تبلیغات

تبلیغات

ارزهای دیجیتال جدید و پر سر و صدا را بیشتر بشناسیم

crypto

آیا از بازار داغ ارزهای دیجیتال خبر دارید؟ آیا تنها دلیل افزایش قیمت دوج کوین مصرف کمتر انرژی حین استخراج آن است؟ ما در این مقاله به معرفی و خبرهای جدید سه مورد از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال می‌پردازیم و علت علاقه افراد به خرید کاردانو ، دوج کوین و بایننس کوین را می‌فهمیم. همچنین سایت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی رمزارزها به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

افزایش قیمت خرید دوج کوین

با دو توییت جدید مدیر تسلا، ایلان ماسک و ترند شدن هشتگ #babydoge تمایل مردم برای خرید دوج کوین و بیبی دوج کوین بسیار بالا رفته. آقای ایلان ماسک به یکی از بزرگ‌ترین محرک‌های رمزارزها تبدیل شده است؛ توییت‌های وی اغلب باعث نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال که وی ذکر می‌کند، شده‌اند. یکی از دلایل علاقه ایلان ماسک به دوج کوین سازگار با محیط زیست بودن آن است. ماسک می‌گوید دوج کوین را به اتریوم 2.0 و کاردانو ترجیح می‌دهد زیرا گزینه‌های پیشرفته‌تری دارد. چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار پلتفرم کاردانو و ارز دیجیتال آن به نام ADA، اظهار داشت که تسلا به عنوان یک شرکت انرژی جایگزین، باید به جای ارزهای دیجیتال با مصرف زیاد انرژی، بر سبزترین رمزارزها مانند ADA تمرکز کند.

مصرف انرژی رمزارزها با محاسباتی که رایانه در هر بار پردازش معامله یا استخراج آن انجام می‌دهد مرتبط است. در آن لحظات، هزاران کامپیوتر برای تأیید معاملات با هم مسابقه می‌دهند؛ روندی که به مقدار زیادی برق و قدرت محاسباتی متکی است. در حالی که بیت کوین برای هر معامله حدود 707 کیلووات ساعت انرژی الکتریکی مصرف می‌کند، دوج کوین تنها به 0.12 کیلووات ساعت انرژی نیاز دارد. طبق داده‌ها این رمزارز از محاسبات کمتری برای استخراج و معامله استفاده می‌کند.

رمزارزهای سبز و سازگار با محیط زیست

کاردانو Cardano

کاردانو پروژه‌ای است که بسیاری از صفاتی را که می‌خواهیم در یک رمزارز دوستدار محیط زیست مشاهده کنیم، مجسم می‌کند. برای شروع باید بگوییم، محرک اصلی کاردانو الگوریتمی به نام «اثبات سهام» است. این روش دستیابی به اجماع، انرژی بسیار کمتری نسبت به «الگوریتم اثبات کار» ارزهای دیجیتال دیگر دارد. کاردانو یک پلتفرم مانند اتریوم است، اما بدون اتلاف انرژی گسترده. از نظر تئوریک، کاردانو قادر خواهد بود تا بدون به خطر انداختن سرعت و کارآیی، تقاضای جمعیت جهانی را برآورده سازد. علاوه بر این شرکت‌های بزرگی مانند Wolfram Alpha در حال ساخت سیستم‌های پیشتاز اوراکل برای کاردانو هستند.

 بایننس کوین Binance Coin

باید ببینیم حالا که مردم به سازگار با محیط زیست بودن ارزهای دیجیتال توجه دارند بازار معاملات بایننس کوین چه تغییری می‌کند. با توجه سبز بودن این ارمزارز مردم خرید بایننس کوین را متوقف نمی‌کنند.

همچنین بخوانید  ثروتمندانه زندگی کردن را شروع کنید

بایننس کوین

بایننس کوین رمزارزی متعلق به صرافی بزرگ و معروف Binance است. بایننس کوین با الگوریتم اثبات سهام کار می‌کند. یعنی تراکنش‌های بایننس کوین از این الگوریم استفاده می‌کند. الگوریتم اثبات سهام می‌تواند برای کمک به امنیت شبکه و فعالیت در راستای پروتکل‌های موجود، مفید باشد و همان‌طور که اشاره شد مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

 

محبوبیت یک سگ‌ و افزایش قیمت دوج کوین

این طور که به نظر می‌رسد هر دو رمزارز کاردانو و بایننس کوین که از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کنند به اندازه دوج کوین و حتی بیشتر از آن با محیط زیست سازگاری دارند. اما چه چیزی باعث حمایت ایلان ماسک و به دنبال آن ترغیب مردم به خرید دوج کوین توسط او می‌شود؟ ماسک در پاسخ به توییت اینکه چرا او دوج کوین را به رمزارزها‌ی اتریوم 2.0، کاردانو (ADA) و… ترجیح می‌دهد به سادگی پاسخ داده: « دوج سگ و میم دارد، در حالی که بقیه‌شان این‌طور نیستند.». به نظر می‌رسد سایر پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال به جای ارتقا سازگاری محیط زیستی خود مجبورند به تولید میم اینترنتی روی بیاورند.

دوج کوین

ایلان ماسک به تازگی با زدن توییتی که به شعر کودکانه «baby shark» اشاره دارد باعث افزایش 98 درصدی قیمت بیبی دوج کوین شد. رمزارز بیبی دوج (baby doge) یک مشتق از دوج کوین است. ماسک که قبلا پدر دوج کوین نامیده شده بود حالا به پدر بیبی دوج کوین نیز معروف شده است.

نصیحت توییتری سازنده‌ی کاردانو به ایلان ماسک

دوج کوین در اصل به عنوان یک شوخی در جواب به یک میم اینترنتی و سگ نژاد «شیبا اینو» ساخته شد. دوج کوین ، اکنون به دلیل توییت‌های مکرر مدیر عامل تسلا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ماسک در توییتی نوشته بود در حال کار با توسعه‌دهندگان دوج برای بهبود کارایی معاملات سیستم است. چارلز هاسکینسون سازنده کاردانو در توییتی یک ویدئوی تقریبا 9 دقیقه‌ای با عنوان «چگونگی بهبود دوج (برای ایلان ماسک) پست کرد؛ که با این کار تعداد زیادی ایلان ماسک را برای دیدن پست تگ کردند.

سخن آخر

صدها سایت، پلتفرم و صرافی آنلاین در سراسر جهان وجود دارند که منتظر ارائه خدمات و امکان دسترسی هزاران رمزارز به شما هستند. شما برای یافتن مورد مناسب، باید تصمیم بگیرید که چه ویژگی‌هایی برایتان بیشتر اهمیت دارد. وبسایت ارز مدرن یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز دیجیتال است که با دلایل زیادی می‌تواند مورد مناسب شما برای خرید بایننس کوین، دوج کوین، کاردانو و… باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *