تبلیغات

تبلیغات

چرا نباید آپدیت خودکار گوگل کروم را غیر فعال کنیم ؟

Why-You-Should-Never-Disable-Automatic-Updates-in-Chrome

گوگل کروم به طور خودکار خود را به روز می کند. هیچ راه آسانی برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار گوگل کروم وجود ندارد ، اما می توانید با چندین روش انجام دهید . با توقف سرویس به روز رسانی گوگل که به عنوان مثال به روزرسانی های اتوماتیک را کنترل می کند ، میتوانید غیرفعال کنید. به همین دلیل است که شما نباید این کار را انجام دهید.

آپدیت خودکار کروم را غیرفعال نکنید

گوگل با به روزرسانی های امنیتی برای کروم ، سابقه خوبی دارد. گوگل کروم در ابتدا در سال 2008 منتشر شد. اکنون ، بیش از یک دهه بعد ، سخت است حتی به یک نمونه از اشکالات بروزرسانی فاجعه بار اشاره کنیم که باعث بروز مشکلاتی شد. (در ضمن ، سیستم عامل ویندوز 10 در چند سال اخیر چندین اشکال قابل توجه در بروزرسانی داشته است.)

به روزرسانی های کروم به طور خودکار می آیند. گوگل به طور معمول هر شش هفته کروم را با نسخه های جدید جدید به روز می کند ، و بروزرسانی های کوچکتر که حفره های امنیتی و سایر مشکلات را برطرف می کند ، بیشتر از اینها می شوند. کروم دائماً خود را به روز می کند و شما را ایمن نگه می دارد. اکثر مردم تقریباً هرگز متوجه این به روزرسانی ها نخواهند شد.

این به روزرسانی های مرورگر نیز ناخوشایند نیستند. بر خلاف آپدیت ویندوز در ویندوز 10 ، کروم شما را مجبور به راه اندازی مجدد نمی کند. کروم به طور خودکار خود را در پس زمینه به روز می کند. اگر کروم را برای مدتی باز بگذارید ، ممکن است کروم از شما بخواهد مرورگر خود را مجدداً راه اندازی کنید .

گوگل کروم یک بار باگی در تعداد انگشت شماری از مکینتاش داشت که مردم برای غیرفعال کردن یکپارچگی سیستم ، که یک ویژگی امنیتی مهم است ، از راهی خارج شدند. این بدترین اتفاقی است که تاکنون رخ داده است و هیچ اتفاق مشابهی در ویندوز رخ نداده است.

حفره های امنیتی مرورگر، نگرانی واقعی هستند

حفره های امنیتی مرورگر، نگرانی واقعی هستند

بنابراین ، آیا کروم کامل است؟ البته که نه! مانند همه مرورگرهای وب ، کروم مملو از ایراداتی است که باید نگران آن باشید. اما این مشکلات مربوط به بروزرسانی نیستند. آنها حفره های امنیتی هستند.

مرورگرهای مدرن پیچیده هستند و به طور مرتب مشکلات امنیتی در آنها مشاهده می شود. گوگل و سایر توسعه دهندگان مرورگر مرتباً به روزرسانی هایی را در مورد باگ های پچ یافته توسط محققان منتشر می کنند ، یا سوء استفاده های جدید که کار را مسدود می کنند.

همچنین بخوانید  حل مشکل settings are managed by your system administrator

بدون این آپدیت های امنیتی معمولی ، شما با استفاده از یک مرورگر گوگل کروم یا مرورگر دیگر آسیب پذیر در معرض حمله قرار خواهید گرفت. یک وب سایت مخرب که در مرورگر باز می کنید به طور بالقوه می تواند مرورگر شما را به خطر بیاندازد و بد افزار را با سیستم شخصی خود نصب کنید ، فقط با باز کردن وب سایت.

آپدیت های امنیتی شما را از این امر محافظت می کنند و کروم مرتباً این آپدیت های امنیتی را نصب می کند. غیرفعال کردن به روزرسانی های خودکار از نصب آپدیت های امنیتی جلوگیری می کند و شما را در معرض خطر قرار می دهد.

وقتی به روزرسانی های کروم موجود است و آنها را به صورت دستی نصب کنید ، راهی وجود ندارد. این به روزرسانی های خودکار یا هیچ چیز نیست.

اگر به روزرسانی های خودکار کروم را نمی خواهید

اگر به روزرسانی های خودکار کروم را نمی خواهید

خوب ، بگذارید بگوییم شما واقعاً به روزرسانی های خودکار کروم را نمی خواهید. به هر دلیلی ، می خواهید به روزرسانی های دستی را تأیید کنید ، به روزرسانی های کمتری دریافت کنید ، فقط کافیست Google Updater را در سیستم خود متوقف کنید.

اگر در غیرفعال کردن آپدیت خودکر مرورگر کروم مطمئن هستید ، توصیه می کنیم از مرورگر دیگری استفاده کنید در ادامه گزینه های خوبی وجود دارد که از مرورگر کروم انعطاف پذیرتر هستند:

  • برای تأیید دستی به روزرسانی های مرورگر ، می توانید به مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده کنید . فایرفاکس بطور خودکار بروزرسانی ها را به صورت پیش فرض نصب می کند ، اما می توانید انتخاب کنید که فایرفاکس شما را در صورت وجود به روزرسانی فوراً خبر کند، بنابراین می توانید به صورت دستی با آپدیت موافقت کنید.
  • در فایرفاکس، به منو بروید سپس روی بخش گزینه ها “Options ” ضربه بزنید و گزینه عمومی “General” را انتخاب . در قسمت “Allow Firefox” ، گزینه به روزرسانی ها را بررسی کنید اما به شما امکان می دهد که آنها را نصب کنید “Check for updates but let you choose to install them” را انتخاب کنید.
  • برای ویژگی های جدید و به روزرسانی های کمتری ، می توانید نسخه مرورگر Mozilla Firefox ESR را انتخاب کنید. نسخه پشتیبانی پیشرفته به جای هر 6 هفته هر 42 هفته یکبار به روزرسانی های اصلی را عرضه می کند ، که موزیلا با به روزرسانی های امنیتی به روز می کند.
  • اگر بدون استفاده از به روزرسانی Google به دنبال یک مرورگر شبیه به کروم هستید ، Microsoft Edge جدید را امتحان کنید. این مبتنی بر همان کد منبع باز Chromium است که اساس کروم را تشکیل می دهد (تفاوت بین مرورگر کروم و کرومیوم)، و حتی برای مک و لینوکس نیز در دسترس است.
  • Edge به طور خودکار مانند کروم خود را به روز می کند ، اما از به روزرسانی مایکروسافت به جای گوگل استفاده می کند. سایر مرورگرها مبتنی بر کروم هستند ، از جمله مرورگر Brave. تا آنجا که می دانیم ، همه آنها از ایمنی خود به روزرسانی خودکار به سبک کروم استفاده می کنند.
همچنین بخوانید  آموزش ساخت کانال IGTV (آی جی تیوی) اینستاگرام برای آپلود ویدیوهای 1 ساعته

هر مرورگری را انتخاب کنید ، حتماً آن را با آخرین آپدیت های امنیتی به روز کنید. استفاده از یک مرورگر قدیمی و پر از باگ های امنیتی خطرناک است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *