تبلیغات

تبلیغات

چرا نمیتوانیم در بعضی سایت ها راست کلیک کنیم ؟

Enable-Right-Clicking-on-Web-Sites

اگرچه این روزها کمتر رایج است ، بسیاری از سایت ها هنوز از JavaScript یا ویژگی HTML استفاده می کنند تا کلیک راست در صفحات خود را غیرفعال کنید. این یک عمل است که امیدواریم از بین برود ، اما در ضمن ، رفع این محدودیتها کار سختی نیست با تک تیپ همراه باشید .

به نظر می رسد بسیاری از این سایت ها برای جلوگیری از سرقت اطلاعات راست کلیک را در سایتشون غیرفعال میکنند . اما غیرفعال کردن کلیک راست در سایت ، شما را از بسیاری از ابزارهای دیگر محروم می کند. در حالی که می توانید گزینه ای را انتخاب کرده و جاوا اسکریپت را در مرورگر خود غیرفعال کنید ، این کار باعث می شود عملکرد بسیاری از سایتهایی که از JavaScript استفاده می کنند برای ارائه ویژگی های مفید استفاده کند. با این حال ، ما می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید بر روی صفحاتی که نمتوانید کلیک راست کنید ، به راحتی کلیک راست را دوباره فعال کنید .

آموزش فعال کردن راست کلیک در سایت ها

این روش اول احتمالاً کمترین مزاحمت است. فقط مقدار کمی از کد JavaScript را باید تغییر دهید . هنگامی که یک سایتی دیدید که نمی توانید کلیک راست کنید ، می توانید فقط قطعه کد زیر را در نوار آدرس خود ادامه ادرس سایت تایپ یا اضافه کنید اینتر را بزنید. حتی لازم نیست صفحه را مجدد رفرش کنید. کلیک راست باید بلافاصله فعال شود .

javascript:void(document.oncontextmenu=null);

حتی بهتر ، شما می توانید یک بوکمارک از آن کد را ایجاد کنید ، بنابراین همیشه فقط با یک کلیک فعال می شود . کد بالا را انتخاب کنید و آن را به نوار ابزار مرورگر خود بکشید . می توانید نام آن را تغییر دهید که برای شما معنی دار باشد ، اما کد URL را تغییر ندهید .

فعال کردن قابلیت راست کلیک در سایت با افزونه های مرورگر

فعال کردن قابلیت راست کلیک در سایت با افزونه ها

اگرچه با اضافه کردن کد جاوا اسکریپت برای فعال کردن مجدد کلیک راست در سایت های جداگانه به خوبی کار نکرد ، می توانید از یک راه حل جامع تر استفاده کنید . این راه حل استفاده از یک افزونه مرورگر است.

در مرورگر کروم توصیه می کنیم افزونه RightToCopy را نصب کنید. همانطور که از نام آن مشخص است ، این کار فقط با کلیک راست کردن امکان پذیر است. همچنین امکان انتخاب متن و کپی کردن در سایتهایی که این عملکردها را غیرفعال کرده اند را امکان پذیر می کند ، و حتی متنی هایی را که وب سایت ها به متن مورد نظر خود تزریق می کنند حذف می کند (مانند ” Read More at “).

همچنین بخوانید  چگونه زبان اینستاگرام را به فارسی تغییر دهیم؟

متأسفانه در حال حاضر هیچ افزونه مستقیمی برای فایرفاکس وجود ندارد .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *