تبلیغات

تبلیغات

با سایت بیت کوین همیار ماینر تهدید ها را به فرصت تبدیل کنید

HamyarMiner

شرکت همیار ماینر، پیشرو در صنعت ماینینگ بیت کوین و بهترین شرکت استخراج ابری بیت کوین می باشد که به علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و ماینینگ آن ها این امکان را می دهد تا بتوانند به روشی بسیار ساده تر از روش های سنتی از ماینینگ بیت کوین کسب درآمد کنند.

هزینه های استخراج بیت کوین در همیار ماینر

این روش از ماینینگ به این صورت است که شما در آن دیگر نیازی به تاسیس فارم استخراج بیت کوین ندارید بلکه این کار قبلا توسط شرکت همیار ماینر انجام شده است و شما می توانید با اجاره ی قسمتی از دستگاه های فارم، به دریافت سود از ماینینگ بیت کوین بپردازید.

لازم به ذکر است که همیار ماینر هیچ کارمزدی بابت این کار دریافت نمی کند و تمام بیت کوین استخراج شده توسط دستگاه هایی که اجاره کرده اید مستقیما به حساب شما واریز خواهد شد. تنها هزینه ای که شما می پردازید هزینه ی سرمایه گذاری تان و مبلغ ناچیزی بابت هزینه های نگهداری و تعمیرات دستگاه های ماینر است.

امروزه و با توجه به بحران هایی که در پی شیوع ویروس کرونا در بازارهای مالی شکل گرفته است، بسیاری از کسب و کارها با شکست مواجه شدند و خروج سرمایه گذاران از بازار در جهت در امان نگه داشتن سرمایه شان، به ریزش سهام های جهانی کمک کرده است.

قیمت بیت کوین پرطرفدارترین رمز ارز بازار ارزهای دیجیتال، در پی این اتفاقات با سقوط شدیدی در قیمتش مواجه شده که بسیار کم سابقه بوده است. عده ای این اتفاق را پایان این رمز ارز قلمداد کرده اند اما سرمایه گذاران حرفه ای از این فرصت استفاده کرده و سرمایه شان را وارد بازار کرده اند.

با توجه به پیش رو بودن هاوینگ بیت کوین، احتمال افزایش قیمت این رمزارز بسیار بالاست و الان بهترین زمان برای سرمایه گذاری در این ارز است. این سرمایه گذاری هم می تواند در بازار تریدینگ این رمزارزها شکل بگیرد و هم می تواند در قالب سرمایه گذاری در ماینینگ بیت کوین صورت بپذیرد. افزایش قیمت بیت کوین در آینده ی نه چندان دور باعث می شود که درآمد شما در آینده از مقدار درآمد محاسبه شده تان در امروز بسیار بیشتر شود.

از طرف دیگر، شرکت همیار ماینر با در نظر گرفتن تخفیف های مختلف در پلن های کسب درآمدی باعث شده تا این فرصت طلایی بیش از پیش مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرد و آن ها تلاش بسیاری برای سرمایه گذاری در این زمینه بکنند.

همچنین بخوانید  قدرتمند ترین ابزار برای تخریب بتن معرفی شد

با توجه به محدودیت های موجود در رفت و آمد به دلیل شیوع ویروس کرونا، این روش از سرمایه گذاری ارزشمند تر از گذشته حساب می شود زیرا در این روش شما دیگر نیازی به خروج از خانه تان برای کسب درآمد ندارید و می توانید به راحتی و بدون خروج از خانه در موعد های دلخواه سود حاصل از اجاره ی ماینرهایتان را دریافت کنید.

البته برای شروع این کار توصیه می کنیم حتما به صورت آنلاین یک دوره آموزش بیت کو ین را پشت سر بگذارید تا با اطلاعات بیشتری وارد بازار شوید.

آیا الآن موقعیت مناسبی برای ورود به بازار است ؟

همچنین شرکت همیار ماینر برخلاف سایر رقبای معتبر خارجی خود از قبیل genesis-mining و hashflare در جهت افزایش درآمد مشتریان و سرمایه گذاران، به تازگی هزینه ی نگهداری و تعمیرات دستگاه ها را به نزدیک نصف کاهش داده است تا آن ها بتوانند درآمد بیشتری را در این شرایط کسب کنند و کمی از نگرانی آن ها پیرامون درآمدشان کاسته شود.

آیا الآن موقعیت مناسبی برای ورود به بازار است ؟

شیوع ویروس کرونا و در پی آن ریزش بازارهای مالی از جمله بورس بین المللی و همچنین رمزارزها، این فرصت استثنایی را فراهم کرده است تا کسانی که از سرمایه گذاری در بازار رمزارز ها جا مانده بودند بتوانند به قافله ی تجارت آنلاین بیت کوین بپیوندند.

مطمئنا همانند دفعات قبل بسیاری از افراد پس از افزایش قیمت ها حسرت سرمایه گذاری در این بازار را می خورند پس بهتر است قبل از دیر شدن وارد بازار شوید تا شما هم سرمایه گذاری ای مطمئن را با استخراج ابری بیت کوین تجربه کنید.

شما با استفاده از ابزارهای پیشرفته ی موجود در سایت همیار ماینر می توانید مقدار سودتان را در بازه های زمانی دلخواه و با توجه به میزان سرمایه گذاری یا تراهش اجاره شده تان اندازه گیری کنید. این امکان به شما کمک می کند تا دید روشنی نسبت به آینده ی درآمدتان داشته باشید و بتوانید برای آن برنامه ریزی کنید.

از طرفی با افزایش قیمت بیت کوین در آینده، مقدار درآمدتان از مقداری که توسط ماشین حساب هوشمند همیار ماینر تخمین زده اید بیشتر خواهد شد و این به معنی افزایش سود شما تا آن زمان است.

در همیار ماینر، کسب سود تنها مخصوص سرمایه گذاران بازار رمزارز ها و بیت کوین نیست بلکه افرادی که توانایی سرمایه گذاری ندارند هم می توانند به کمک همیار ماینر درآمد خوبی برسند. این افراد می توانند به شکل بازاریابی و همکاری در فروش با همیار ماینر همکاری کنند.

همچنین بخوانید  بهترین مانومتر موجود در بازار کدام است

روش کار به این صورت است که برای این دوستان این امکان فراهم شده تا 2.5% از سود دریافتی مشتریان معرفی شده از طرف آن ها و یا 2.5% تراهش اجاره شده توسطشان را به عنوان پورسانت دریافت کنند.

بدیهی است که محدودیتی در معرفی سرمایه گذاران به همیار ماینر وجود ندارد و این دوستان می توانند با معرفی افراد بیشتر به در آمد بیشتری برسند بدون اینکه سرمایه گذاری ای در شرکت انجام داده باشند.

توصیه می کنیم به سایت بیت کوین همیار ماینر به آدرسwww.HamyarMiner.com  برای اطلاعات بیشتر سر بزنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *