تبلیغات

تبلیغات

بهترین بازی های دو نفره برای ps5 در گیم استور

ps5duo

یکی از بهترین تفریحات در مهمانی و سرگرمی های چند نفره بازی کردن دست جمعی است که میتواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند .ایکس باکس و نینتدو از سال ها پیش برای این کار تلاش میکردند و بازی ها و پلتفرم هایی طراحی میکردند که شما بتوانید دو نفره بازی کنید . اما سونی با گرافیک خیره کننده بازی های محبوب امکان دونفره بازی کردن این بازی ها را برای ما فراهم کرده است . فروشگاه گیم استور مرجع فروش اکانت های قانونی بازی ps4وps5 قصد دارد 3 تا از بهترینبازی های دو نفره برای ps5 در گیم استور که امکان دو نفره و یا چند نفره را دارد معرفی کند و با قیمت مناسب و تضمین خدمات به فروش برساند.

برترین بازی های 2 نفره برای ps5:

  • W2k23

شرکت 2kهمیشه در ساخت بازی های ورزشی در لیست محبوب ترین سازنده های بازی های دو نفره ، چند نفره ورزشی ، اکشن و مسابقه ای است . در قسمت چند نفره بازی کشتی کج w2k23، شما می‌توانید به صورت آنلاین یا آفلاین در حالت دو نفره با دوستان خود یا بازیکنان دیگر به مبارزات کشتی کج بپردازید. می‌توانید تیم‌های خود را تشکیل داده و به صورت رقابتی در مسابقات تگ تیمی شرکت کنید یا به صورت چالشی در مسابقات یک به یک به مبارزه بپردازید.

در هر نسخه جدید بازی کشتی کج w2k امکانات و حالت‌های جدیدی اضافه می‌شود تا تجربه‌ی بازی را برای بازیکنان بهتر کند. قبل از خرید بازی، بهتر است جزئیات و ویژگی‌های مربوط به حالت چند نفره را در نسخه مورد نظر خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیاز‌هایتان را برآورده می‌کند. جهت خرید اکانت قانونی بازی WWE 2K23 برای PS5 از گیم استور کلیک کنید.

  • Call of Duty: Modern Warfare II

اگر علاقه مند هستید در مهمانی و با دوستان خود به بتل های دو نفره و یا چند نفره اکشن بپردازید پیش نهاد می شود از بخش بتل Call of Duty: Modern Warfare II استفاده کنید . این بخش به صورت آنلاین و آفلاین قابل دسترس می باشد و یکی از بهترین بازی های دو نفره برای ps5 در گیم استور می باشد.

بازی Call of Duty دارای حالت چند نفره (Multiplayer) است که به شما اجازه می‌دهد با دوستانتان یا بازیکنان دیگر در یک بتل آنلاین و آفلاین به مبارزه بپردازید. در این حالت، شما می‌توانید در تیم‌های متقابل قرار بگیرید و در مسیر به دست آوردن اهداف و شکست حریفان همکاری کنید یا به صورت رقابتی در مسابقات یک به یک بازی کنید.

همچنین بخوانید  خرید سی پی و یوسی ارزان ارسال فوری

گیم استور

در حالت دو نفره بتل Call of Duty، شما می‌توانید با دوست خود یا یک بازیکن دیگر از طریق اتصال آنلاین به شبکه، به صورت تیمی در مسابقات شرکت کنید. می‌توانید در انواع حالت‌های چند نفره مانند Team Deathmatch، Capture the Flag، Domination و غیره شرکت کنید و بازی را تجربه کنید. جهت خرید اکانت قانونی Call of Duty: Modern Warfare II برای PS5 (https://game-store.org/call-of-duty-modern-warfare2) کلیک کنید.

  • Fifa23

کمتر کسی است که در بازی کردن دو نفره با دوست خود اولین بازی که پیشنهاد میدهد فیفا نباشد. فیفا23 بدون شک از برترین نسخه های عرضه شده شرکت ea می باشد و در لیست بهترین بازی های دو نفره برای ps5 در گیم استور قرار میگیرد.بازی FIFA 23 دارای حالت چند نفره است که به شما امکان بازی با دوستانتان یا بازیکنان دیگر آنلاین و آفلاین را می‌دهد.

در این حالت، شما می‌توانید در مسابقات فوتبال آنلاین به مبارزه بپردازید و با دیگر بازیکنان در قالب تیم‌های متقابل رقابت کنید.

حالت دو نفره در FIFA 23 امکان بازی دو نفره و چند نفره در یک دستگاه را نیز داراست. در این حالت، شما و یک بازیکن دیگر می‌توانید به صورت مستقیم در یک دستگاه بازی کنسول یا کامپیوتر شخصی به مبارزه بپردازید. این حالت به شما امکان کنترل تیم‌های مختلف را می‌دهد و می‌توانید در مسابقات دوستانه یا چالش‌های مختلف بازی کنید.

همچنین، بازی FIFA 23 امکان حضور در حالت چند نفره آنلاین را نیز داراست. شما می‌توانید بازی را به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان از سراسر جهان در مسابقات آنلاین و چالش‌های مختلف تجربه کنید. این حالت به شما اجازه می‌دهد با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به مبارزه بپردازید و رتبه خود را در جدول رده‌بندی آنلاین بهبود ببخشید. جهت خرید اکانت قانونی فیفا 23 آلتیمیت ظرفیت 3 گیم استور کلیک کنید.

بازی های چند نفره نفره مخصوص ps5

افرادی که علاقه مند به بازی های کامپیوتری باشند معمولا در حالت میخواهند در کنار دوستان خود به بازی بپردازند و رقابت را در کنار آنها تجربه کنند . در این مطلب تلاش شد بهترین بازی های دو نفره برای ps5 در گیم استور مرجع فروش اکانت قانونی بازی با سه ظرفیت در قیمت مناسب و تضمین کیفیت فروش را که بیشترین مخاطب را نزد گیمر ها دارد معرفی کند . در بخش کامنت شما بگویید که با دوستان خود به چه بازی دو نفره ای میپردازید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *