تبلیغات

تبلیغات

چگونه از آموزش آنلاین کسب درآمد نماییم ؟

کسب درآمد از آموزش آنلاین یکی از روش‌های جدید و جذاب برای افزایش درآمد می‌باشد ، اگر تخصص خاصی دارید و توانایی آموزش دادن به صورت آنلاین برایتان مقدور است ، می‌توانید با تولید محتوای آموزشی و قرار دادن آن در سایت های آموزش مجازی همچون فرادرس درآمد خوبی کسب کنید.

در این مقاله از سایت تک تیپ قصد داریم تا یکی از بهترین و بدون دردسرترین روش‌های کسب درآمد آنلاین را آموزش دهیم. در این روش نه نیازی به تاسیس سایت است و نه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی فقط باید در تخصصی که دارید محتوای آموزشی تولید کنید.

بهترین سایت آموزش آنلاین

سایت دانشگاه مجازی فرادرس یکی از بهترین سایت‌های آموزش آنلاین در ایران می‌باشد ، این سایت در تمام زمینه‌ها ، آموزش‌های جذابی را ارائه داده است و به مدرسین اجازه تولید محتوای آموزشی در تمامی رشته‌های موجود را خواهد داد. برای تبدیل شدن به مدرس فرادرس فقط داشتن تخصص در هر یک از رشته‌ها نیاز است.

اگر توانایی تولید محتوای آموزشی با کیفیت را داشته باشید مطمئنا می‌توانید درآمد خوبی از این راه داشته باشید و به عنوان یکی از مدرسین برتر فرادرس انتخاب شوید.

موقعیت های جذابی در فرادرس برای مدرسین ایجاد می‌شود که مهم ترین آن دیده شدن در بین برترین مدرسین رشته خودتان می‌باشد . اگر جزو مدرسین فرادرس شوید و آموزش آنلاین مفیدی تولید کنید ، علاوه بر اینکه کسب درآمد می‌نمایید ، صاحب اعتبار هم خواهید شد و رزومه قابل قبولی برای خود خواهید ساخت . اگر قصد تدریس حضوری هم داشته باشید می‌توانید با دادن آدرس شخصی خود در سایت فرادرس رزومه و اعتبار خود را ارائه دهید.

مزایای تدریس در سایت فرادرس

تدریس در سایت فرادرس

یکی از روش‌های کسب درآمد ، آموزش آنلاین می باشد که سایت فرادرس برای مدرسین تمامی رشته‌ها این امکان را فراهم نموده است. این روش کسب درآمد مزایای زیادی دارد که مهمترین آن نیاز نداشتن به هزینه اولیه است که در این دوران اقتصادی ایران بسیار جذاب خواهد بود.

عدم نیاز به هزینه اولیه

یکی از مهمترین ویژگی‌های این روش کسب درآمد نیاز نداشتن به هزینه اولیه می‌باشد ، این روش درآمدی فقط نیازمند داشتن دانش در یک زمینه می‌باشد و شاید بهتر است بگوییم هزینه اولیه شما دانش شما بوده که باید خرج کنید.

در هر زمینه‌ای که فعالیت دارید و توانایی تدریس آنلاین دارید می‌توانید در فرادرس کسب درآمد نمایید ، فقط باید ابتدا موضوعی که قصد تولید محتوا در آن را دارید را برای تیم تولید محتوای فرادرس ارسال کنید و در صورت تایید آموزش خود را در سایت بارگذاری نمایید.

همچنین بخوانید  معرفی انواع شغل های مرتبط با رشته گرافیک به همراه پیش نیازهای هر کدام

منبع درآمد مادام العمر

یکی از بهترین مزیتی که این روش درآمدی دارد مادام العمر بودن آن است ، به این صورت که اگر محتوایی تولید کنید که تا 10 سال دیگر هم بازدید کننده داشته باشد می‌توانید از هر دانشجوی آن مبلق توافق شده را دریافت کنید.

دسترسی به چندین هزار دانشجو

این سایت حدود 900 هزار دانشجو داشته و با تبلیغات گسترده در حال افزایش دانشجویان خویش است ، شما به راحتی می‌توانید با تولید آموزش آنلاین ، محصول خود را به این دانشجویان معرفی نمایید. و با تدریس در فرادرس دانشجویان زیادی را آموزش دهید.

همکاری طولانی مدت

در این پلتفرم به صورت طولانی مدت می‌توانید فعالیت داشته باشید و آموزش های متعددی تهیه نمایید و دانشجو‌های زیادی را به خدمت بگیرید. فرادرس این قول را به مدرسین می‌دهد که به صورت دائمی با شما همکاری داشته باشد و تا زمانی که آموزش‌های جدید داشته باشید با آغوش باز از شما حمایت خواهد نمود.

تامین تجهیزات ضبط توسط فرادرس

تجهیزات ضبط فرادرس

یکی دیگر از ویژگی‌های سایت فرادرس ، تامین وسایل ضبط صوت و تصویر همچون میکروفون و تجهیزات استودیویی می‌باشد که در صورت درخواست مدرسین با سابقه در اختیارتان قرار داده خواهد شد ، همچنین فرادرس استودیو‌های مجهزی هم دارد که می‌توانید برای تدریس از آن ها استفاده کنید.

عدم نیاز به تبلیغات برای فروش آموزش

فرادرس با تبلیغات گسترده در سطح نت همچون تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، رپورتاژ آگهی و … که در پلتفرم های کاپریلا و نشریلا صورت می‌گیرد ، هر آموزش را تا 30 میلیون بار نمایش خواهد داد ، که اگر خودتان بخواهید چنین کمپین تبلیغاتی برای محصولاتتان اجرا کنید هزینه بسیار زیادی را باید پرداخت کنید.

شفاف بودن درآمد

سایت فرادرس به صورت کاملا شفاف پورسانت خود و درآمد شما را ابتدای کار به شما ارائه خواهد داد و به این دلیل که تعداد دانشجویان هم به صورت شفاف گفته می‌شود می‌توانید درآمد خود را در هنگام برگزاری دوره آنلاین حساب نمایید و اگر مشکلی از نظر مبالق داشتید با پشتیبان های سایت درمیان بگذارید.

مدرسین برتر فرادرس

فرادرس چندین مدرس حرفه‌ای در انواع رشته‌ها دارد که هر کدام متخصصین حرفه ای در زمینه کاری خود هستند و دارای مدارک و مدارج علمی بالایی چه آکادمیک چه تجربی می‌باشند. در این مطلب قصد معرفی دو نفر از بهترین مدرسین فرادرس که در زمینه خود بیشترین محتوا‌ها را چه به صورت رایگان و چه به صورت پولی تهیه کرده اند ، را داریم.

همچنین بخوانید  6 تا از بهترین سایت های رایگان برای تبدیل فرمت فایل 2020

آقای مهندس شیرافکن

یکی از بهترین مدرسین حوضه برنامه نویسی آقای مهندس شیرافکن می‌باشد که بیش از 80 عنوان آموزش به صورت آنلاین تولید نموده است. در این کلاس ها بیش از 150 هزار دانشجو حضور داشتند که تنها از طریق پلتفرم فرادرس امکان پذیر می‌باشد . آموزش های مهم ایشان که رضایت 100 درصدی دانشجویان را داشته است به صورت لیست در لینکی که در بالا قرار دادیم قابل مشاهده می‌باشد.

برترین مدرس برق فرادرس

یکی از برترین مدرسین رشته برق که 175 عنوان آموزش کاربردی و تخصصی در این زمینه تولید نموده است آقای مهندس زندی می باشد که با تلاش فراوان توانسته در این زمینه ی تخصصی 80 هزار دانشجو را آموزش دهد.

آقای مهندس زندی

همچنین این استاد برجسته در زمینه ی ریاضیات دانشگاهی نیز آموزش های جذابی تولید نموده است که برای سایر رشته های مهندسی هم قابل ارائه می‌باشد.

معرفی سایت آموزشگاهی فرادرس

سایت فرادرس یکی از بزرگ ترین سایت‌های آموزش آنلاین به شمار می رود که در تمام زمینه های کاری و علمی محتواهای آموزشی تولید می‌کند به علت گسترده بودن این شبکه ، همواره نیاز به نیرو‌های جدید و با انگیزه احساس می‌شود به همین دلیل استخدام در فرادرس یکی از کار های روزمره این شرکت به شمار می‌رود.

این سایت به صورت تخصصی انواع آموزش‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی همچون آموزش استفاده از ابزار ها و نرم افزار های جدید ، کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی و بسیاری دیگر از آموزش‌ها به جدید ترین روش های دنیا آموزش می‌دهد به همین دلیل اگر می خواهید از آموزش های ابزار جدید قافل نشوید فرادرس را دنبال کنید.

 

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *