تبلیغات

تبلیغات

ال جی از گوشی ولوت با تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 و قلم استایلوس پرده برداری کرد

lg-velvet-unveiled-qualcomm-snapdragon-765-stylus-support

شایعاتی از ال جی وجود داشت که این شرکت کره ای در حال برنامه ریزی است ، تا گوشی های پرچمدار سری-G خود را ، در سایه گوشی های میان رده ای که قدرت خود را از سری-700 اسنپدراگون می گیرند ، بازنشسته کند . برای اولین بار ، این شایعات اوایل ماه گذشته ، هنگامی به حقیقت پیوستند که این شرکت ، طرح هایی از زبان طراحی جدید خود به اشتراک گذاشت.

پس از مدت کمی ، این شرکت تیزری از گوشی ال جی ولوت [ LG Velvet ] منتشر کرد که این ویدیو ، گوشی را به طور کامل معرفی کرد . همچنین ، تیزر تایید کرد که این دستگاه قرار است ، قدرت خود را از تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 بگیرد .

مدتی نیز گذشت ، تا این که این شرکت در اواخر ماه گذشته ، بعضی از مشخصات کلیدی این گوشی را نیز تایید کرد و فقط چند روز بعد از آن ، تصاویر نسخه حقیقی این گوشی نیز به دست ما رسید . با توجه به این که پروسه برنامه ریزی شده برای شروع فروش ، کمی بعد خسته کننده شد ،  این شرکت ، رسما از ال جی ولوت در کره جنوبی پرده برداری کرد .

پیشنهادی:

رونمایی از گوشی ال جی V60 ThinQ

مشخصات ال جی ولوت

قطعه

ال جی ولوت

صفحه نمایش

صفحه نمایش POLED 6.8 اینچی

با نسبت 20.5:9 و وضوح 2460*1080 FHD+

تراشه

Qualcomm Snapdragon 765

رم و

حافظه داخلی

  • 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.1
  • قابل افزایش با اسلات میکرو اس دی

باتری و

شارژر

  • 4300 میلی آمپر
  • پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم

دوربین پشت

  • اصلی : 48 مگاپیکسل
  • دوم : 8 مگاپیکسل فوق عریض
  • سوم : 5 مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق

دوربین جلو

16 مگاپیکسل

ویژگی های دیگر

  • جک هدفون 3.5 میلیمتری
  • پشتیبانی از Wacom stylus با 4096 مرحله فشار
  • USB Type-C
  • اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش

ورژن اندروید

اندروید 10 با رابط کاربری سفارشی ال جی

همانطور که در شایعات قبلی تایید شده بود ، ال جی ولوت با صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی POLED و ناچ قطره ای برای دوربین سلفی عرضه خواهد شد . این صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 20.5 به 9 ( 20.5:9 ) و وضوح 2460*1080 پیکس است .

در حالی که قطعات صفحه نمایش این گوشی خیلی معمولی هستند ولی ، وقتی با دیگر میان رده های کوجود در بازار مقایسه کنیم ، ویژگی که ال جی ولوت را از دیگران برتر جلوه میدهد ، وجود دیجیتایزری ویژه است که امکان پشتیبانی از استایلوس واکوم را تا 4096 مرحله از فشار ، فراهم می کند .

همچنین بخوانید  شیائومی از لپ تاپ های Mi NoteBook Pro و ultra رونمایی کرد

برای اینکه کاربران حداکثر استفاده را از قلم استایلوس ببرند ، اپلیکیشن دست نویسی Nebo از قبل روی دستگاه نصب شده است ، که می تواند به صورت اتوماتیک دست خط شما را تشخیص داده و آن را به متن دیجیتالی تبدیل کند .

ال جی از گوشی ولوت با تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 و پشتیبانی از قلم استایلوس پرده برداری کرد

دستگاه قدرتش را ، از تراشه میان رده کوالکام اسنپدراگون 765 تامین می کند ، که دارای کلاک حداکثری 2.2 گیگاهرتزی و مودم 5G داخلی است .

اسنپدراگون 765 ، با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 همراه شده است ، که البته می توانید آن را با اسلات میکرو اس دی افزایش دهید .

در بحث دوربین ، ال جی ولوت دارای دوربین سه گانه در پشت دستگاه است ، که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال [ OIS ] ، دوربین 8 مگاپیکسلی اوترا واید ، و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می شود . در آن طرف و در جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جا خوش کرده است .

ال جی از گوشی ولوت با تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 و پشتیبانی از قلم استایلوس پرده برداری کرد

مانند گوشی های هوشمند قبلی این شرکت ، ال جی ولوت چند حالت فیلمبرداری کاملا ویژه برای ضبط فیلم های سینمایی ، از جمله فریم ریت متغیر و یک فیلتر ویژه برای ضبظ ویدیو ASMR ( ویدیو هایی که باعث واکنش ارادی اوج گیری حسی می شوند ، مانند ویدیو نجوا در گوش یا ویزیت دندانپزشک ) ، ارائه می دهد . علاوه بر این ، ال جی از ویژگی ویژه ای برای حذف نویز محیط در ضبط فیلم استفاده می کند . ال جی ولوت ، اندروید 10 ای را اجرا می کند که رابط کاربری آن توسط این شرکت به شدت شخصی سازی شده است .

ال جی از گوشی ولوت با تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 و پشتیبانی از قلم استایلوس پرده برداری کرد

علاوه بر موارد بالا ، دستگاه از گواهی IP 68 در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر آب بهره می برد ، البته ال جی ادعا می کند که ، این دستگاه 7 مرحله تست دوام را برای کسب استاندارد نظامی 810G پشت سر گذاشته است .

قیمت گذاری و در دسترس بودن

ال جلی ولوت ، هم اکنون در کره جنوبی و در چهار رنگ : سفید ، سبز ، خاکستری ، ترکیبی زرد و قرمز عرضه شده است که همه ، خبر از رنگ های نرم جدید ال جی می دهد . این دستگاه قیمتی معادل 700 یورو داشته و ، در تمام اپراتور های این کشور موجود است . تا به الان ، ال جی برنامه ای برای فروش بین المللی ارائه نکرده است ، اما انتظار می رود در هفته های آتی اطلاعات بیشتری راجع به این گوشی کسب کنیم .

همچنین بخوانید  3 دلیل برای نخریدن آیفون 15 : اگر از قبل یکی از آنها را دارید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *