در پرتغال
  • اجازه ورود به کلیه کشورهای عضو شنگن بدون نیاز به دریافت ویزا
  • درسترسی به خدمات درمانی و آموزشی مانند سایر شهروندان پرتغالی
  • اجازه دریافت اقامت برای خانواده و یا اجازه دیدار با خانواده در پرتغال
  • اجازه سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی و خرید املاک (بجز زمین) در پرتغال
  • سرمایه گذاران خارجی از معافیت ها و تخفیف های مالیاتی نسبتا خوبی بهرمند می شوند.
همچنین بخوانید  تفاوت بین GPU و کارت گرافیک در چیست ؟

اخذ گلدن ویزا پرتغال

اخذ Golden visa پرتغال

هر فرد متقاضی قادر خواهد بود که برای گلدن ویزای پرتغال اقدام کند، این ویزا یکی از انواع ویزای سرمایه گذاری در کشور پرتغال است. افراد می توانند سرمایه خود را برای آغاز کار شخصی خود سرمایه گذاری کنند، همچنین شراکت در پروژه های فعال در پرتغال نیز برای دریافت این ویزا کافی است. برای دریافت گلدن ویزای پرتغال، قبل از هر اقدامی باید بدانید که به سرمایه ای به ارزش ارزش 1000000€ (یورو) نیاز دارید تا به درون خاک کشور پرتغال منتقل کنید. به غیر از این، باید حداقل 10 فرصت شغلی در این کشور ایجاد کند. 

ویزای سرمایه گذاری امکان در اختیار داشتن سهام شرکت های پرتغالی را در اختیار فرد قرار خواهد داد، همچنین در صورتی که فرد اجازه اقامت در پرتغال را داشته باشد، قادر است با سرمایه گذاری در سایر کشورهای اروپایی و پرداخت مالیات، این ویزا را بدست آورد و حداقل باید 5 سال سرمایه را در کشور پرتغال نگه دارد و اجازه خارج کردن آن را نخواهد داشت.

برای دریافت Golden visa پرتغال، به مدارکی نیاز است که در ادامه به صورت خلاصه آنها را ذکر می کنیم. شما می توانید برای مطالعه توضیحات کامل هر یک از این موارد، به سایت ویزا پلاس مراجعه کرده یا با مشاوران ویزا پلاس تماس حاصل فرمایید. این مدارک عبارتند از:

  • گذرنامه یا هرگونه گواهی معتبر برای انجام سفر بین المللی
  • ویزای شینگن یا هر گواهی برای اجازه ورود به پرتغال
  • بیمه معتبر درمانی
  • رسید پرداخت هزینه صدور ویزای طلائی
  • گواهی معتبر که نشان دهنده عدم بدهکاری مالیاتی است.

همچنین فرد باید ثابت کند که سرمایه خود را به مدت حداقل 5 سال در کشور پرتغال نگه خواهد داشت؛ بنابراین باید مدارک زیر را نیز ارائه دهد:

  • گواهی معتبر از بانک که نشان دهنده میزان سرمایه فرد است
  • قراردادهای کاری برای ایجاد شغل
  • گواهی اقدام قانونی برای خرید املاک به منظور سرمایه گذاری

خرید ملک در پرتغال یکی از راههای دریافت گلدن ویزای پرتغال می باشد. با ویزا پلاس به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، به یک زندگی مطلوب در کشورهای اروپایی می رسید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *