تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات در گوگل و تاثیر آن بر فروش

تبلیغات-در-گوگل-و-تاثیر-آن-بر-فروش

تبلیغات  در گوگل یکی از انواع پلتفرم های تبلیغاتی می باشد که امروزه توسط بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. گوگل ادوردز و یا همان تبلیغات گوگل در مقایسه با سایر پلتفرم های تبلیغاتی از انعطاف پذیری بیشتر برخوردار می باشد و می تواند یکی از سکوهای پرتاب کسب و کارها به سمت موفقیت محسوب شود. تبلیغات گوگل به شبکه های تبلغاتی مختلفی تقسیم می شود که هر کدام می توانند برای اهداف و یا کاربردهای اختصاصی خود مورد استفاده قرار بگیرند.

گوگل ادوردز برای چه نوع تبلیغاتی مناسب می باشد ؟

همانطور که اشاره کردیم ، تبلیغات در گوگل به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برای مثال شبکه نمایش گوگل ، شبکه جست و جوی گوگل از جمله از پر کاربردترین شبکه های جست و جو برای تبلیغات کسب و کارها محسوب می شوند. در واقع هر نوع تبلیغاتی که داشته باشید ، می توانید در شبکه های تبلیغاتی گوگل در معرض دید کاربران قرار دهید ، برای مثال اگر تبلیغات شما از نوع ویدیویی هستند ، می توانید تبلیغات خود را در یوتیوب در معرض دید کاربران قرار دهید. بنابراین مهم نیست که چه نوع تبلیغاتی داشته باشید ، چرا که می توانید انواع تبلیغات را در شبکه های تبلیغاتی به کاربران ارائه کنید.

شبکه نمایش گوگل چیست و چه کاربردی دارد ؟

شبکه نمایش گوگل یکی از شبکه های تبلیغاتی گوگل محسوب می شود که با استفاده از آن صاحبان کسب و کارها می توانند تبلیغات خود را به کاربران بسیار زیادی ارائه کنند. گوگل با در نظر گرفتن وب سایت هایی که بازدید های بالا و یا میلیونی دارند ، تبلیغات کاربران و صاحبان کسب و کارها را در این وب سایت ها به نمایش می گذارد. برای قرار گرفتن در لیست وب سایت های مورد نظر گوگل باید بازدید های بسیاری به صورت روزانه داشت.

اکثر بازاریاب ها و دیجیتال مارکترها از این شبکه تبلیغاتی گوگل برای برند سازی و یا برندینگ استفاده می کنند ، چرا که همانطور که اشاره کردیم ، کاربران زیادی تبلیغات در این شبکه را مشاهده می کنند و همین موضوع می تواند یکی از مهمترین اقدامات برای برند سازی محسوب شود. لیستی که گوگل برای ارائه تبلیغات کاربران خود تهیه می کند ، معمولا رتبه های برتر الکسا هستند که ورودی و در واقع ترافیک زیادی دارند.

شبکه نمایش گوگل چیست و چه کاربردی دارد ؟

تبلیغ کلیکی چیست چه کاربردی دارد ؟

تبلیغات کلیکی در واقع یکی دیگر از انواع تبلیغات پلتفرم تبلیغاتی گوگل محسوب می شود که در یکی از محبوب ترین های تبلیغات گوگل هم محسوب می شود. همانطور که می دانید امروزه تقریبا همه کاربرانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند ، برای دریافت پاسخ خود از جست و جوی گوگل استفاده می کنند و یا به اصطلاح سوال های خود را گوگل می کنند ، بنابراین تعداد بسیار زیادی از کاربران روزانه به گوگل مراجعه می کنند. این موضوع می تواند فرصت بسیار مناسبی برای کسب و کارهایی باشد که ترافیک ورودی نسبتا کمی دارند و یا به دنبال افزایش فروش خود هستند.

همچنین بخوانید  با تجهیزات پزشکی درهای جدیدی از ثروت را باز کردم

تبلیغات کلیکی گوگل ، وب سایت های مورد نظر برای تبلیغات را در رتبه های اولیه نتایج جست و جوی کاربران قرار می دهد و همین موضوع باعث می شود که تبلیغات ارائه شده ، بازدهی بالایی داشته باشند و در واقع کاربران زیادی از این تبلیغات استقبال کنند. تبلیغات کلیکی گوگل روشی متفاوت ، نسبت به سایر تبلیغات ارائه می کنند. در واقع تبلیغ کلیکی گوگل به صورت مزایده ایی هستند و هر چقدر که مبلغ پیشنهادی شما برای نمایش تبلیغات بالاتر باشد ، می توانید شانس بیشتری برای نمایش تبلیغات خود داشته باشید.

معمولا این روش مزایده ایی بودن باعث می شود که مبلغ هر تبلیغ برای زمینه های کاری مختلف ، متفاوت باشد و یا به عبارتی دیگر منصفانه تر باشد ، برای مثال هزینه تبلیغ در صنعتی که رقابت در آن شدیدتر باشد ، طبیعتا باید هزینه بیشتری نسبت به صنعتی که رقابت کمتری دارد ، پرداخت کرد. علاوه بر آن این روش باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار هم می شود و می تواند بازدهی بسیار مناسبی داشته باشد.

تبلیغ کلیکی چیست چه کاربردی دارد ؟

انواع روش های تبلیغات اینترنتی

همانطور که اشاره کردیم ، تبلیغات اینترنتی می تواند به روش های مختلفی صورت گیرد و طبیعتا هر کدام مزیت های خود را به دنبال دارند. برای انتخاب مناسب ترین روش برای کسب و کار خود باید به چند گزینه توجه داشته باشید برای مثال ، یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید ، موضوع پروموشن بودن تبلیغات می باشد. اگر با موضوع پروموشن آشنایی ندارید ، باید گفت که امروزه تبلیغات پروموشن جایگاه ویژه ایی در بین صاحبان کسب و کارها دارند. تبلیغات پروموشن در واقع تبلیغاتی هستند که تنا برای عده خاصی از کاربران نمایش داده می شود و این عده خاص معمولا به دنبال محصول و یا خدمات خاصی هستند که با نمایش تبلیغات مرتبط به آن ها می توان احتمال خرید کاربران را افزایش داد.

تبلیغات گوگل

گوگل ادوردز ، تقریبا در همه ی کمپین های تبلیغاتی و یا برنامه های تبلیغاتی وب مسترها و کسب و کارها دیده می شود. امروزه بسیاری از کسب و کارها با استفاده از شبکه های مختلف تبلیغاتی گوگل ، اقدام به ارائه تبلیغات به کاربران خود می کنند که این تبلیغات نسبت به سایر انواع تبلیغات می تواند بازدهی بیشتر و قابل توجهی داشته باشد.

تبلیغات اینستاگرام

شبکه های اجتماعی تقریبا جزو جداناپذیری از زندگی روزمره افراد محسوب می شوند و معمولا افراد بعد از بیدار شدن ، اولین کاری که می کنند ، چک کردن شبکه های اجتماعی می باشد. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب محسوب می شود که با ارائه پشتیبانی و آپدیت های متداوم و در واقع اضافه کردن ویژگی های جدید توانسته است به چنین محبوبیت بسیاری دست یابد.

همچنین بخوانید  با این کار درآمد بالای خود را تضمین کنید

بعد از خریداری اینستاگرام توسط فیسبوک ، تبلیغات اینستاگرام هم دچار تغسسر و تحولاتی شد که این موضوع باعث شد که کسب و کارهای بیشتری به دنبال ارائه تبلیغات خود در اینستاگرام باشند و علاوه بر این ها با توجه به انواع تبلیغات اینستاگرامی که برای ارائه تبلیغات موجود می باشد ، می توان تبلیغات کاربرپسند و اختصاصی ایجاد و در معرض دید کاربران این شبکه اجتماعی محبوب قرار داد.

تبلیغات اینستا انواع مختلفی دارد ، برای مثال می توان تبلیغات پستی ایجاد کرد و یا حتی تبلیغات استوری ایجاد کرد. علاوه بر این ها از آنجایی که فیسبوک از تبلیغات اینستاگرام پشتیبانی می کند ، می توان شخصی سازی های بسیاری در مورد تبلیغات انجام داد ، برای مثال می توان تبلیغات را برای عده خاصی از کاربران به نمایش گذاشت و یا تنها مخاطبانی که در محدوده جغرافیایی خاصی زندگی می کنند تبلیغات مورد نظر را مشاهده کنند .

برای داشتن کمپین های تبلیغاتی مفید و پر بازده باید از تمامی امکانات استفاده کرد ، برای مثال می توان از ترکیبی از تبلیغات گوگل و اینستاگرام استفاده کرد و در واقع از سایر انواع تبلیغات هم استفاده کرد اما معمولا می توان تبلیغات گوگل و یا اینستاگرام در اکثر کمپین های تبلیغاتی مشاهده کرد .

منابع:

cyberg

نوآوری های روز

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *