تبلیغات

تبلیغات

ایسوس از سری گوشی ROG Phone 5s با پردازنده قوی رونمایی کرد

ایسوس از سری گوشی ROG Phone 5s با پردازنده قوی رونمایی کرد

ایسوس به تازگی سری گوشی گیمینگ ROG Phone 5s را معرفی کرده که شامل دو نسخه پرو و استاندارد می‌شود. خانواده پرچمداری که چیپ اورکلاک شده اسنپدراگون 888 پلاس را با فرکانس 3.0 گیگاهرتزی دارا هستند. در بحث طراحی دو مدل نسبتا شبیه هم بوده و ویژگی‌های برجسته دارند.

چیپ اسنپدراگون 888 پلاس در واقع یک پردازنده پرتوان‌تر نسبت به اسنپدراگون 888 است. گوشی ROG Phone 5s Pro با حافظه رم 18 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی  512 گیگابایتی UFS 3.1 راهی بازار خواهد شد و گذشته از آن، این تلفن هوشمند همچنین دارای صفحه نمایش رنگی PMOLED در پنل پشتی است. در سوی دیگر مدل معمولی ROG Phone 5s  با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌باشد. البته مدل 12 و 16 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این تلفن هوشمند تدارک دیده شد.

نسخه پرو ROG Phone 5s نه تنها در یک صفحه اضافی بلکه در دو سنسور لمسی قاب پشتی، که می‌تواند در بازی‌ها به عنوان کنترلرر استفاده شود، متفاوت است. ROG Phone 5s استاندارد هنوز کلیدهای اولتراسونیک AirTrigger 5 دارد. دو گوشی ROG Phone 5s و 5s Pro به نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ نوسازی 144 هرتز و مدت زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه‌ای مجهز هستند. این نمایشگرها دارای استاندارد HDR10+، پشتیبانی 111 درصدی از استاندارد DCI-P3، پشتیبانی 151 درصدی از استاندارد sRGB می‌باشند.

در بخش دوربین باید به سه حسگر 64/13/5 مگاپیکسلی اشاره کرد و در سوی دیگر دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی هم به کار گرفته شد. تلفن‌های هوشمند جدید ایسوس مجهز به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی هستند و در کنار شارژ 65 واتی سرعت شارژ بالایی دارند. مدل Pro دارای یک فن خارجی بوده، در حالی که نسخه معمولی شامل یک آداپتور برق و یک قاب است. همچنین می‌توانید گیم پد Kunai 3 را خریداری کنید.

ایسوس در نظر دارد با عرضه دو گوشی ROG Phone 5s و 5s Pro، آنها را در آینده نزدیک جایگزین ROG Phone 5 کند. قیمت ROG Phone 5s در نسخه پایه 799 یورو، ROG Phone 5s Pro در نسخه پایه 1199 یورو است.

 

 

همچنین بخوانید  گوشی های جدید گلکسی سامسونگ چه زمانی عرضه می شوند؟
منبع :
techobig

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *