تبلیغات

تبلیغات

سنسور جدید دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ برای DSLR

Samsung’s-New-108-Megapixel-Camera-Phone-Sensor

این دستگاه رزولوشن 20232 در  9024 و فیلم 6K را ثبت می کند

 

اگرچه سامسونگ چند سال است که سنسورهای بنیادی را در دوربین تلفن های هوشمند خود به روز نکرده است ، اما هنوز در حال کار بر روی سنسورهای CMOS برای سایر تولید کنندگان است. جدیدترین نوآوری آن در گذشته به تازگی خسته کننده شده بود ، اما اکنون این شرکت کره ای خود وجود سنسور دوربین اسمارت فون 108 مگاپیکسلی را که روی آن کار می کرده ، فاش کرده است .

 

سامسونگ امروز رسما وجود سنسور ISOCELL Bright HMX خود ، سنسور قدرتمند و مبهمی که آن را با کمک سازنده تلفن چینی شیائومی ساخته ، اعلام کرد. وجود این سنسور پیش از این توسط شیائومی اعلام شده بود ، این اولین شرکتی خواهد بود که از این دوربین در یک تلفن برای برند Redmi خود استفاده می کند ، اگرچه سامسونگ هم اکنون جزئیات بیشتری را فاش کرده است .

 

 

این سنسور در کل مساحت 1/1.33 اینچ را اندازه گیری می کند ، که به اندازه سنسورها در دوربین های اختصاصی SLR اختصاص می یابد. این بزرگتر از سنسور 1 / 1.7 اینچی است که دوربین اصلی را در دوربین تلفن هوشمند فعلی مورد علاقه ما یعنی Huawei P30 Pro مدیریت می کند ، اگرچه شایعه شده که تلفن بعدی هواوی یعنی Mate 30 Pro از یک / 1 / 1.7 و 1 / 1.55 اینچ سنسور را با هم استفاده خواهد کرد.

 

اگر به جزئیات شگرفی که 108MP ارائه می دهد ، نیاز ندارید ، سامسونگ همچنین به حضور ادغام پیکسل Tetracell اشاره می کند ، که به شما امکان می دهد تا تصاویر 27 مگاپیکسلی را با افزایش روشنایی بگیرید. Smart-ISO با همان هدف خدمت می کند ، حساسیت را بسته به محیط تغییر می دهد تا سوژه شما را در بهترین نور ضبط کند. برای فیلمبرداران ، سامسونگ ادعا می کند که Bright HMX می تواند ویدئوی 6K را با 30 فریم در ثانیه ضبط کند.

 


بیشتر بدانید :

دوربین DSLR چیست؟ چرا عکاسان حرفه ای باید قابلیت DSLR را بدانند.


 

سامسونگ قبلاً از سنسور 64 مگاپیکسلی ، Bright GW-1 در ژوئن سال 2019 رونمایی کرده بود ، که اشاره شده در Galaxy S11 ظاهر شود ، انتظار می رود در اوایل سال 2020 عرضه شود. این از بسیاری از فناوری های مشابه مانند Tetracell استفاده می کند و همچنین شایعه شده است که در یک تلفن خانوادگی شیائومی ظاهر می شود ، این بار از صف Realme.

همچنین بخوانید  لیست گوشی های 2019 که از فناوری 5 جی پشتیبانی می کنند

 

تولید این سنسور طبق گفته سامسونگ از اواخر این ماه آغاز می شود ، بنابراین امیدواریم خیلی طول نکشد تا زمانی که بتوانیم یکی از تلفن های دارای سنسور فوق قدرت را برای خودمان امتحان کنیم.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *