تبلیغات

تبلیغات

چرا خرید روغن موتور مناسب، به اندازه خرید ماشین اهمیت دارد؟

1

یکی از داغ‌ترین مباحث حال حاضر در بین صاحبان خودرو، انتخاب و خرید روغن موتور مناسب می‌باشد. از آن جایی که امروزه قیمت خودروها در بازار خودروی ایران بسیار نجومی است و اکثریت جامعه توان خرید مجدد خودرو را برای خود ندارند، باید از برخی نکات مهم در مورد نگهداری و کاهش استهلاک خودرو آگاهی داشته باشند. اگر این نکات نادیده گرفته شوند و صاحبان خودرو سر وقت به آن‌ها رسیدگی نکنند، بعدا مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد که باید میلیون‌ها تومان برای رفع آن‌ها بپردازند؛ تازه اگر امکان تعمیر و رفع این مشکلات وجود داشته باشد!

انتخاب و خرید روغن موتور یکی از این نکات مهم است که عدم توجه به آن می‌تواند برای شما بسیار گران تمام شود. شاید به گوشِتان خورده باشد که کارشناسان خودرو می‌گویند انتخاب و خرید روغن موتور مناسب، به اندازه خرید خودرو اهمیت دارد و نباید به هیچ وجه از آن غافل شد. اگر به دنبال خرید بهترین روغن موتور برای ماشین خود هستید، ما روغن موتور پارانوکس را برایتان پیشنهاد می‌کنیم که توسط شرکت پترونام سهند در اختیار تمام مردم ایران قرار گرفته است. اگر شما هم می‌خواهید از علل اهمیت بالای انتخاب روغن موتور مناسب و با کیفیت برای خودرو آگاه باشید، کل این مطلب را برای شما شرح داده‌ایم.

نیم نگاهی به کارایی روغن موتور

روغن موتور نوعی روانکار صنعتی مخصوص روانکاری قطعات موتور خودرو است که نقشی حیاتی در کارکرد سالم و بی‌نقص خودرو دارد. صاحب خودرو وقتی این روغن را در موتور خودرو می‌ریزد، شاهد تغییرات چشم گیری در کارکرد و سلامت خودرو خواهد بود؛ چرا که روغن موتور با ورود به تمام منافذ میان قطعات موتور، کارکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد و هرگونه اصطکاک را در محیط موتور از بین می‌برد. همین اتفاق کافی است که ضمن افزایش بازده موتور خودرو، استهلاک آن چندین برابر کاهش یابد و هزینه‌ها تا سطح چشم گیری کاهش یابند.

البته باید توجه داشت که استفاده از هر روغن موتوری باعث بروز این مزایا در موتور خودرو نمی‌شود؛ حتی برخی روغن موتورهای مخرب در بازار ایران وجود دارند که با ریختن آن‌ها در موتور خودرو، آسیب‌های فراوانی به موتور خودرو وارد می‌شود و ممکن است موتور به کل از کار بیفتد. از طرفی دیگر، برخی روغن موتورها در بازار وجود دارند که خودروی شما را به بهترین نسخه خودش تبدیل می‌کند. شرکت پترونام سهند به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان روغن موتور در ایران، روغن موتورهای نانو را برای اولین بار در کل خاور میانه طراحی کرده است؛ برندهای کاسترول، شل و موبیل1، دیگر شرکت‌هایی هستند که در کنار پترونام سهند به عنوان تولید کننده نانو افزودنی روغن موتور شناخته می‌شوند.

همچنین بخوانید  زنگ ثروت من با شال به صدا درآمد

انتخاب روغن موتور مناسب چه اهمیتی دارد؟

نکته‌ای که صاحبان خودرو باید همواره در ذهن داشته باشند، انتخاب روغن موتور مناسب برای خودروی خودشان است. استفاده از روغن موتور نا مناسب می‌تواند موتور خودروی شما را به نابودی بکشاند؛ چرا که این روغن قرار است به تمام منافذ موتور خودروی شما نفوذ کند و تاثیری مستقیم در کاربرد آن‌ها دارد. به همین دلیل است که تولید کنندگان، روغن موتور را در انواع مختلف و متناسب با خودروهایی خاص طراحی و تولید می‌کنند. به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که روغن موتور متناسب خودروی شما در بازار ایران وجود دارد و می‌توانید بهترین مورد را برای خود خریداری کنید.

ویژگی‌های تعریف شده روغن موتور با کیفیت

 

خرید روغن موتور

اولین کاری که باید در راستای انتخاب و خرید روغن موتور با کیفیت برای خود انجام دهید، اطلاع از ویژگی‌های یک روغن موتور مناسب با کارایی بالا است. این ویژگی‌ها را برای خودتان معیار قرار دهید و در خرید روغن موتور، محصولات مختلف را با آن‌ها بسنجید. روغن موتور پترونام سهند که با نام روغن موتور پارانوکس در بازار ایران وجود دارد، تمامی این ویژگی‌ها را دارد و می‌توانید به صورت کامل از کیفیت و کارایی آن اطمینان داشته باشید. نگاهی به ویژگی‌های یک روغن موتور با کیفیت بیندازیم:

  • اصلی‌ترین وظیفه روغن موتور، روانکاری قطعات موتور و از بین بردن اصطکاک میان آن‌ها است. روغن موتوری را برای خودتان انتخاب کنید که خاصیت روانکاری بالایی داشته باشد و بتواند هرگونه سایش را داخل موتور از بین ببرد. این اتفاق را می‌توانید از میزان صدای تولیدی توسط موتور خودرو، تشخیص دهید.
  • یک روغن موتور با کیفیت، استهلاک را در خودروی شما به حداقل می‌رساند و سلامت آن را همواره در سطح A نگهداری می‌کند. شما وقتی می‌توانید متوجه این ویژگی در روغن موتور شوید که حداقل یک سال به صورت مداوم از یک روغن موتور خاص استفاده کنید.
  • جالب است بدانید روغن موتور با کیفیت حتی می‌تواند در مصرف سوخت خودروی شما نیز تاثیر داشته باشد. در مواقعی مشاهده کرده‌ایم که استفاده از یک روغن موتور نانویی، باعث کاهش 20 الی 30 درصدی مصرف سوخت در خودرو می‌شود.
  • وقتی سایش و اصطکاک در قطعات موتور خودرو از بین می‌رود، طبیعی است که متوجه نوعی افزایش قدرت موتور شوید. یک روغن موتور با کیفیت قدرت موتور را بر روی تحرک خودرو متمرکز می‌کند و حتی می‌تواند موجب افزاش شتاب خودروی شما شود.

روغن موتور پارانوکس، بهترین انتخاب برای صاحبان خودرو

 

خرید روغن موتور

حال که با کمک این مطلب به صورت کامل اهمیت انتخاب یک روغن موتور با کیفیت را درک کردید، بهترین روغن موتور حاضر حاضر خاور میانه را خدمتتان معرفی می‌کنیم. شرکت پترونام سهند با استفاده از نانو افزودنی‌هایی کم‌یاب در محصولات خود، توانست روغن موتور پارانوکس را به عنوان یک ابداع جدید وارد بازار جهانی کند. امروزه این محصول، روغن موتوری بی رقیب در خاور میانه شناخته می‌شود و صاحبان خودرو می‌توانند انواع آن را برای ماشین خود خریداری کنند.

همچنین بخوانید  انتخاب بهترین میکروفون USB برای تولید محتوا

منبع / پترونام سهند https://petronam.co/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *