تبلیغات

تبلیغات

فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز چه معایبی دارد؟ فیلترشکن رایگان برای کامپیوتر

Best-VPN-for-windows

فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز و کامپیوتر خود میخواهید ؟ در ادامه بهترین فیلترشکن برای ویندوز را معرفی خواهیم کرد . اما فیلترشکن رایگان و قوی برای کامپیوتر معایبی هم به همراه دارد ، که در ادامه خواهیم پرداخت .

فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر بسیار نادر هستند ، اما آنها وجود دارند. عملکرد آنها باعث می شود که برای بسیاری از کاربران ، که به دنبال فلیترشکن پر سرعت برای کامپیوتر هستند ، توصیه می کنیم . در ادامه برخی از بهترین فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای ویندوز و لینوکس آورده شده است .

همچنین اگر دنبال فیلترشک برای گوشی (اندروید و iOS) خود هستید پیشنهادی می کنم مقاله فیلتر شکن فعال در حال حاظر را مشاهده کنید .

معایب فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر

فیلتشرکن رایگان برای ویندوز باید به گونه ای از کاربران خود درآمد کسب کنند ، چگونه می توانند درآمد کسب کنند؟ با این حال ، به جای ارائه بالاترین استاندارد ممکن و هزینه اندک ، از شما برای پول غیر مستقیم استفاده می کنند.

روش های آنها غالباً آزار دهنده و پنهان از نظر کاربران است ، و گاهی اوقات خطرناک است. قبل از استفاده از یک فیلتر شکن رایگان برای ویندوز ، از بسیاری از مسائل و خطرات ناشی از آن آگاه باشید.

شاید این بدترین تخلف باشد که فیلترشکن می تواند ایجاد کند – و نگران کننده ترین ، این رایج ترین است.

دلیل اصلی استفاده از فیلتر شکن ، محافظت از حریم خصوصی شما در هنگام مرور اینترنت است. بنابراین ، با کمال تعجب 72 درصد از فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر ردیاب هایی را در برنامه های خود قرار داده اند ، تا اطلاعات جستجوی شما را بفروشند .

OpenVPN یک فیلترشکن قوی برای ویندوز

OpenVPN یک فیلترشکن قوی برای ویندوز

چه بهتر با یک فیلترشکن با نام “فیلترشکن باز” شروع کنید . OpenVPN مانند سایر فیلتر شکن ها آسان نیست ، اما یکی از مشهورترین فیلتر شکن قوی برای ویندوز است .

نقطه قوت اصلی OpenVPN ، سازگاری آن با سایر سیستم عامل ها است. از آنجا که OpenVPN می تواند بر روی سرور های ابری کار کند ، مسئولیت کمتری را بر عهده مشتری می گذارد. تا زمانی که بتوانید به ابر از آن دسترسی داشته باشید ، می توانید از طریق ویندوز ، iOS ، لینوکس ، موبایل ، تبلت و هر آنچه دوست دارید به آن متصل شوید.

سازگاری و سهولت استفاده از فیلتر شکن قوی کامپیوتر ، آن را به یکی از فیلترشکن راگان و قوی برای ویندوز ، و یکی از اکیداً مورد استفاده کاربران قرار داده است.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن آموزش گیتار الکتریک برای اندروید و iOS + فیلم آموزش گیتار

فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر SoftEther VPN

فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر SoftEther VPN

SoftEther VPN همچنین نصب و اجرای آن بسیار آسان نیست ، اما جایگزین عالی به جای OpenVPN است . این ایده آل برای تنظیم سرور فیلتر شکن منبع باز است. می توانید ابزار را برای تنظیم سرور دانلود کنید ، سپس از نرم افزار مشتری برای اتصال به آن استفاده کنید.

این نرم افزار SoftEther را به یکی از بهترین فیلتر شکن قوی برای کامیپوتر و منبع باز برای تنظیم همه چیز خود تبدیل می کند ، درست همانطور که دوست دارید

فیلتر شکن رایگان و قوی برای کامپیوتر OpenConnect

فیلتر شکن رایگان و قوی برای کامپیوتر OpenConnect

OpenConnect برای پشتیبانی از سرویس فیلتر شکن شخصی خود ، AnyConnect ، Cisco ساخته شده است. این روزها ، OpenConnect از ریشه های خود صعود کرده و هیچ ارتباطی با سیسکو ندارد.

OpenConnect دارای طیف وسیعی از ویژگی های فوق العاده است. برای مبتدیان ، تعداد خوبی از گزینه های تأیید اعتبار از جمله گواهینامه های SSL و OATH را پشتیبانی می کند. این می تواند از طریق پروکسی HTTP ، یک پروکسی SOCKS5 و IPv4 و IPv6 متصل شود.

OpenConnect به شما نیاز دارد تا سرور فیلترشکن خود را برای اتصال به آن تنظیم کنید. خوشبختانه ، OpenConnect نرم افزار سرور اختصاصی خود فیلترشکن را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید به راحتی در خانه خود یک فیلتر شکن بسازید.

فیلترشکن رایگان برای کامپیوتر strongSwan

فیلترشکن رایگان برای کامپیوتر strongSwan

یکی دیگر از فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز ، strongSwan تعداد قابل توجهی از سیستم عامل ها را در بر می گیرد. این برنامه می تواند بر روی ویندوز ، iOS ، لینوکس و اندورید اجرا شود. می توانید برنامه رسمی اندورید خود را در گوگل پلی دانلود کنید ، این امر باعث می شود تلفن شما روی یک سرور پروکسی آسان شود.

strongSwan یک فیلرشکن خوب از ویژگی ها دارد. به عنوان مثال ، Dead Peer Detection در هنگام از بین رفتن تونل و بسته شدن آن مانیتور می شود. این همچنین می تواند قوانین فایروال را برای IPSec مدیریت کند ، بنابراین لازم نیست .

فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز OpenSwan

فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز OpenSwan

OpenSwan یکی از بهترین فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر و منبع باز برای لینوکس و ویندوز است و از سال 2005 تا کنون وجود دارد! در حالی که برای کار کردن کمی نیاز به تلاش دارید ، و یک گزینه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا پیکربندی شما را طی کند.

اگر در نهایت به لذت بردن از OpenSwan می پردازید اما ایده هایی در مورد بهبود آن دارید ، می توانید! نسخه منبع باز OpenSwan در GitHub قابل مشاهده است و می تواند برای شما کار کند. اعتماد به یک فیلتر شکن منبع باز خوب است، اعتماد به یک فیلتر شکن که می توانید خودتان بسازید .

همچنین بخوانید  نحوه ایجاد و متحرک سازی زیرنویس "Lower Third" در افتر افکت

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *