تبلیغات

نقد و بررسی بهترین فیلم های ترسناک 2019 که بهترین امتیازها را کسب کردند

best-horror-movies-2019

هالووین ممکن است بهانه‌ای ایده‌آل برای جشن گرفتن و تماشای فیلم‌های ترسناک باشد، اما آن‌ها همچنان بدون هیچ بهانه ای، پر قدرت حضور دارند. ژانر ترسناک یکی از سودآور ترین و هیجان انگیزترین ژانرهای فیلمسازی است، وسیله ای برای سرگرمی و وحشت تماشاگران خود ، در حالی که آنها را فریب می دهد و باعث می شود تا عمیقا درباره دنیای پیرامون خود فکر کنند.

 

در حالی که داستان های مهیج استیفن کینگ همه جا حضور دارد و حتی دنباله فیلم “درخشش” سال 1980 امسال اکران می شود، در مجموع می توان گفت فیلم های ترسناک 2019 با گستره ای از سوژه ها و ساختن فیلم های جدید از رمان های قدیمی هیچ وقت متنوع و اصیل نبوده اند. اما از آنجا که ما عاشق این ژانر هستیم در این مقاله برترین فیلم های ترسناک سال 2019 را با هم بررسی می کنیم.

 


بیشتر بدانید :


 

بهترین فیلم های ترسناک 2019

 

The Lighthouse 2019

 

The Lighthouse 2019

 

فانوس دریایی یک فیلم در ژانر ترسناک، درام و فانتزی به کارگردانی رابرت اگرز است که در سال 2019 منتشر می شود. از بازیگران سرشناس آن می توان به رابرت پتینسون و ویلم دفو اشاره کرد.
فیلم فانوس دریایی که به‌صورت سیاه و سفید فیلم‌برداری شده، داستان هیپنوتیزمی و توهم‌آور دو نگهبان فانوس دریایی (با بازی ویلم دفو و رابرت پتینسون) را حکایت می‌کند.

 

این داستان در دهه ۱۸۹۰ و در یک جزیره دور افتاده و اسرارآمیز که در نیو انگلند قرار دارد، اتفاق میفتد. در طی این داستان، این دو نگهبان کم کم در این جزیره در تنهایی خود غرق می‌شوند؛ همین اتفاق باعث می‌شود که عقل و هوش خود را از دست بدهند و توسط بدترین کابوس‌های خود تهدید شوند.

میانگین امتیاز منتقدین به این فیلم 82 است.

 

Midsommar 2019

 

Midsommar 2019

 

داستان فیلم Midsommar درباره دختر جوانی به نام دنی است که در شبی کابوس وار، متوجه می‌شود که تمام اعضای خانواده‌اش کشته‌ شده‌اند. این حادثه، تأثیر بسیار منفی بر روح و روان دنی می‌گذارد. از طرف دیگر، کریستین دوست پسر دنی، سعی می‌کند در این وضعیت بحران، همراه دنی باشد. «کریستین» با همراه دوستان خود، در حال انجام تحقیقات بر روی جشن باستانی میان تابستانه‌ای هستند که برنامه‌ریزی کرده اند با همراه دوست سوئدی‌شان، به روستای هرگا سفر کنند.

 

کریستین برای اینکه دنی را از این وضعیت بحرانی روحی و روانی خارج کند، او را دعوت می‌کند با هم به سوئد بروند. دنی صمیمانه پیشنهاد کریستین قبول می‌کند و راهی سوئد می‌شوند. همه چیز در ابتدا در روستای هرگا طبیعی به نظر می‌رسد اما رفته رفته با حضور و تماشای هر یک از آداب‌ و رسوم های این قبیله، بیش‌ازپیش اوضاع را برای مسافران دشوارتر می‌کند.

همچنین بخوانید  9 فیلم و سریال برتر الهام بخش و تاثیرگذار در زندگی که حتما باید تماشا کنید

 

It: Chapter Two 2019

 

It: Chapter Two 2019

 

آن: بخش دوم یک فیلم آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی اندی موشیاتی است که در سال 2019 اکران شد. آن: بخش دوم، در واقع دنباله قسمت اول است و فیلمنامه آن توسط گری دابرمن و جفری جورگنسن، بر اساس رمانی به همین نام نوشته استیون کینگ، نوشته شده است.

 

۲۷ سال از اتفاقات ترسناک سال 1989 می‌گذرد. اعضای باشگاه بازندگان حالا هرکدام بزرگ شده‌اند و زندگی شخصی و مشکلات خود را دارند. همه چیز به‌ظاهر خوب پیش می‌رود، تا اینکه یک تماس تلفنیِ مرموز دوباره آن‌ها را به زادگاه و محل زندگی سابقشان، یعنی شهر دِری بازمی‌گرداند؛ جایی که باشگاه بازندگان دوباره با ترس‌های قدیمیِ خود مواجه می‌شوند و تصمیم می‌گیرند برای نبرد نهایی با دشمن دیرینهٔ خود، یعنی پنی وایز، آماده شوند.

 

محبوب ترین فیلم های 2019 ترسناک

 

Us 2019

 

Us 2019

 

ما، یک فیلم آمریکایی در ژانر ترسناک به نویسندگی و کارگردانی جوردن پیل و محصول سال 2019 می باشد. فیلم، داستان یک خانواده را دنبال می‌کند که که در تجربه‌ای هراس‌انگیز با همزاد های خود مواجه می‌شوند ، برای مشاهده نقد و بررسی US 2019 کلیک کنید .

 

Annabelle: Comes Home 2019

 

Annabelle: Comes Home 2019

 

آنابل به خانه می آید یک فیلم آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک، محصول سال 2019 است که بر پایه عروسک آنابل ساخته شده و هفتمین فیلم از سری فیلم های مجموعه احضار است. این فیلم دنباله ای بر آنابل 2014 و آنابل: آفرینش 2017 می باشد.

دو جن‌شناس داستان یعنی اد و لورین وارن تصمیم می‌گیرند که برای جلوگیری از ویرانی‌های بیشتر، عروسک تسخیر شده آنابل را به خانه خودشان بیاورند و آن را در یک اتاق مصنوعی قفل کنند. آن‌ها برای امنیت بیشتر، عروسک آنابل را در پشت شیشه مقدس قرار می‌دهند و از یک پیشوای روحانی هم می‌خواهند که آن را تقدیس کند. با این حال، طولی نمی‌کشد که آنابل، ارواح خبیث اتاق را بیدار می‌کند چیزی نمی‌گذرد که شبی پر از ترس برای دختر ده ساله آنها به نام جودی و پرستارانش به وجود می‌آید.

 

The Curse of The Llorona 2019

 

The Curse of The Llorona 2019

 

نفرین لیورونا فیلم در ژانر ترسناک که در سال 2019 منتشر شد. این فیلم پیش درآمدی از فیلم های احضار است و ششمین فیلم در مجموعه فیلم های دنیای سینمایی احضار قلمداد می شود.
کارگردانی این اثر بر عهده مایکل چاوز بوده که چندی پیش به عنوان کارگردان فیلم احضار 3 انتخاب شد. جیمز وان خالق دنیای سینمایی احضار در قسمت سوم فیلم احضار به همراه پیتر سفرن به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

همچنین بخوانید  نقد فیلم شیر شاه The Lion King 2019 + تریلر شیر شاه

داستان فیلم دربارهٔ زنی بنام لیورونا است. زنی گریان، شبحی ترسناک که میان بهشت و جهنم گیر افتاده و در سرنوشتی مهر و موم شده و شکل گرفته به دستان خودش، گرفتار شده‌است. او در زمان حیاتش به خاطر یک خشم ناگهانی بچه‌هایش را در رودخانه‌ای خروشان غرق می‌کند و سپس پس از گریه‌های فراوانِ ناشی از رنج‌هایش، خودش را به موج‌های رودخانه می‌سپارد. حال اشک‌های او جاودانه و مرگبار شده‌اند و هر کسی که ندای مرگ را به هنگام شب از سوی او بشنود، درگیر عذاب خواهد شد. لیورونا درون سایه‌ها می‌خزد و کودکان را طعمه خود می‌کند.

 

47Meters Down: Uncaged 2019

 

47Meters Down: Uncaged 2019

 

47 متر پایین: آزاد شده یک فیلم در ژانر ترسناک به کارگردانی یوهانس رابرتس است که در سال 2019 منتشر شد. این فیلم دنباله فیلم 47 متر پایین 2017 است.
این فیلم داستان 4 جوان را دنبال میکند که در نزدیکی یک شهر زیر آبی ویران شده غواصی میکنند. همچنان که آن ها به سمت اعماق دریا شنا میکنند، وارد قلمرو مرگبارترین کوسه های دریا میشوند. هنگامی که آن ها متوجه میشوند در این غار های فرو رفته در آب تنها نیستند، خود را در میان یک جهنم آبی میابند و ماجراجویی آن ها به گریزی وحشتناک تبدیل میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *