تبلیغات

تبلیغات

چرا فیلم جوکر باید مقدمه فیلم بتمن رابرت پتینسون باشد؟

joker-2019

هشدار:فیلم Joker در حال پخش است. اگر هنوز فیلم را ندیده اید، به صفحه نخست برگردید.

 

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم جوکر هنگامی که جوکر تاریک او رکورد ها را شکست، دنیای فیلم های کمیک بوک را به لرزه درآورد و در آخر هفته افتتاح فیلم جوکر، گیشه های سینما را تحت سلطه خود داشت. با توجه به این که قرار است فیلم جوکر در دنیای فیلم های طنز دی-سی فقط یکی باشد، قبلا صحبت هایی از خواکین فینیکس برای پایین آمدن پتانسیل برای یک دنباله احتمالی وجود داشته است. چنین پیگیری هایی در نهایت می تواند مورد استفاده واقع شود، به خصوص با این احتمال که سفر آرتور فلک به جنون می‌تواند سرانجام به شهر Gotham منتهی شود که بتمن رابرت پتینسون برای حفاظت از او سوگند یاد کرده است.

 

با این که فیلم جوکر هنوز حاشیه های زیادی دارد، ایده خوبی است که حداقل به این فکر کنید که چطور این فیلم به ظاهر مستقل می‌تواند به آینده‌ای روشن برای کامیک های DC و وارنر تبدیل شود، و ما می خواهیم درباره این موضوع بحث کنیم. بنابراین اگر فیلم جوکر را ندیده اید، از اینجا جلوتر نروید و چیزی نخوانید زیرا مطلب داستان فیلم را لو می دهد.

 

جوکر یک فروپاشی کامل در گاتهام برپا می کند

 

جوکر یک فروپاشی کامل در گاتهام برپا می کند

 

با گذشت زمان، جوکر بررسی جنون و ضرب و شتم خود را به پایان می رساند در حالی که خیابان های گاتهام توسط معترضین با چهره دلقک روبرو می شود، به نظر می رسد که شهر گاتهام، شهری با عدالت و بدون هرج و مرج است که خانواده وین با خوبی و خوشی در آن زندگی می کند اما به تدریج به یک سگدانی تبدیل می شود. غارت، شورش، و قتل توماس و مارتا وین همه مشخصه های شبانه ای هستند که می توانند شهر را برای همیشه تعریف کنند، و آنها کاملا باید این کار را بکنند.

 


پیشنهادی :

بررسی و نقد فیلم Crawl 2019 + تریلر فیلم خزنده


 

با حضور بتمن رابرت پتینسون برای اولین بار در مبارزه با جرم و جنایت در فیلم بتمن، اکوسیستم شهر گاتهام به مرور زمان در حال پوسیدگی و فاسد شدن است. جوکر اینطور احساس می کند که به طور کامل باعث سقوط شهر محبوب بروس وین شده است، و به جای این که با این آشوب و هرج و مرج موجود یک طرفه رفتار کند، می تواند از این انرژی و داستان پردازی سود برد.

 

بتمن رابرت پتینسون در حال حاضر داستان اصلی دارد

 

همچنین بخوانید  جیمز گان توضیح می دهد که چرا Suicide Squad نیازی به جوکر جرد لتو ندارد.

بتمن رابرت پتینسون در حال حاضر داستان اصلی دارد

 

یکی دیگر از دلایلی که جوکر کاملاً شایسته است که قسمت قبلی فیلم The Batman باشد همین است، به لطف نمایش سومین پرده از آن شب شوم در کوچه جنایت، اکنون داستان اصلی رابرت پتینسون به ما گفته‌شده است. این یک قطعه ارزشمند از پازل است که اتفاقات پشت پرده زندگی بروس وین را نشان می دهد، اتفاقاتی که در نهایت منجر به مرگ شده است.

 

همانطور که هر کسی به شما می‌گوید، قتل پدر و مادر بروس وین در حدود چندین بار نشان‌داده شده‌است، بنابراین ما واقعا نیازی نداریم که دوباره آن را ببینیم. شما می توانید در این روزها تنها به دیدن فیلم جوکر فکر کنید، اما با تصویری که قبلا در فیلم های قبلی بتمن و جوکر دیده ایم، شما هرگز نیازی به تماشای دوباره آن سکانس ها در این نسخه ویژه داستان جوکر ندارید.

 

خواکین فینیکس در فیلم جوکر می تواند گزینه خوبی برای فیلم The Batman’s Variant باشد

 

خواکین فینیکس در فیلم جوکر می تواند گزینه خوبی برای فیلم The Batman’s Variant باشد

 

ما می دانیم که آرتور فلک احتمالا نباید جوکر باشد، به همین دلیل ممکن است جوکر در یک دوره زمانی پیشتری اتفاق افتاده باشد. با این حال، با طلسم جنون خود که اکنون بر فراتر از شهر گاتهام گره خورده است، The Batman همیشه می تواند جوکر را به ما نشان دهد، که به طور خاص بروس وین/بتمن را در فیلم آینده شکنجه می دهد.

 

بدیهی است که این شانس خوب وجود دارد که این کارت روی میز بازی بتمن به کارگردانی مت ریوز که اولین حضور خود را در دنیای سینمای بتمن تجربه می کند، پخش به بازی گرفته شود. گفته می شود، می توان زمینه ای در دنیای جدید بتمن رابرت پتینسون برای تاریخ دیوانه وار جوکر، الهام بخش آشوب و هرج و مرج ایجاد کرد که مستقیماً به هر روح ناخوشایندی منتهی می شود.

 

داستان فیلم جوکر می تواند برای عقبه کاراکترهای دیگر فیلم بتمن هم مفید واقع شود.

 

به دنبال جنون ایجاد شده ناشی از عمل ضرب و شتم جوکر، این امکان برای ساخت اسپین آف هایی از سایر شخصیت های ثروتمند در کتاب اصلی (کمیک بوک) وجود دارد. همانطور که جوکر پیشخدمت وفادار آلفرد معرفی شده است، نقش بازیگری داگلاس هاج نشان می دهد که این شخصیت که داستان او ارتباط مستقیمی با فیلم داشته و محرم اسرار بتمن است، فقط با ادامه داشتن فیلم جوکر رشد خواهد کرد.

 

حتی این پتانسیل وجود دارد که نقش کمیسر گوردون با بازی جفری رایت، را که نقش جوانی او را بازی میکند و بازیگر مورد احترامی است، به دنیای دی-سی راه یابد، گورون بی تجربه تر در دنباله جوکر است که به دور از دوره معاصر بتمن نیست. دادن زمان بیشتر به رایت برای کار بر روی شهر گاتهام، تنها شخصیت گوردون را تقویت می کند، و حتی ممکن است اسپین آف هایی از کتاب های کمیک بوک با شخصیت اصلی گوردون در شهر گاتهام ساخته شود.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین فیلم های 2019 از نگاه تک تیپ

 

داستان فیلم جوکر می تواند برای عقبه کاراکترهای دیگر فیلم بتمن هم مفید واقع شود.

 

دی-سی قصد ساخت یک جهان سینمایی مرکزی را برای خود در آینده دارد.

 

آزمایشی که دنیای DC انجام داد، برای چیزی که وارنر Bros یا کامیک های DC برنامه‌ریزی کرده بودند، کار نکرد، و این چیزی است که استودیو با تغییر استراتژی اش در فیلم سازی به آن اعتراف کرده‌است. اما با این مانع مهم در راه، استودیو ممکن است یک استراتژیک برای ساخت یک دنیای سینمایی پیدا کرده باشد، بدون اینکه به مدل استودیوی مارول وابسته باشد تا موفق شود.

 

جوکر می تواند به عنوان دروازه کل دنیای فیلم هایی که از The Batman ساخته می شود، استفاده شود که با گذشت زمان می تواند خودش را به لیگ عدالت هم برساند، اگر همه دست اندرکاران و فیلم سازان دی-سی موافق باشند. حداقل، بتمن رابرت پتینسون می تواند دنیای گاتهام به کارگردانی مت ریوز را به جهانی خود مختار تبدیل کند، به نمایش گذاشتن بسیاری از جنبه ها و شخصیت هایی که در کمیک بوک بتمن وجود دارند.

 

هیچ تضمینی وجود ندارد که Joker به چیزی غیر از دنیای بالقوه خودش متصل شود، و حتی اگر اینطور باشد، به خودی خود کاملا خوب عمل می کند. با این حال درست نیست که این واقعیت را نادیده بگیریم که تاد فیلیپس و خواکین فینیکس اتفاق های بنیادی را که در فیلم بتمن در آینده رخ می دهند را در نظر گرفته اند.

 


بیشتر بدانید :

با ورود دیزنی و اپل به پخش تلویزیونی ، Netflix نگرانی ندارد


 

همانطور که می دانیم برادران وارنر نسبت به واکنش های مخاطبان نسبت به فیلم ها، ویژگی های فیلم هایش را اصلاح و ارتقا می دهد، مانند فیلم های واندر وومن، آکوامن و اکنون Birds of prey که در اولویت است، همچنین امکان فراگیر شدن این رویه وجود دارد. در این حالت، ستاره های سینما می توانند خودی نشان دهند و ما می توانیم یک جوکر خیلی بنیادی تر و حتی کشنده تر را ببینیم که در خیابان های مت ریوز و شهر گاتهام رابرت پتینسون قدم می زند.
جوکر اکنون در سینما ها در حال اکران است و The Batman قرار است در تاریخ 25 ژوئن 2021 به روی پرده سینماها بیاید. برای تبدیل این ایده به واقعیت، مردم باید احساس کنند که این روند درستی است. مایلیم بدانیم که نظر شما درباره نظرسنجی زیر چیست، و فراموش نکنید که نظرات و احساسات خود را درباره فیلم Joker بیان کنید.

 


آیا فکر می کنید جوکر باید به عنوان یک مقدمه برای فیلم بتمن باشد؟ ( کامنت بگذارید)

 

  • بله، این کاملا با عقل جور در میاد شاید،
  • همه چیز بستگی به این دارد که مت ریوز درباره این موضوع چه احساسی داشته باشد.
  • نه، DC باید فقط به فیلم‌های مستقل پایبند باشد .
  • فرقی برایم ندارد، با هرچیزی که بتواند مردم را سرگرم کند موافقم.
همچنین بخوانید  Kodi چیست و چگونه کار می کند؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *