تبلیغات

تبلیغات

بررسی هواوی میت پاد پرو 5 جی (MatePad Pro)

Huawei-MatePad-Pro-5G

هواوی میت پاد پرو 5 جی (MatePad Pro 5G) شباهت غیر عادی با یکی از بهترین محصولات اپل دارد. در شرایطی که تبلت های “خوب” اندرویدی به طرز تکان دهنده ای اندک هستند و تفاوتی هم ندارند ، آیا هواوی میت پاد پرو می تواند پاسخ بسیاری سوالات شما باشد؟ ما برای پیدا کردن اینجا هستیم .
 
اگر ذهن خود را عقب بیندازید ، شاید به یاد داشته باشید که هواوی این تبلت را قبلاً در نسخه 4G در چین عرضه کرده است . هوای میت پاد پرو 5 جی نسخه به روز شده شامل یک چیپست جدید و برخی اصلاحات قبل از راه اندازی در خارج از سرزمین اصلی چین است .

هواوی MatePad پرو 5 جی به خارج از آن منطقه می رود و با توجه به اینکه ممنوعیت سرویس گوگل پلی هنوز وجود دارد ، با گزینه های هواوی و شخص ثالث از پیش نصب شده به صورت استاندارد ارائه می شود.

مطمئناً این مسئله از تبلت نسبت به تلفن هوشمند کمتر مسئله اصلی است ، اما اگر متقاعد باشید که استفاده از برنامه های خاص چیزی نیست که بخواهید درست از جعبه آن استفاده کنید. گوگل حتی توصیه کرده است که برنامه های جانبی آن می توانند “امنیت کاربر را به خطر بیاندازند”.

هواوی میت پاد پرو : سخت افزار و طراحی

به نظر می رسد یک مدل محبوب iOS است ، اما در مدل معمولی هواوی میت پاد پرو 5 جی ، وقتی محصول را در دستان خود می گیرید ، تفاوت ها به مراتب قابل توجه تر هستند .

هواوی حاشیه ها را تراشیده و تبلتی ساخته است که نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد قابل توجه را نشان می دهد. هیچ تبلتی در بازار وجود ندارد که بتواند همین موضوع را به رخ بکشد ، اگرچه معلوم نیست که مردم دستگاه هایی را که صفحه نمایش کوچک تر دارند را خریداری کنند .

این بدان معناست که هواوی میت پاد پرو 10.8 اینچی تقریبا تمام صفحه است که قطعاً به حس غوطه وری کمک می کند . ما مطمئن هستیم که فیلم ها در صفحه نمایش امولد 2560 در 1600 بهتر خواهند بود . نسبت ابعاد 16:10 و پشتیبانی از رنگ DCI-P3 به این معنی است که شما نه تنها مرزهای سیاه را کاهش می دهید بلکه این بدان معنی است که فیلم های تاریک به خوبی قابل نمایش می شوند . همراه با با بلندگوهای استریو دوگانه ترکیب کنید و همه چیز آن را کمی واقعی تر و لذت بخش تر کنید .

 هواوی میت پاد پرو : سخت افزار و طراحی

هواوی میت پاد پرو 5 جی با یک باتری 7250 میلی آمپر ساعتی ، باید به راحتی و بدون مشکل در تمام روز استفاده کنید و حتی می تواند به لطف پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس ، دستگاه های دیگر را نیز شارژ کنید . بدون وارد کردن سیم کارت ، هواوی MatePad پرو 5 جی باید تمام روز در اختیار شما باشد.

همچنین بخوانید  تقابل هدست های واقعیت مجازی رده بالا | قسمت اول

همچنین اگر می خواهید در خیابان یا مکان های دیدنی عکس های عالی با یک دستگاه 10 اینچی ثبت کنید ، هواوی میت پاد پرو بهترین عملکرد خود را در بین هم رده های خود ارائه می هد . همچنین دارای دوربین دوگانه اصلی و یک دوربین سلفی وجود دارد.

نرم افزار و عملکرد هواوی میت پرو 5جی

بار دیگر عدم دسترسی رسمی هواوی میت پاد پرو 5 جی به خدمات گوگل پلی است. در تبلت ، این مسئله تقریباً مشکلی ندارد ، زیرا این گوشی هوشمند در نهایت نیست و کاربردهای کاملاً متفاوتی دارد. دسترسی به اینترنت 5 جی به این معنی است که در صورت تمایل می توانید از هواوی میت پاد پرو 5 جی به عنوان یک تلفن هوشمند بزرگ استفاده کنید ، فقط بدون دسترسی به فروشگاه گوگل پلی .

نرم افزار و عملکرد هواوی میت پرو 5جی

با همکاری هواوی میت Xs و بررسی میت 30 پرو ، واضح است که با تلفن های هوشمند اندرویدی ما مدت هاست که به شدت به خدمات گوگل پلی اعتماد داریم . تبلت های اندرویدی به مراتب کمتر نگرانی دارند . تبلت ها با صفحه بزرگتر بدان معنی است که یک مرورگر به مراتب کامل تر ارائه می دهند ، بنابراین می توانید بسیاری از خدمات گوگل پلی را همانطور که در یک دسکتاپ تجربه کنید .

به لطف چیپست Kirin 990 5G که بسیار سریعتر از نسخه استاندارد 4G است ، هواوی میت پاد پرو عملکرد بسیار عالی دارد . احتمالاً کاری وجود ندارد که نتوانید روی این تبلت انجام دهید. اتصال 5G به این معنی است که به محض ارائه شبکه ایترنت 5 جی فوق سریع ، بازی های آنلاین باید به راحتی انجام شوند . قبل از شروع 5 جی به شدت مورد توجه قرار گرفته بود ، اما در حال حاضر ، استاندارد 5 جی آنقدر کمیاب است .

هواوی EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 موجود و درست است (بهترین ویژگی های اندروید 10) و با توجه به تبلت های رقیب ، این مطمئناً سریعترین تبلت اندرویدی در حال حاظر است . هنوز مشخص نیست که چگونه شرکت چینی نسخه نهایی اندروید 11 را حل خواهد کرد یا اینکه هواوی میت پاد پرو آن را دریافت خواهد کرد یا خیر. با این حال ، در حال حاضر ، هنوز هم کاملا عالی اجرا می شود .

موانع هواوی میت پاد پرو 5 جی

موانع هواوی میت پاد پرو 5 جی

عدم دسترسی مستقیم به برنامه های گول لزوما مانع هواوی میت پاد پرو 5 جی نمی شود مانند بقیه دستگاه در حال حاضر هواوی که در حال استفاده هستند . چیپست و پشتیبانی از فناوری 5 جی بدان معنی است که فرصت هایی کاملاً آشکار برای افراد خارج از کشور وجود دارد که خواهان استفاده از اینترنت پر سرعت هستند.

همچنین بخوانید  بهترین رم های کامپیوتر و لپ تاپ : بهترین رم های بازار از همه نظر

این واقعیت که بازار تبلت های اندرویدی به آرامی کاهش یافته است به معنای دستیابی به دستگاهی است که مشخصات واقعی بالایی داشته باشد ، همچنین برخی از لوازم جانبی مانند صفحه نمایش و … کم یاب هستند .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *