تبلیغات

تبلیغات

9 فیلم و سریال برتر الهام بخش و تاثیرگذار در زندگی که حتما باید تماشا کنید

impressive-movies-list

لیستی از بهترین فیلم های انگیزشی در زندگی

همه ما می دانیم که داستان هایی که در فیلم ها روایت می شوند، چه قدر می توانند الهام بخش و تاثیر گذار باشند. حتی در کسب و کار. ما در این مقاله ۹ فیلم و سریال که به بازاریابی و فروش مرتبط هستند را معرفی می کنیم. ماجراهایی که هم سرگرم کننده هستند و هم درباره جنبه های مختلف دنیای کسب و کار به ما آموزش می دهند.

پیشنهادی :

بهترین سریال های نتفلیکس که باید ببینید

فیلم استیو جابز – Steve Jobs

9 فیلم و سریال برتر الهام بخش و تاثیرگذار در زندگی که حتما باید تماشا کنید

این فیلم درباره انسانی است که در پس تصویر وجود دارد. یک انسان که به دنبال رویاهای خودش رفته و هیچ چیز جز کمال برایش راضی کننده نبوده است.

استیو جابز فیلم زندگی نامه ای – درام به نویسندگی آرون سورکین و کارگردانی دنی بویل، محصول سال ۲۰۱۵ کشور آمریکااست؛ که در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۵ به اکران درآمد. فیلم براساس کتاب استیو جابز به قلم والتر ایزاکسون، نویسنده و زندگی نامه‌نویس آمریکایی، ساخته شده‌است. مایکل فاسبندر، ست روگن، کیت وینسلت، جف دانیلز، مایکل استلبرگ و کاترین واترستون بازیگران این فیلم هستند. فیلم توسط دنی بویل کارگردانی، توسط اسکات رودین تهیه، و فیلم‌نامه آن توسط آرون سورکین نوشته شده‌است.

فیلم بازی پول – Moneyball

فیلم بازی پول - Moneyball

مانی بال داستان یک انقلاب فکری ( در ورزش ) است. انقلابی از جنس تحلیل که نتیجه آن، 20 برد پیاپی یک تیم بیسبال است.

مانیبال یک روایت واقعی از بیلی بین (با بازی برد پیت) مدیر ناموفق یک تیم بیسبال است. بیلی بین مدیر تیم بیسبال اوکلند اتلتیک است و تیمش نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده‌است و دو تن از بهترین بازیکنان خود را به خاطر همین مشکلات از دست می‌دهد به خاطر همین موضوع تیم اوکلند اتلتیک در آستانه فروپاشی قرار گرفته‌است اما بیلی بین که در سن جوانی با یک اشتباه ورزش بیسبال رو انتخاب کرده‌است راه بازگشتی را نمی‌بیند و تصمیم می‌گیرد نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند تیمش را از بحران نجات دهد! او با کمک فردی به نام پیتر براند دست به اقدام عجیبی می‌زند و براساس یک سری معادله‌های ریاضی برخی از بازیکنان را به خدمت می‌گیرد تا اینکه به خاطر همین تصمیم رفته رفته تیم نتایج بهتری می‌گیرد و موفقیتی تاریخی را رقم می‌زند.

بیشتر بدانید :

معرفی بهترین سریال های2019 که حتما باید تماشا کنید

فیلم رکورد بزرگ – The Big Short

فیلم رکورد بزرگ - The Big Short

سال ۲۰۰۸ بود که همه چیز سقوط کرد! قبل از آن، اقتصاد در حال رشد بود. اما در یک لحظه همه چیز وارونه شد. حبابی که بی دلیل در حال رشد بود، ناگهان ترکیده بود.

رکورد بزرگ نگاهی کمدی به بحران مالی ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸ در آمریکا دارد و داستان معامله گرانی به نام «شورت» را بیان می‌کند که تنها در دوره کوتاه، موقع بالا رفتن بهای سهام و اوراق قرضه سرمایه‌گذاری می‌کنند. این گروه منفور معامله‌گران دراز مدت هستند که بازار را تا بالاترین حد آن سوق می‌دهند. عملکرد دو گروه از معامله‌گران در ترقی انفجاری بازار مسکن آمریکا در سال ۲۰۰۰ تأثیر زیادی داشت. این فیلم با زاویه دید متفاوت به عملکرد معامله‌گران و مدیران مالی، ناتوانی وال استریت با وام‌ها و بهره‌های بانکی سرسام آوری را تصویر می‌کند که آمریکا را به سوی بحران اقتصادی لغزاند.

همچنین بخوانید  با ورود دیزنی و اپل به پخش تلویزیونی ، Netflix نگرانی ندارد

فیلم کاراموز – Intern

فیلم کاراموز - Intern

این فیلم درباره یک کارآموز است. اما نه یک کارآموز معمولی. رابرت دنیروی ۷۰ ساله که تصمیم گرفته در یک استارتاپ، توانایی های خود را محک بزند.

بنجامین ویتاکر (دنیرو) بازنشسته‌ای است که از حدود سه سال پیش در غم از دست دادن همسرش به سر می‌برد. او که چندان از بی‌کار بودنش خرسند نیست، تصادفاً تبلیغ یک شرکت فروش اینترنتی لباس مبنی بر استخدام کارآموز باتجربه (سالخورده) را می‌بیند. بعد از آن وی به عنوان کارآموز، دستیار شخصی جولز آستین (هتوی) مدیر عامل شرکت می‌شود که بسیار در کار خود غرق شده و زندگی خصوصی و اجتماعی آشفته‌ای دارد. بن با تثبیت خود در کنار جولز به کمک او می‌شتابد.

پیشنهادی :

بهترین فیلم های سال 2020

فیلم Thank You For Smoking

فیلم Thank You For Smoking

احتمالا بتوانید موضوع فیلم را حدس بزنید. بله! این فیلم درباره سیگار است و کسانی که از حق و حقوق آن دفاع می کنند.

نیک نیلر (اکهارت)، متخصص ماست مالی فعالیت شرکت های بزرگ دخانیات بدون هیچ مشکل و عذاب وجدانی، سخن گوی صنعتی است که سالانه میلیون ها نفر را می کشد. او در عین حال می کوشد تا برای پسر جوانش، جویی (برایت) پدر خوبی باشد…

فیلم جوی – Joy

فیلم جوی - Joy

جوی از همان بچگی، پر از نوآوری بود. اما در نهایت یک زندگی عادی نصیبش شد. اما چه کسی گفته که او حق ندارد رویاهای بزرگ تری را در سر بپروراند؟!

جوی فیلمی آمریکایی در سبک زندگی نامه ای و درام به نویسندگی و کارگردانی دیوید او. راسل است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و همچنین جنیفر لارنس برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی شد.

فیلم موسس – The Founder

فیلم موسس - The Founder

مک دونالد ۳۵هزار شعبه، ۳۷۵هزار کارمند و ۶۸ میلیون مشتری روزانه دارد. اما چطور این فست فود تا این حد رشد کرده است؟ در فیلم بنیان گذار می فهمیم .

بنیان گذار فیلمی آمریکایی محصول ۲۰۱۶ در ژانر زندگی نامه ای – درام است که جان لی هنکاک آن را کارگردانی کرده و رابرت سیگل فیلمنامه‌اش را نوشته است. این فیلم داستان ری کراک و ماجرای به دست آوردن فست فود زنجیره‌ای مک دونالد را به تصویر می‌کشد.

در این فیلم مایکل کیتون نقش کراک و لورا درن نقش همسرش اثل فلمینگ را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از:  نیک آفرمن، جان کارول لینچ، پاتریک ویلسون، ریک رایتز و ویلیر فیتزجرالد . بنیان‌ گذار توسط واینستین کمپانی در پنجم اوت ۲۰۱۶ اکران شد.

همچنین بخوانید  6 تا از جنجالی ترین فیلم های تاریخ سینما که باید تماشا کنید


ری کراک که به کار فروش مخلوط کن شیربستنی پنج سال مشغول است و درآمد متوسطی دارد، از وضعیت مالی متوسط و زندگی معمولی اش راضی نیست. وی روزی در میان رستوران‌هایی که به آن‌ها مخلوط کن می فروشد با همبرگر فروشی آشنا می‌شود که نوعی سیستم سریع و متمایز دارد و …

فیلم شبکه اجتماعی – Social Network

فیلم شبکه اجتماعی - Social Network

این فیلم درباره اولین و بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیسبوک است. اینکه چطور یک دانشجو در جایی موفق شد که غول های فناوری جهان شکست خورده بودند.

شبکه اجتماعی فیلمی درام به کارگردانی دیوید فینچر محصول سال ۲۰۱۰ ایالات متحده آمریکا ست. این فیلم دربارهٔ ایجاد شبکه اجتماعی فیس بوک و زندگی مارک زاکر برگ خالق این سایت، در اینترنت و بر اساس کتابی با نام ”میلیاردر های تصادفی“ نوشته بن مزریک (Ben Mezrich)، ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، جایزه اسکار برای بهترین تدوین فیلم و بهترین موسیقی اوریژینال شد.

در سال ۲۰۰۳، مارک زاکربرگ، دانشجوی دانشگاه هاروارد بعد از شکست در برقراری رابطه با یکی از دخترهای خوابگاه به نام اریکا، به اتاقش پناه می‌برد و وبسایتی به نام فیس‌مش درست می‌کند که در آن اعضای سایت می‌توانند به دختران دانشگاه از نظر جذابیتشان نمره دهند. سایت خیلی زود مورد توجه قرار می‌گیرد تا اینکه سرورهای سیستم پایگاه اینترنتی دانشگاه مختل می‌شود. زاکربرگ شش ماه از تحصیل محروم می‌شود و وقتی که بازمی‌گردد همه او را می‌شناسند. دوقلوهای وینکلوس، او را استخدام می‌کنند تا وبسایتی مخصوص دوست‌یابی برای آن‌ها درست کند و بعد از بروز اتفاقاتی وب‌سایت فیس بوک خلق می‌شود که مورد توجه پانصد میلیون نفر قرار می‌گیرد.

فیلم مرد مرده ها – Man Men

فیلم مرد مرده ها - Man Men

ماجرای این سریال درباره آژانس های تبلیغاتی در اواسط قرن ۲۰ است . در طول این ماجرا، ما چیزهای بسیاری درباره زندگی، انسان و تبلیغات یاد میگیریم.

مد من نام یک سریال آمریکایی با سبک درام است، کارگردان و سازندهٔ اختصاصی این سریال ماتیو واینر است، این مجموعه که اولین بار ۱۹ ژوئیه ۲۰۰۷ روی آنتن رفت، با هفت فصل و ۹۲ قسمت در ۱۷ ماه مه ۲۰۱۵ به پایان رسید. شش فصلِ ابتداییِ مردان مَد هر کدام از ۱۳ قسمت تشکیل شده بودند اما فصل هفتم در دو بخشِ هفت قسمتی پخش شد. داستان سریال مربوط به یک بنگاه تبلیغاتی به اسم استرلینگ کوپر در خیابان مدیسون در شهر نیویورک دههٔ ۱۹۶۰ است. از همین رو اسم مجموعه مردان مَد (مخفف مدیسون) انتخاب شده است.

همچنین بخوانید  جوایز اهدا شده مراسم اسکار 2018

این سریال جوایز زیادی گرفته است از جمله ۱۶ جایزه امی و ۴ جایزه گلدن گلوب.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *