تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت پی پال بسازیم (PayPal)؟ نحوه ساخت حساب پی پال

set-up-a-paypal-account

ساخت اکانت پی پال آسان است. با این حال ، چیزی بیشتر از آن وجود دارد که فقط فرم را با نام و آدرس ایمیل خود پر کنید. چند مرحله و الزاماتی که باید از آنها آگاه باشید وجود دارد که ما در این مقاله جامع توضیح داده ایم.

برای ساخت حساب پی پال به چند مورد نیاز دارید ، از جمله کارت اعتباری یا بیانیه بانکی شما برای تأیید حساب ، و در برخی موارد ، حتی به شکلی از شناسه مانند گذرنامه.

انواع حساب پی پال

انواع حساب پی پال

قبل از اینکه به نحوه ساخت حساب پی پال بپردازیم ، باید تصمیم بگیرید که کدام نوع حساب پی پال را می خواهید درست کنید. دو نوع وجود دارد: [شخصی personal] و [کاری business] و هرکدام مزایای خاص و مصارف مشخصی دارند.

اگر فقط می خواهید برای دوستان پول ارسال کنید یا خرید آنلاین انجام دهید ، یک اکانت شخصی پی پال تمام چیزی است که شما نیاز دارید. این آسانترین نوع حساب برای تنظیم است و برای اکثریت کاربران که نیاز به ساخت اکانت پی پال دارند ، مناسب است.

نوع دیگر حساب پی پال مخصوصاً برای مشاغل است. اگر می خواهید محصولات را بصورت آنلاین بفروشید و مبلغ پرداخت بدهی و کارت اعتباری را با هزینه ای اندک بپذیرید ، این گزینه را انتخاب کنید. یک حساب کاربری همچنین به 200 کارمند اجازه می دهد تا به این حساب دسترسی پیدا کنند و مزایای ویژه دیگری را ارائه می دهند.

در این مقاله ما بر نحوه ساخت حساب شخصی پی پال تمرکز خواهیم کرد ، اما این روند برای هر دو نوع حساب بسیار مشابه است.

نحوه ساخت حساب پی پال (PayPal)

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. برای ساخت یک اکانت پی پال ، به وب سایت Paypal مراجعه کرده و روی دکمه [ثبت نام Sign Up] در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. مرحله بعدی انتخاب نوع حساب مورد نظر شماست: [شخصی Personal] یا [کاری Business].

مرحله بعدی پر کردن فرم مورد نظر با نام ، آدرس ایمیل و رمز عبور است. شما همچنین باید کشوری را که در آن زندگی می کنید انتخاب کنید. گزینه [ادامه Continue] را کلیک کنید و با انتخاب ملیت خود و وارد کردن آدرس ، شماره تلفن و سایر اطلاعات مورد نیاز ، فرم دوم را پر کنید. پس از ضربه زدن روی گزینه [ادامه Continue] ، حساب پی پال شما ایجاد می شود. اما هنوز به پایان نرسیده اید.

همچنین بخوانید  بیت تورنت چیست (BitTorrent) و چگونه از تورنت استفاده کنیم ؟

برای شروع استفاده از پی پال ، باید یک کارت هدیه یا کارت بانکی خود را اضافه کنید. با این کار حساب پی پال شما به یک حساب بانکی لینک می شود، بنابراین می توانید وجهی را از پی پال واریز کرده و یا پس بگیرید. می توانید با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ شروع [Get started] و پر کردن فرم مورد نظر ، این کار را انجام دهید. این از نظر فنی اختیاری است ، اما بدون آن حساب پی پال شما به شدت محدود خواهد شد.

آخرین مرحله در این فرآیند ، تأیید آدرس ایمیل شما است ، در صورتی که قبلاً این کار را نکرده اید ، با کلیک روی لینکی که در اکانت ایمیل که توسط پی پال به شما ارسال شده است.

در زیر لیست کامل مراحل به طور خلاصه برای شما ذکر شده است.

نحوه ساخت اکانت PayPal:

  • ابتدا به وب سایت PayPal مراجعه کرده و روی دکمه [ثبت نام Sign Up] در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • نوع حساب خود را که می خواهید [شخصی یا کاری] انتخاب کنید و گزینه ادامه را کلیک کنید.
  • نام ، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را اضافه کنید و سپس روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  • آدرس و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را اضافه کنید ، و سپس روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  • اختیاری: روی دکمه آبی شروع کار [Get started] کلیک کنید ، اطلاعات کارت اعتباری خود را اضافه کنید و روی افزودن کارت کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل خود را با کلیک روی لینک موجود در ایمیلی که توسط پی پال به شما ارسال شده ، تأیید کنید.

نحوه تأیید حساب پی پال

به دلایل امنیتی، قبل از شروع استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی ، باید حساب پی پال خود را تأیید کنید. برای تأیید حساب پی پال ، به حساب خود وارد شوید ، روی گزینه [Wallet] کلیک کنید و کارت مورد نظر برای تأیید را انتخاب کنید.

سپس روی لینک تأیید کارت کلیک کنید و به دنبال آن گزینه [OK] را انتخاب کنید ، و پس از آن PayPal مبلغ کمی به کارت شما شارژ می کند. نگران نباشید ، چند روز پس از تأیید کارت ، پول را پس خواهید گرفت.

قدم بعدی بررسی هزینه PayPal در صورت حساب کارت اعتباری شما یک کد چهار رقمی است و استفاده از آن برای تأیید کارت است. فقط کافی است روی برگه [Wallet] در حساب پی پال خود کلیک کنید ، کارت مورد نظر برای تأیید را انتخاب کنید ، کد چهار رقمی را وارد کنید و سپس بر روی تأیید کلیک کنید. اکنون می توانید از PayPal برای ارسال و دریافت پول استفاده کنید.

همچنین بخوانید  از کجا بفهمیم از چه نسخه پایتون استفاده می کنیم؟ (3 روش)

روند حساب های بانکی کم و بیش یکسان است ، با بزرگترین استثنا اینکه PayPal دو سپرده در حساب بانکی شما به صورت تصادفی بین 0.01 تا 0.99 دلار ایجاد می کند. پس از این اتفاق ، شما باید این دو مبلغ را برای تأیید حساب بانکی خود وارد کنید ، همان کدی که برای تأیید کارت اعتباری خود ، کد چهار رقمی را وارد کرده اید.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • علیرضا مرداد 29, 1399 :: 16:45

    کشور ایران بین کشورهایی که برای انتخاب پیش شماره تلفن هست؛قرار نداره.صرفا راه دیگه ایی نیست؟

    • رسول توکلی مرداد 30, 1399 :: 17:13

      سلام خیر، ایران تحریم شده

    • امیر گیمینگ مرداد 1, 1400 :: 20:06

      سلام هست باید یک ویژال نامبر بسازی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *