تبلیغات

تبلیغات

10تا از بهترین بازی‌های شوتر آنلاین در استیم

shooteronline

قابلیت آنلاین بازی کردن در بازی‌های امروزی، از جمله ویژگی‌های قابل توجهی است که وجود آن در یک بازی برای بازیکنان اهمیت دارد. اینگونه بازی ها محبوبیتی مثال‌زدنی در میان بازیکنان دارند، زیرا حریف شما دیگر یک ربات نیست، یک انسان است که کشتن آن در میدان نبرد و یا دیدن تسلیم شدنش، احساس لذت‌بخشی را در شما پدیدار می‌کند که قابل مقایسه با احساس پیروزی در یک بازی آفلاین نیست.

بازی‌های آنلاین سبک شوتر از محبوب‌ترین بازی‌هایی هستند که بازیکنان بیشتر به سمتشان کشیده‌ می‌شوند. تمامی بازی‌های این مقاله در پرطرفدارترین پلتفرم فروش بازی‌های کامپیوتری یعنی استیم در دسترس هستند که هر کسی از سراسر جهان می‌تواند طیف وسیعی از بازی‌ها را در آن خریداری کند. در فروشگاه استیم، همیشه تعداد زیادی از بازی‌ها به خصوص بازی‌های سبک شوتر شامل تخفیف هستند و همچنین در مناسبت‌های فصلی مختلف، استیم برای اکثر بازی‌ها تخفیف در نظر می‌گیرد. برای مشاهده بازی‌های ‏دارای تخفیف در استیم می‌توانید به بخش تخفیفات در سایت استیم کلاب مراجعه کنید. زمان دقیق ‏تخفیف‌های مناسبتی استیم نیز در این وب‌سایت قابل مشاهده است.‏

مزیت دیگری که پلتفرم استیم دارد امکان تهیه آسان بازی‌ها برای ایرانیان است. سایت‌های فروشگاهی ‏زیادی وجود دارند که امکان تهیه بازی در استیم را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند. یکی از این ‏سایت‌ها فروشگاه استیم کلاب است که قیمت‌های پایین‌تری نسبت به رقبا دارد و علاوه بر بازی‌ها، ‏بسته‌های الحاقی، باندل‌‌ها و نسخه‌های مختلف هر بازی را برای فروش فهرست کرده است. همچنین اگر ‏قصد شارژ اکانت استیم خود با استفاده از استیم والت و یا آیتم را دارید می‌توانید آن را از این سایت ‏تهیه کنید. شایان ذکر است که تمامی قیمت‌ها در این وب‌سایت به‌روز هستند و مرجع خوبی برای چک کردن به‌روز قیمت‌ بازی‌ها به تومان است.

در این مقاله به معرفی ۱۰ بازی برتر آنلاین به سبک شوتر که در فروشگاه استیم موجود هستند و نسبت به قیمتشان ارزش خرید بالایی دارند می‌پردازیم. قیمت‌ها بر اساس وب‌سایت استیم کلاب درج شده‌اند. با ما همراه باشید.‏

 

بازی Counter-Strike: Global Offensive

سازنده: Valve
تاریخ انتشار: 2012
قیمت پرایم: 737,000 تومان

کمتر کسی است که نام بازی کانتر به گوش او نخورده باشد. این بازی جذاب و چندنفره بخشی جدانشدنی از گیم نت‌ها بود و بازیکنان زیادی ساعت‌ها درگیر گیم پلی اعتیادآورش می‌شدند. این بازی که 19 سال پیش پا به عرصه وجود گذاشت، در اصل یک Mod و نقشه برای بازی Half Life بود که به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که پیدا کرد، به یک عنوان مستقل تبدیل شد.

همچنین بخوانید  با این کار درآمد بالای خود را تضمین کنید

بازی‌های شوتر آنلاین

بازی Rainbow Six Siege

سازنده: Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار: 2015
قیمت: 681,000 تومان

ویژگی‌های این بازی برای طرفداران عناوین شوتر بسیار آشنا به نظر می‌رسد: یک گروه باید بمب بگذارد یا یک گروگان را از دیگری دور کند. در این بازی، شخصیت‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام با دیگری متفاوت است و توانایی‌های متفاوتی را در سطوحی با دیوارها و کف‌های قابل تخریب به ارمغان می‌آورند. تیمی که در حمله بازی می‌کند باید حمله خود را با دقت برنامه‌ریزی کند.

بازی Hunt: Showdown

سازنده: Crytek
تاریخ انتشار: 2019
قیمت: 326,000 تومان

این بازی یک بازی آنلاین است و دارای بخش داستانی نیست، شما در Hunt: Showdown همان‌طور که از اسمش پیداست به همراه دیگر بازیکنان به شکار هیولاها و زامبی‌ها خواهید پرداخت، بازی دارای حالت‌های مختلف هست که هر کدام از این حالت‌ها جذابیت و گیم پلی مخصوص به خود را دارند. شما در این بازی می‌توانید از انواع سلاح‌های گرم و سرد برای از پای درآوردن حریفانتان استفاده کنید.

بازی Hell Let Loose

سازنده: ‏ Black Matter Pty Ltd
تاریخ انتشار: 2019
قیمت: 1,032,000 تومان

این بازی در سبک اکشن و با محوریت جنگ جهانی دوم است. در این بازی شوتر، به شما امکان راندن وسایل نقلیه و مبارزه در نقشه‌‌های بزرگ به مساحت حدوداً 4 کیلومترمربع داده شده است. در این بازی، دو گروه 50 نفری از بازیکنان برای تصرف مناطق مختلف با یکدیگر مبارزه خواهند کرد تا با تصرف هر یک از مناطق یکی از سه نوع منابع موجود در بازی در اختیارشان قرار بگیرد.

بازی GTFO

سازنده: ‏ 10 Chambers
تاریخ انتشار: 2021
قیمت: 000, 768 تومان

بازی‌های شوتر بسیار کمی وجود دارند که بتوانند به اندازه بازی GTFO، آن احساس تنش و استرس را در شما ایجاد کنند. در این بازی شوتر، شما به عنوان یک گروه ضربت کار می‌کنید که اگر قصد زنده ماندن تا پایان مرحله را داشته باشید، باید با گروه خود به خوبی تعامل داشته باشید. بارگیری‌هایی در ماموریت‌ها وجود دارد که مهم هستند و شما باید از پایانه‌های بازی برای یافتن اهداف و موارد ضروری خود استفاده کنید.

بازی Borderlands 3

سازنده: ‏ Gearbox Software
تاریخ انتشار: 2021
قیمت: 948,000 تومان

اگر علاقه‌مندید که دیوانه‌وار بدوید و تیراندازی کنید، پس بازی Borderlands 3 همان چیزی است که دنبالش می‌گردید. جنون و هیاهو در این بازی فراوان است، این بازی از نظر جلوه‌های بصری و مکانیسم‌های گیم ‌پلی قوی‌تر از نسخه‌های پیشین خود عمل کرده است و توانسته است که فضای آنلاین رقابتی جذاب برای بازیکنان فراهم کند.

همچنین بخوانید  علائم بارداری پسر در ماه اول بارداری

بازی‌های شوتر آنلاین

بازی Left 4 Dead 2

سازنده: ‏ Valve
تاریخ انتشار: 2009
قیمت: 334,000 تومان

این بازی با وجود اینکه مدت زمان بسیار زیادی از زمان راه‌اندازی‌اش می‌گذرد، اما همچنان هزاران بازیکن دارد و بهترین گیم آنلاین شوتر بین بسیاری از بازیکنان تلقی می‌شود. شما در این بازی به عنوان عضوی از یک گروه چهار نفره‌ که برای بقا در یک دنیای پر از زامبی تلاش می‌کنند قرار دارید و باید در هر مأموریت اهداف را به ثمر رسانده و به مرحله‌ی بعد بروید.

بازی Doom Eternal

سازنده: ‏ id Software
تاریخ انتشار: 2020
قیمت: 1,075,000 تومان

سری Doom از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سری بازی‌های شوتر در صنعت بازی‌های ویدیویی است که توسعه‌دهندگان آن به خوبی توانسته‌اند هر قسمت این سری را جذاب‌تر از پیش کنند. در این بازی جدید از سری Doom، دشمنان شما قوی‌تر، مراحل چالشی‌تر و البته جلوه‌های ویژه به میزان قابل توجهی چشم‌نوازتر است. همچنین لازم به ذکر است که در این بازی قابلیت آنلاین نیز اضافه شده است که شما می‌توانید در صورت تمایل در کنار دوستانتان به سراغ کشتار موجودات اهریمنی بروید.

بازی Battlefield 1

سازنده: ‏ DICE
تاریخ انتشار: 2016
قیمت: 854,000 تومان

بازی Battlefield 1 یکی از بازی‌های خوش‌ساخت و محبوب در میان سری بازی‌های Battlefield است که در دوره جنگ جهانی اول قرار دارد و بازیکنان باید در نبردهای آنلاین در دو گروه‌های مهاجم یا مدافع در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. این بازی به دلیل خوش‌ساخت بودن، گیم پلی جذاب، گرافیک خوب و بالانس مناسب، از بهترین بازی‌های آنلاین شوتر در میان گیمرها شناخته می‌شود.

بازی‌های شوتر آنلاین

بازی Rising Storm 2: Vietnam

سازنده: ‏ Antimatter Games, Tripwire Interactive
تاریخ انتشار: 2017
قیمت: 128,000 تومان

آیا به دنبال تجربه‌ی آنلاین نبردهای خشن و بی‌رحمانه‌ی ویتنام هستید؟ پس این بازی دقیقاً همان چیزی است که دنبالش هستید. در بازی Rising Storm 2، شما در یک گروه مهاجم یا مدافع قرار می‌گیرد و باید در نبردهای آنلاین 64 نفره، دشمنان خود را شکست دهید و محل‌هایی که باید تسخیر شوند را با کمک دیگر اعضای گروه خود به دست آورید.

تمام بازی‌های موجود در این مقاله از وب‌سایت SteamClub.ir قابل تهیه هستند. امیدوارم این مقاله ‏به شما کمک کرده باشد تا بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید.‏

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *