تبلیغات

تبلیغات

چرا سیستم نوبت دهی آنلاین؟

samane

این روزها همه مشاغل بیشتر از قبل به سمت تکونولوژی حرکت کرده‌اند و استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین رو به افزایش است. البته پزشکان و دندانپزشکان بیشتر از مشاغل دیگر از این سیستم استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم علت جذب مشاغل به سیستم های نوبت دهی آنلاین را بررسی کنیم.

مزایای استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین در دندانپزشکی

  • دسترسی در همه ساعات شبانه روز: با وجود سیستم نوبت دهی آنلاین، بیماران به راحتی در هر ساعتی می‌توانند برای دریافت نوبت دندانپزشکی از طریق سایت اقدام کنند.
  • افزایش تعداد مراجعین: اگر بیماری نتواند در زمانی که نوبت گرفته به دندانپزشکی مراجعه کند، از طریق سیستم آنلاین می‌تواند نوبت خود را زودتر لغو کند. در اینصورت، دیگر بیماران می‌توانند با بررسی تایم های خالی، سریعتر نوبت خود را رزرو کنند.
  • گزارشات نوبت‌دهی دقیق: این نوع سیستم‌ها گزارشات دقیقی برای نوبت‌دهی مشخص می‌کنند و به راحتی می‌توان ساعت های خالی دندانپزشک، نوبت های لغو شده و تعداد نوبت‌های رزرو شده در بازه های زمانی مختلف را بطور مرتب بدست آورد.
  • صرفه جویی در وقت: با وجود این سیستم برای دندانپزشکی شما دیگر نیاز نیست منشی شما دائما تلفن های مکرر را پاسخ دهد و زمان زیادی را صرف این کار کند. حتی بدون داشتن منشی هم خودتان می‌توانید از طریق سیستم نوبت‌دهی، نوبت های خود را چک و کنترل نمایید.

سیستم نوبت دهی آنلاین

  • دسترسی راحت: هنگامی که بیماری وارد سایت دندانپزشکی شما می‌شود، بهتر است نوبت دهی آنلاین را همان لحظه پیشنهاد دهید تا مشتری ترغیب شود. بسیاری از بیماران زمانی که با کلینیک ها و مطب ها تماس می‌گیرند، پاسخی دریافت نمی‌کنند و از چنین پیشنهادی استقبال خواهند کرد.
  • ارسال پیام یادآوری: بسیاری از منشی ها باید با بیماران تماس بگیرند و نوبتی که دارند را یادآوری کنند و این بسیار سخت و زمان بر است. سیستم‌های آنلاین نوبت دهی امکان ارسال پیامک به مشتریان برای یادآوری تاریخ و زمان نوبتشان را دارد.
  • جلوگیری از شلوغی مطب: با نوبت دهی منظم به بیماران دیگر لازم نیست مراجعین حضوری به مطب بروند و همین باعث می‌شود هر شخصی در نوبت خود مراجعه کند و از شلوغی جمعیت جلوگیری می‌شود.

سیستم نوبت دهی آنلاین

چگونه سیستم نوبت دهی آنلاین داشته باشیم؟

شما ابتدا باید یک سایت دندانپرشکی داشته باشید که تیم سئوف در این زمینه به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید سایت را به دلخواه خود طراحی کنید و از آن‌ها بخواهید برای شما سیستم نوبت دهی آنلاین راه اندازی کنند تا از مزایای آن بهره ببرید.

همچنین بخوانید  تجارت فارکس مزایا و خدمات رایگان

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *