تبلیغات

تبلیغات

ساختن لندینگ پیج با بهلینک به صورت رایگان

Behlink-1-1

بهلینک یکی از سایت‌های رایگانی است که امکان ساختن لندینگ پیج را برای کاربرانش فراهم نموده است ، در این سایت به صورت رایگان و فقط با ثبت نام کردن می‌توانید یک صفحه پروفایلی و شخصی داشته باشید . اگر نمی‌دانید لندینگ پیج چیست با ادامه مقاله با تک تیپ همراه باشید.تا هم با انواع لندینگ پیج ها آشنا شوید و هم نحوه ساختن آن به وسیله سایت بهلینک را آموزش ببینید.

لندینگ پیج چیست ؟

صفحه فرود یا لندینگ پیچ به صفحه ای در حوضه اینترنت گفته می شود که مخاطبان شما وارد آن شده که در آنجا می‌توانید کاری روی مخاطبان انجام خواهید داد، از مهم ترین اهدافی که در لندینگ پیج دنبال می شود ، پر کردن فرم ، دسترسی به سایت‌ها و لینک‌های متنوع شما ، انجام پروسه خرید و … می‌باشد.

انواع مختلفی از لندینگ پیج ها با مقاصد متفاوت وجود دارد که بنا به خواسته و نیاز شما و مقاصد دیجیتال مارکتینگ می‌توان آن‌ها را طراحی و اجرا نمود. یکی از مهم ترین استفاده های لندینگ پیج ، استفاده از آن به عنوان لینک سایت در اینستاگرام می باشد ، اگر فعالیت شبکه اجتماعی شما بزرگ و گسترده باشد و دارای چندین خدمات متفاوت و کالا متفاوت هستید باید از لندینگ پیچ استفاده کنید زیرا بیش از یک لینک و آدرس سایت نمی توانید در بایو اینستاگرام خود استفاده کنید.

لندینگ پیج ساز‌های زیادی در اینترنت وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد‌های مخصوص به خود را دارد و امکانات متفاوتی نیز به کاربرانشان ارائه می‌دهند ، یکی از بهترین و با امکانات ترین آن‌ها سایت بهلینک می‌باشد ، که به صورت رایگان اجازه ساختن صفحه فرود را با امکانات ویژه به کاربرانش اهدا می‌کند.

ویژگی های ساختن لندینگ پیج با بهلینک

بهلینک

بهلینک یکی از بهترین سایت‌های ارائه دهنده لندینگ پیج می‌باشد که دارای ویژگی‌های جذابی نیز است ، مهم ترین ویژگی آن ارائه صفحه شخصی و کاملا سفارشی سازی شده می‌باشد که امکان تغییرات کلی را به کاربر می‌دهد و  می‌توان انواع اهداف و مقاصد را روی ان پیاده سازی نمود. ویژگی‌های دیگر را نیز در زیر اشاره می‌کنیم.

افزایش فالوور

اگرچه به صورت مستقیم بهلینک نمی‌تواند باعث افزایش فالوور در اینستاگرام شود اما به علت ویژگی های جذابی که دارد و اگر درست استفاده شود می‌تواند باعث ماندگاری مخاطبان و فالوور‌های شما شده و باعث ایجاد تعامل بهتر با فالوور‌های شما شده که طبق الگوریتم های جدید اینستاگرام این تعامل باعث افزایش دیده شدن شما در اکسپلور خواهد شد.

همچنین بخوانید  8 راه برای رفع تأخیر گوگل میت Google Meet در طول ارائه

پوشش محدودیت‌های اینستاگرام

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های بهلینک پوشش محدودیت‌های اینستاگرام می باشد ، به علت اینکه اینستاگرام فقط اجازه درج یک لینک در بایو را به صاحبین کسب و کارها می‌دهد ، کسانی که خدمات و محصولات متعددی دارند نمی‌توانند به صورت مستقیم و از طریق ارجاع کاربرانشان به لینک بایو محصول و یا خدماتشان را ارائه بدهند ،به همین دلیل نیاز به استفاده از بهلینک پیدا می‌کنند زیرا بهلینک این محدودیت اینستتاگرام را پوشش می‌دهد و مشکل کسب و کارها را حل می‌نماید و اجازه درج چند لینک در پروفایل اینستاگرام را به شما ارائه خواهد داد.

ایجاد بایو حرفه ای و طولانی

اگرچه در آموزش نوشتن بیو اینستاگرام تمام موارد مورد نیاز و تاثیرگذار در ایجاد برندینگ و تعامل آورده شده است ، اما محدودیت در تعداد کاراکتر ، تعداد لینک‌ها و … در بایو اینستاگرام وجود دارد که ممکن است نتوان تمام قابلیت‌های خود و کسب و کارتان را در آنجا بیان کنید ، به همین دلیل بهلینک با ایجاد فضایی گسترده و جهان شمول این اجازه را به شما می‌دهد تا امکانات بیشتری را برای معرفی خود داشته باشید.

ساختن لندینگ پیج با بهلینک

یکی از مهم ترین کاربرد های سایت بهلینک ساختن لندینگ پیج برای شبکه های اجتماعی به شمار میره که با اون میتونید هم شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام ، توییتر ، کلاب هاوس ، تلگرام ، واتس آپ و … را به هم ارتباط دهید و هم انواع خدمات خود را در یک صفحه معرفی و به فروش برسانید.

برای اینکه بتوانید از این امکانات برخوردار بشوید ، ابتدا باید وارد صفحه ثبت نام بهلینک شده و در آنجا یک حساب کاربری بسازید. و سپس با پر کردن فیلد های مربوطه نظیر ایمیل و تایید آن مرحله به مرحله پیش بروید تا با ساختن حساب کاربری بتوانید اجازه ساخت لندینگ پیج را از بهلینک دریافت کنید.

بهلینک

پس از تکمیل ثبت نام بر روی ساختن بهلینک جدید کلیک نمایید ، ( چیزی که از سایت به نظر می‌رسد ، این است که اجازه ساخت چندین بهلینک را به صورت رایگان خواهید داشت.) حال وارد بخش ساختن لینک شده‌اید ، در این مرحله باید آدرس و عنوان صفحه را بنویسید و یک بیوگرافی از خود یا خدمات خود یاداشت کنید .

بهلینک

پس از پر کردن این فیلد‌ها وارد قسمت اصلی ساختن لندینگ پیج خواهید شد که در این قسمت ، چندین بخش وجود دارد که می‌توانید به صورت کامل آن‌ها را شخصی سازی نموده و لندینگ پیج مخصوص خود با چند لینک بسازید و به راحتی به شبکه اجتماعی خود معرفی نمایید.

همچنین بخوانید  تست دیسک با گزارش کامل - تست رایگان دیسک disc به همراه تفسیر

بهلینک

از مهم ترین بخش‌ها می‌توان به قرار دادن اطلاعات تماس (همچون ، شماره تماس تلفن ، شماره واتس آپ ، آدرس ایمیل و آی‌دی تلگرام ) لینک ها به همراه عناوین ، امکان قراداد سوالات متداول به همراه پاسخ ، نوشتن متن و توضیحات و امکان قرار دادن آدرس فروشگاه اشاره نمود. همانند لینک مربوط به سایت ما که در این لینک قابل مشاهده است.

بهلینک تک تیپ

قرار دادن بهلینک در اینستاگرام

بعد از اینکه لینک رو ساختید باید وارد اکانت اینستاگرامتون شده در قسمت پروفایل ادیت پروفایل رو کلیک کرده و لینک مورد نظر را در قسمت website قرار بدین (مطابق شکل زیر.)

بهلینک اینستاگرام

بعد از این که لینک رو قرار بدین پروفایلتون رو آپدیت کنید تا مطابق تصویر زیر بهلینکتون قابل مشاهده باشه.

بهلینک

ایجاد تعامل بهتر با بهلینک

بهلینک یک صفحه با چندین لینک بوده که می‌تواند باعث تعامل بیشتر کاربران با شما شود زیرا در این لینک می‌توانند روش‌های تماس از طریق مختلف را با شما پیدا کنند و در زمان نیاز فوری از طرق مختلف تلاش کنند تا با شما ارتباط بگیرند.

ارجاع دادن شما در پست ها و استوری‌های شما را راحت‌تر می‌نماید تا به راحتی بتوانید از این طریق لینک‌ها و مقاصد خود را به کاربران ارائه دهید تا هم میزان کال تو اکشن بیشتری داشته باشید و هم سرعت آن افزایش پیدا کند.

اگر مدیریت تبلیغات و برندسازی را بلد باشید به راحتی می توانید از این صفحه به جهت افزایش برند اورنس خود بهره ببرید و از دیگر فواید آن نیز بهره ببرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *