تبلیغات

تبلیغات

جعبه گل رز صورتی جاودان، به صورت یک شاخه ای

rose

جعبه گل با استفاده از انواع گل ها و در طرح و رنگ های مختلفی می تواند تهیه شود و برای پیشکش کردن در مناسبت های مختلف مناسب باشد؛ اما جعبه گل رز جاودان هدیه ای است که به جرات می توان گفت رمانتیک تر و جذاب تر از آن جهت پیشکش کردن به عزیزان وجود ندارد. رز صورتی جاودان به هر شخصی که هدیه شود به مدت طولانی عشق و احساس شما به او را در قلبش تداعی خواهد کرد.

رز صورتی جاودان، گل طبیعی مومیایی شده با ماندگاری بالا

برخی افراد که آشنایی کافی با جعبه گل رز جاودان نداشته و در مورد چگونگی ماندگار شدن این نوع گل بی اطلاع هستند، به هنگام مواجهه با آن فکر می کنند که این گل یا خشک شده است و یا در بستری از خاک یا یک محیط کشت دیگر زندگی می کند. در حالی که هر دوی این تصورات در مورد جاودانگی این گل اشتباه هستند. گل رز در انواع رنگ ها می تواند با تغییرات ژنتیکی و اصلاح نژاد برای تبدیل شدن به گل رز جاودان مومیایی شود. مومیایی سازی این گل با استفاده از تکنولوژی های جدید و مواد و دستگاه های مخصوص انجام می شود. یک گل رز جاودان در شرایط مناسب نگهداری می تواند حتی تا سه الی چهار سال عمر کند و طراوت و زیبایی خود را حفظ نماید.

جعبه گل یک شاخه ای ارزان تر از جعبه های گل رز جاودان دو یا چند شاخه

جعبه گل رز صورتی
جعبه گل یک شاخه ای ارزان تر از جعبه های گل رز جاودان دو یا چند شاخه

جعبه گل رز جاودان در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود. در تعیین قیمت این نوع جعبه گل فاکتورهای زیادی دخیل اند. یکی از این فاکتورها نوع و کیفیت گلی است که برای تولید این محصول جاودان می شود. رنگ گل، نوع جعبه، نژاد گل و عواملی از این دست نیز بر قیمت جعبه گل رز جاودان تاثیرگذارند. علاوه بر اینها تک شاخه، دو شاخه یا چند شاخه بودن گل رز جاودان نیز در میزان قیمت این محصول دخیل می باشند. مسلما جعبه های یک شاخه ای نسبت به جعبه های دو یا چند شاخه ای جاودان شده (البته در مورد گل های هم نژاد و نوع) قیمت کمتری دارند. جعبه گل یک شاخه ای رز جاودان نسبت به مدل های دیگر، جعبه های دو شاخه یا چند شاخه، پرطرفدارتر نیز می باشد و شاید علت این طرفداری معنی و مفهومی است که این گل به طرف مقابل منتقل می کند.

مناسبت هایی برای پیشکش نمودن جعبه گل رز جاودان

گل رز جاودان تنها از نظر هنرمندان و افراد علاقمند به گل های زیبا جذاب نیست بلکه همه افراد با هر گونه سلیقه ای از دیدن و هدیه گرفتن این جعبه ذوق زده می شوند. جعبه گل رز جاودان را می توان به عنوان یک هدیه در خور، زیبا، هیجان انگیز و ماندگار در مناسبت هایی چون روز مادر، ولنتاین، سالگرد ازدواج، تولد، جشن فارغ التحصیلی، کریسمس، عید نوروز و … تهیه نموده و به عزیزان تقدیم نمود.

همچنین بخوانید  وام دهی با فوجی دائو به چه معناست

البته لزومی وجود ندارد که جعبه گل رز جاودان را تنها برای هدیه دادن و پیشکش به دیگران بخرید بلکه می توانید آن را برای دیزاین دکوراسیون اتاق یا دفتر کار خود نیز خریده و از زیبایی طولانی مدت آن لذت ببرید. رز صورتی جاودان، رز آبی جاودان، رز قرمز جاودان و … در هر محلی که قرار بگیرند نماد عشق حقیقی، ابدیت، احساسات عمیق و زیبایی دائمی هستند و می توانند فضا را از انرژی مثبت پر نمایند.

نکاتی برای مراقبت از گل رز جاودان

جعبه گل رز صورتی
نکاتی برای مراقبت از گل رز جاودان

هر چند که گفتیم گل های رز مومیایی، جاودان شده و عمر چندین ساله دارند اما فراهم نمودن برخی شرایط نگهداری نیز می تواند بر عمر طولانی مدت این گل ها تاثیرگذار باشد. این شرایط نکات بسیار ساده و کوتاهی هستند که در صورت رعایت آنها رز جاودان شده خود را می توانید تا حدود 3 الی 4 سال به صورت زنده و زیبا حفظ کنید.

جعبه گل رز جاودان را در محیط مرطوب قرار ندهید

منظور از محیط های مرطوب در این مورد محیط هایی است که رطوبت آنها بالاتر از 80 درصد باشد. این رطوبت بالا بر بافت گل تاثیر منفی گذاشته و باعث کوتاه شدن عمر آن می شود. تا جای ممکن جعبه گل رز جاودان را در محیط های به شدت شرجی یا در اماکنی که دارای آب و هوای مرطوب هستند نگهداری نکنید.

جعبه گل رز جاودان را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید

تابش طولانی مدت و مستقیم آفتاب به گل رز جاودان می تواند آب بافت گل را خشک نموده و باعث از بین رفتن زیبایی و تازگی و در نهایت زندگی این نوع گل شود. اشعه های منتشر شده از سطح خورشید تهدید بسیار بزرگی برای زیبایی و طراوت گل رز جاودان محسوب می شوند و به هیچ عنوان نباید آن را در معرض تابش مستقیم این اشعه ها قرار دهید.

گل رز صورتی جاودان نیازی به آبیاری ندارد

جعبه گل رز صورتی
گل رز صورتی جاودان نیازی به آبیاری ندارد

گل رز جاودان شما نه تنها نیازی به آبیاری ندارد بلکه آبیاری تهدیدی برای زندگی و زیبایی آن محسوب می شود. تماس این گل با آب کیفیت و سلامت آن را تحت تاثیر منفی قرار داده و به آن آسیب می رساند. حتی در صورتی که گل رز جاودان شما گرد و غبار آلود شده و نیاز به تمیزی داشت، از آب برای تمیز نمودن سطح گل استفاده نکنید. برای غبارروبی این نوع گل می توانید از فشار کم هوا (فوت آرام) استفاده کنید.

علاوه بر این موارد حرارت، قرار دادن در دماهای بالا و نزدیک وسایل گرمایشی، هرگونه رنگ، مواد و روغن های شیمیایی و … می توانند به بافت گل رز جاودان آسیب رسانده و از عمر بلند مدت آن بکاهند.

همچنین بخوانید  عینک مخصوص کامپیوتر آنتی رفلکس

در حالت کلی و در مورد نگهداری این جعبه گل در اغلب محیط ها توصیه می شود که گل رز جاودان را در داخل جعبه آن نگهداری کنید. توجه به این نکته علاوه بر اینکه جلوه خاص و زیبایی به گل می دهد شرایط مناسبی را برای نگهداری از آن نیز فراهم می کند. همچنین قاب و باکس گل رز جاودان گل زیبای شما را از عوامل محیطی چون گرد و غبار و رطوبت حفظ می کند و برای عمر طولانی مدت آن تعبیه شده است. پس حدالامکان گل رز جاودان زیبا و با طراوت خود را از جعبه خارج نکنید.

برای مطالعه بیشتر در مورد رز جاودان، یک باکس گل رز کوچک و دوست داشتنی به صفحه این مقاله مراجعه کنید تا با نمونه‌های اصلی گل رز جاودان و برترین برند تولیدکننده آن، باکس مناسب گل رز و راهنمای خرید رز ماندگار آشنا شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *