تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین بازی های دو نفره گوشی (اندروید و iOS)

two-player-games

حوصله کار در دفتر را دارید و میخواهید بازی های دو نفره در گوشی اندروید یا آیفون خود انجام دهید ؟ یا شاید شما سعی می کنید زمان استراحت را در هنگام تعطیلات صرف بازی های دو نفره اندروید و iOS کنید. هر کجا که هستید و هر کاری که انجام می دهید ، بازی های موبایل دو نفره یکی از بهترین راه های استراحت وقت آزاد شماست .

همچنین در صورتی که قصد خرید گوشی گیمینگ دارد ، پیشنهاد می کنم مقاله بهترین گوشی های مناسب بازی را مطالعه کنید

بهترین بازی های دو نفره اندروید و iOS در یک دستگاه

بنابراین ، با توجه به این نکته ، در ادامه بهترین بازی های موبایل دو نفره اندروید و آیفون وجود دارد که می توانید در همان دستگاه ، تلفن های جداگانه یا از طریق اینترنت بازی کنید ، با تک تیپ همراه باشید .

1- Dots and Boxes

Dots and Boxes

ژانر: استراتژی

Dots and Boxes یک بازی قلم و کاغذ کودکی سنتی را به روشی مناسب برای از بین بردن زمان با گوشی شما تبدیل می کند. در یک گوشی ، دو نفر می توانند بازی را با استفاده از همان دستگاه اندروید یا iOS انجام دهند.

این بازی به صورت آفلاین هم انجام می شود هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید ، این کار مفید است . این یک بازی ساده اما در عین حال رقابتی و اعتیاد آور است.

دانلود (رایگان) : اندروید | iOS

2- Crossy Road

Crossy Road

Crossy Road از بازی کلاسیک یکپارچه سازی با سیستم عامل Frogger الهام گرفته و همان گیم پلی ضعیف و اعتیاد آور را با زیبایی شناسی آجری ارائه می دهد . حالت دو نفره به شما امکان می دهد با استفاده از قابلیت تقسیم صفحه نمایش ، در همان دستگاه بازی کنید .

شما می توانید به طور همزمان با حریف خود رقابت و خرابکاری کنید. این بازی همچنین با تلوزیون های اندروید ( Android TV ) کار می کند و به شما امکان می دهد تا در یک صفحه بزرگتر بازی کنید.

دانلود : اندروید| iOS

3- Glow Hockey 2

Glow Hockey 2

یکی دیگر از بازی های کلاسیک دنیای واقعی که به یک بازی سرگرم کننده موبایل تبدیل شده است Glow Hockey 2 است که هاکی هوایی را به گوشی شما می آورد. در حالی که صفحه نمایش هوشمند یا تبلت باعث می شود مقیاس فیزیکی بازی بسیار کوچکتر شود ، سهم رقابتی یکسان هستند و آن را به یک بازی عالی برای دو بازیکن تبدیل می کنند.

گیم پلی ساده و در عین حال بسیار سرگرم کننده است. برای راهنمایی مهاجم خود از انگشت خود استفاده کنید. سپس سعی کنید همزمان با دفاع از هدف خود ، توپ را وارد دروازه حریف خود کنید.

همچنین بخوانید  بررسی کامل محصول جدید مایکروسافت سرفیس پرو 7

دانلود : اندروید | iOS

4- Badland

Badland

ژانر: ماجراجویی

اگر به دنبال بازی متفاوت هستید ، Badland عنوانی بی نظیر با سبک هنری عالی است که منتقدین از آن تمجید کرده اند. هدف از این بازی این است که تا رسیدن به پایان مرحله ، حباب خود را از طریق موانع راهنمایی کنید.

این بازی دارای دو حالت چند نفره رقابتی و عملیاتی است. شما در یک دستگاه بازی می کنید که بهترین راه برای هماهنگی شخصیت های خود در زمان واقعی است.

دانلود : اندروید | iOS

5- Duel Otters

Duel Otters

Duel Otters یک بازی چند نفره محلی مناسب برای بازی های سرگرم کننده سریع و رقابتی است. این بسته بندی شده با مینی بازی های ساده است که به رفلکس ، زمان بندی و هماهنگی تکیه می کنند.

دوچرخه های کوچک شامل بازی های سبک وزن مانند pong ، بازی های تطبیق ، مسابقات با سرعت بالا ، شمارش بازی ها و مجموعه ای از دیگر بازی های سریع و دیوانه کننده است ، که ارائه می کند .

دانلود : اندروید | iOS

بهترین بازی های دو نفره اندروید و آیفون به صورت آنلاین

در ادامه لیست بهترین بازی های دو نفره آیفون و اندروید که به صورت آنلاین در گوشی های جدا اجرا می شوند را معرفی خواهیم کرد ، با تک تیپ همراه باشید .

همچنین پیشنهاد میکنم بازی چند نفری کلاف دیوتی را انجام دهید که در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است ، برای این کار مقاله بازی کالاف دیوتی موبایل را مشاهده کنید .

6- Bowmasters

Bowmasters

ژانر: اکشن / مبارزه

Bowmasters ترکیبی از فیزیک ragdoll ، یک سبک هنری جذاب و خشونت کارتونی برای ایجاد یک بازی است که سرگرم کننده است. هدف این است که با تیراندازی کردن اسلحه به سمت آنها ، حریف خود را از بین ببرید. محاسبه مسیر سلاح شما نیمی از قسمت سرگرم کننده بازی است. در همین حال ، نیمی دیگر در حال رسیدن به هدف است و تماشای ناراحتی دوست شما.

قبل از بازی کردن حالت های چند نفری بازی ، باید آموزش و چند مسابقه را تکمیل کنید. پس از آن ، دو بازیکن می توانند در یک دستگاه یا به صورت آنلاین با هم به رقابت بپردازند.

دانلود : اندروید | iOS

7- Clash Royale

Clash Royale

ژانر: استراتژی

کلش رویال از Clash of Clans الهام گرفته شده است و ترکیبی از کارت جنگ و بازی دفاعی برج است. مخالفان با هدف از بین بردن برج های رقیب قبل از نابودی خود ، مهاجمان و مدافعان را از کارت ویزیت خود بیرون می کشند .

همچنین بخوانید  مک بوک یا مک بوک پرو یا مک بوک ایر؟ کدام مک بوک مناسب شماست؟

قبل از بازی مقابل یک دوست باید آموزش را تمام کنید. پس از باز کردن این حالت ، کافی است دوست خود را اضافه کرده و مسابقه را شروع کنید.

دانلود : اندروید | iOS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *