لیست فیلترشکن های روسیه – فیلتر شکن روسی چه معایبی دارد ؟

بدون ترس از مسدود شدن یا شناسایی شدن با فیلتر شکن روسیه ، اینترنت کاملاً اینترنت را گشت و گذار کنید . VPN روسی دارای سرورهایی در سرتاسر جهان است که یک اتصال سریع و هزاران آی پی را برای شما تضمین می کند تا بتوانید به راحتی به طور ناشناس و ایمن در حالی که در روسیه هستید به کارهای خود بپردازید .

فیلتر شکن روسی امن است ؟ حریم خصوصی اینترنت شما را تضمین می کند ؟

روسیه سابقه قابل توجهی از سانسور اینترنت دارد ، همانطور که در مفهوم Runet مشهود است . از سال 2018 ، دولت روسیه به سوی مسدود کردن چندین سرویس پیام رسان ، مانند تلگرام و سایر سرویس های ابری ، مانند Google Cloud و خدمات وب آمازون ، حرکت کرده است . علاوه بر آن سایتهایی مانند LinkedIn ممکن است در دسترس برخی کاربران نباشد . دولت روسیه همچنین مرتباً سایتهایی را که حاوی محتوای سیاسی ، محتوای LGBTQ و محتوای بزرگسالان هستند مسدود می کند .

دولت روسیه فیلتر شکن روسی را همچنان سفت و سخت خود را در اینترنت در این کشور سفت می کند . در ماه مه سال 2019 ، کرملین قانونی جدید را امضا کرد که به طور مؤثر اینترنت روسیه را از جهان خارج جدا می کند . از سال 2021 ، این امر به دولت کنترل کامل در تمام ترافیک اینترنت که وارد روسیه می شود و توانایی مسدود کردن چیزهایی را که دوست ندارند ، می دهد .

در همان زمان ، آنها به 10 ارائه دهنده محبوب فیلتر شکن نوشتند که خواستار دسترسی به سرورهای فیلترشکن هستند که از نظر فیزیکی مستقر در روسیه هستند . این امر باعث می شود دولت روسیه به هرگونه اطلاعات در مورد این سرورها دسترسی پیدا کند ، حریم خصوصی و امنیت کاربران را به خطر بیاندازد. اکنون بسیاری از ارائه دهندگان فیلترشکن اقدام به خارج کردن سرورهای خود از روسیه کرده اند .

بیشتر بدانید :

فیلترشکن vpnify برای اندروید : فیلتر شکن vpnify چه معایبی دارد ؟

لیست فیلتر شکن های روسی

Urban VPN یک فیلترشکن روسی که از یک خط مشی کامل در مورد عدم ورود به سیستم پیروی می کند و به شما امکان می دهد بدون هیچ محدودیتی و بدون ردیابی فعالیت خود به کلیه خدمات و تمام وب سایت ها دسترسی پیدا کنید . Urban VPN اتصال شما را رمزگذاری می کند و به شما امکان می دهد تا آدرس ای پی خود را با آدرس آی پی دیگری جایگزین کنید ، بنابراین می توانید بدون هیچ نگرانی در اینترنت جستجو کنید و هیچ نگرانی در مورد اینکه دولت ، ارائه دهنده خدمات اینترنت شما یا هر شخص ثالثی بدوی بتوانید ردیابی کنید.

فیلترشکن روسی Surfshark

فیلتر شکن روسی Surfshark یک فیلترشکن مناسب با بودجه است که اینترنت را قطع نمی کند . شما بسته کامل را دریافت می کنید – رمزنگاری عالی ، سیاست سخت و بدون ثبت ، DNS با دانش صفر ، سوئیچ kill و موارد دیگر . فناوری CleanWeb آن حتی به تبلیغات ، بدافزارها و ردیابها نیز اهمیت می دهد .

برخلاف بیشتر فیلترشکن ها ، می توانید به اندازه دلخواه دستگاه های مختلفی وصل کنید. برای بهره مندی از اینترنت بدون محدودیت ، شما فقط به یک حساب کاربری برای کل خانواده خود نیاز دارید .

Surfshark دارای 1041 سرور در 61+ کشور از جمله برخی از سرورهای ایمن در روسیه است. اگرچه این یک پیشنهاد کوچکتر از بسیاری از رقبای خود است ، اما بیشتر از آن سرعت ، قابلیت اطمینان و امنیت را جبران می کند.

می توانید با پهنای باند نامحدود به راحتی هر محتوایی را مرور کنید . اینها فقط برخی از ویژگی هایی است که کاربران در مورد فیلتر شکن روسی Surfshark باید بدانند . تمام برنامه های آن با ضمانت 30 روزه برگشت هزینه پشتیبانی می شود .

Surfshark پشتیبانی از دستگاه های :

  • ویندوز
  • مک
  • اندروید
  • iOS
  • FireTV
  • لینوکس
  • کروم
  • فایرفاکس

بیشتر بدانید :

بررسی مشخصات فیلتر شکن 1.1.1.1

فیلترشکن روسی NordVPN

فیلترشکن روسی NordVPN هر آنچه شما نیاز دارید از فراهم می کند . این مستقر در پاناما است که حریم شخصی شما را تضمین می کند . بعلاوه ، هیچ قانونی برای نگرانی وجود ندارد. این فیلترشکن با بیش از 4000 سرور در سراسر جهان دارای شبکه جهانی است . شما می توانید به بیش از 60 کشور جهان ، از جمله همسایگان روسی ، لتونی ، فنلاند و لهستان وصل شوید .

پروتکل P2P در اکثر سرورها مجاز است ، و فیلت رشکن روسی NordVPN برای گشت و گذار ایده آل می باشد . گزینه های دیگر عبارتند از سرورهای “مبهم” (ناشناس ماندن در اینترنت ) و سرورهای خاص ارائه می دهد . موارد اضافی اختیاری شامل آی پی استاتیک (ثابت) و رمزگذاری بیشتر فیلترشکن است.

درمورد امنیت ، همه موارد ضروری را کسب می کنید . یک سوئیچ kill ، محافظت در برابر ثبت رکورد های DNS ، بدون ثبت اطلاعات درگاه پرداخت . فیلترشکن NordVPN همچنین با بسته CyberSec ، امنیت را متمرکز می کند ، که در برابر بدافزارها ، بات نت ها و پاپ های آزار دهنده محافظت می کند.

عضویت در NordVPN بدان معنی است که شما ارائه دهنده ای را انتخاب کرده اید که به خدمات و مشتریان فیلتر شکن روسیه آن اهمیت می دهد . اثبات – به روزرسانی های منظم سرویس و یک وب سایت و مشتری کاملاً ترجمه شده به زبان روسی ، همراه با پشتیبانی مفید و پاسخگو برای کلیه سوالات شما. به مدت 30 روز آن را بدون ریسک انجام دهید. اگر راضی نبودید ، پول خود را پس می دهید.

NordVPN پشتیبانی از دستگاه های :