تبلیغات

تبلیغات

تصاویر فاش شده از کیت برنامه نویس کنسول پلی استیشن 5

ps5

این ارائه جدید واضح ترین ایده و تصور در مورد این که ممکن است کیت دولوپر PS5 به چه شکلی باشد برای ما روشن ساخته است. این تصاویر فاش شده، کیت توسعه ای را که توسط Zone of Tech دریافت و توسط Let’s Go Digital ارائه شده را نشان می دهد.

تصویر زیر کیت کنسول پلی استیشن نسل 5 را نشان میدهد که شکلی مانند V دارد . احتمالاً این انتخاب طراحی برای منعکس کردن نقطه عطف کیت دولوپر پلی استیشن پنج ساخته شده است، زیرا V در اعداد رومی به معنای 5 است .

پس ما از این تصویر چه چیزهایی را دریافتیم؟ خوب، درگاه های USB زیادی وجود دارد. این می تواند طیف وسیعی از کاربردها را ایجاد کند و از لحاظ اتصال با سایر دستگاه ها، کنسول را انعطاف پذیرتر کند.

معرفی کیت برنامه نویس پلی استیشن 5

همچنین با کمال تعجب، دکمه پاور، دکمه Eject و برخی دکمه های دیگر را می بینیم. همچنین چراغ هایی از شماره 0 تا 7 دارد. این امر به احتمال زیاد نشان می‌دهد که چگونه بسیاری از کنترل‌کننده‌ها به کنسول در حالت شارژ و در وضعیتی معین متصل هستند .

معرفی پلی استیشن 5

این کیت های توسعه به ندرت نماینده طراحی یک واحد خرده فروشی هستند، اغلب آنها با ورودی ها، سوییچ ها و دیگر ویژگی هایی که در طراحی نهایی در دسترس نیست، پر می شوند. بسیاری از این موارد برای سهولت در شغل توسعه دهندگان اجرا شده اند، و همچنین کنسول بازی با این هدف که به راحتی قابل اجرا است.

شکل V که اساساً در وسط دستگاه حک شده است، یک توری تهویه را نشان می دهد تا کاربران پلی استیشن بتوانند سیستم را خنک کنند. این موضوع به کاربران پلی استیشن، مشکلات تاریخچه خنک کننده های کنسول های بازی را یادآوری می کند. خوشبختانه طرفداران بزرگ پلی استیشن تا زمانی که این مشکلات حل شد شکایتی نداشته اند.

به همان اندازه، این موضوع می تواند در ساخت کیت ها بیش از حد اغراق شود، زیرا کیت های توسعه همیشه در قسمت سخت و سرپوشیده قرار دارند. این امر به این دلیل است که اساساً توسعه دهندگان باید محدودیت های محصول جدید خود را آزمایش کنند. دقیقا چه قدر می تواند پردازش کند؟ چه نوع محیط بازی می تواند آن را بدون صدمه زدن اداره کند؟ چه قدر می توانند از شخصیت ها و اشیاء پر شوند؟ آیا نرخ فریم ‌ها ثابت باقی خواهد ماند؟

تمام این پرسش ها، و آزمایشاتی که انجام می شود، بدان معنی است که یک کنسول کیت توسعه دهنده باید سخت محافظت شود.

همچنین بخوانید  کابل اترنت چیست ؟ تفاوت Ethernet با WiFi

در نهایت، طراحی نهایی می‌تواند کمی قوی‌تر از این ساختار باشد. این یک دستگاه چشمگیر است که باعث افزایش هزینه های تولید می شود. انتظار این را داشته باشید که تعداد کمی از این جزییات، اصلاح شود و بر کنسول نهایی ساده‌تر شود. البته تغییرات دیگر نیز ممکن است اتفاق بیفتد.


بیشتر بدانید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *