تبلیغات

تبلیغات

نحوه دانلود و نصب تصویری NVIDIA’s GeForce Now

How-to-Download-and-Install-NVIDIA’s-GeForce-Now

ایده بازی های آنلاین بیش از دو دهه است که وجود داشته است. با این وجود، برخی از شرکت هایی چون Steam و Onlive تقریبا بیش از 10 سال طول کشید تا یک سرویس بازی کاملا مبتنی بر ابر را در سال 2010 تولید و عرضه کنند. اگرچه شرکت Onlive بعد ها توسط سونی خریداری شد تا سرویس ابری خود را بسازد اما طی این مدت شرکت هایی بازی های ابری چون NVIDIA GeForce Now ظاهر شدند.

اگر می خواهید با دنیای بازی های ابری آشنا شوید، پیشنهاد ما به شما سرویس NVIDIA GeForce Now است. ما در این مقاله قصد داریم نحوه دانلود، نصب برخی از ویژگی های این سرویس را توضیح دهیم. از این رو، اگر برای اولین بار است که می خواهید از این ابزار در رایانه خود استفاده کنید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مورد بررسی قرار دهید.

سرویس NVIDIA GeForce Now چیست؟

NVIDIA GeForce Now یک سرویس مبتنی بر ابر است که توسط بزرگترین شرکت تولید کننده کارت گرافیک ایجاد شده است. این سرویس به شما اجازه می دهد تا بازی های مبتنی بر ابر را با سخت افزاری مناسب اجرا کنید. برای مثال، می توانید این بازی ها را در لپ تاپ، رایانه دسکتاپ و گوشی های هوشمند اجرا کنید، حتی اگر سخت افزار مناسب با آن را نداشته باشید.

اگر بخواهیم یک توضیح ساده تری از این سرویس را بیان کنیم، NVIDIA GeForce Now بازی ها را در یک سیستم دیگری اجرا کرده و سپس آن را برای دستگاه شما پخش می کند، و شما می توانید با استفادهز ماوس و کیبورد خود، آن را کنترل کنید. تصور چنین کاری ممکن است کمی غیر ممکن به نظر برسد، اما امروزه در بسیاری از نقاط جهان از این سرویس برای اجرای بازی های خود استفاده می کنند. با این حال، از آنجایی که ارتباطات از طریق اینترنتن انجام می پذیرد، می بایست یک اتصال اینترنتی مناسب داشته باشید.

NVIDIA GeForce Now چه طرح هایی را ارائه می دهد؟

وب سایت انویدیا

به طور کلی NVIDIA GeForce Now سه سطح اشتراک را در اختیار کاربران قرار می دهد که فقط در کشور های منتخب در دسترس است. با این حال، اگر این سرویس در دسترس شما قرار ندارد تنها کافی است IP خود را تغییر دهید.

  • طرح رایگان: با استفاده از این طرح شما می توانید طی یک بازه زمانی مشخص از سرویس GeForce Now به صورت رایگان استفاده کنید. با این تفاوت که یافتن سرور در بازی ممکن است کمی طول بکشد.
  • طرح اولویت: این اشتراک دسترسی به سرور های استاندارد گیمینگ را در ازای پرداخت 9.99 دلار در ماه فراهم می کند. با استفاده از این طرح، شما می توانید طی 6 ساعت بازی از گرافیک های رده بالای RTX با کیفیت 1080p بهره ببرید.
  • طرح RTX3080: با استفاده از این طرح شما به یک حساب پریمیوم دسترسی خواهید داشت و می توانید در ازای پرداخت 19.99 در ماه، از اجرای بازی های 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز لذت ببرید.
همچنین بخوانید  معرفی بهترین بازی های دو نفره گوشی (اندروید و iOS)

قبل از دانلود برنامه توصیه می کنیم با استفاده از مراحل زیر در سایت Nvidia ثبت نام کنید:

  • مرورگر کروم خود را باز کرده و سپس به وب سایت NVIDIA GeForce Now بروید.
  • صفحه را به پایین اسکرول کرده و سپس بر روی گزینه Join مربوط به طرح Free کلیک کنید.
  • اکنون می توانید با استفاده از آدرس ایمیل و روز عبور یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. و یا می توانید با استفاده از اکانت های گوگل، دیسکورد و اپل برای ورود به سیستم استفاده کنید.
  • نام و تاریخ تولد خود را وارد کنید. سپس فرایند کپچا را تکمیل کرده و در نهایت گزینه Create Account را انتخاب کنید.
  • اکنون NVIDIA از شما می خواهد که به عضویت خبرنامه درآیید. در صورت تایید هر یک از موارد را علامت زده و سپس گزینه Submit را انتخاب کنید.
  • اکنون در صفحه جدید با عنوان “Congratulations, you’re in!” رو به رو خواهید شد که شما وارد حساب کاربری خود شده اید.

اکنون ثبت نام شما در سرویس NVIDIA GeForce Now تکمیل شده است. با این حال، توجه داشته باشید که این آموزش تنها نحوه دسترسی رایگان به این سرویس است، و شما می بایست برای کیفیت پخش بازی و دسترسی سریع تر طرح های دیگر سرویس را با پرداخت هزینه خریداری کنید.

نحوه نصب NVIDIA GeForce Now

نصب نرم افزار انویدیا

پس از ثبت نام کامل، لینکی در آخرین صفحه جایگذاری شده است که می توانید برنامه را با استفاده از آن دانلود کنید. برای انجام این کار، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • دستگاهی را که می خواهید از GeForce Now در آن استفاده کنید انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Download که در زیر آن واقع شده است کلیک کنید. با استفاده از این روش، رایانه فایل مورد نظر شما دانلود خواهد نمود.
  • به پوشه ای بروید که فایل مورد نظر در آن قرارد دارد.
  • برای شروع نصب بر روی فایل GeForce Now دوبار کلیک کنید.
  • پس از اجرای برنامه بر روی گزینه Log In در گوشه سمت راست برنامه کلیک کنید. با انجام این کار به وب سایت مورد نظر ارجاء داده می شوید.
  • بر روی کلید NVIDIA کلیک کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید و در نهایت مرورگر خود را ببندید.

اکنون سرویس NVIDIA GeForce Now در رایانه شما به طور کامل آماده شده است و شما می توانید با استفاده از اکانت های استیم و یوبیسافت خود برای اجرای بازی های ابری خود استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *