تبلیغات

تبلیغات

با ورود دیزنی و اپل به پخش تلویزیونی ، Netflix نگرانی ندارد

tv-streaming-apple-,-netflix-,-disney

نتفلیکس، بزرگترین نام در پخش تلویزیونی، علاوه بر این که نگران ورود قریب الوقوع اپل و دیزنی به این حیطه نیست، بلکه چهره شجاع خود را نیز بروز داده است. و در حال حاضر به کار خود ادامه می دهد: گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از چندین ساعت معاملات، نامه‌ای به سهامدارانی که بیش از 10درصد سهام داشتند ارسال شد.

 

در حالی که یک درآمد بالای مورد انتظار، برای هر سهم 1.47 دلار، به وضوح محرک اصلی در اینجا بود، این شرکت همچنین در مقابل افزایش رقابت های آتی دیزنی پلاس و اپل تی وی پلاس خوش بین بود.

 

نتفلیکس در رابطه با ورود دیزنی و اپل توضیح می دهد

 

شرکت توضیح داد که “ورود خدماتی مانند دیزنی،تلویزیون اپل، و طاووس، رقابت را افزایش می‌دهد، اما همه ما در مقایسه با تلویزیون خطی کوچک هستیم”. “در حالی که رقبای جدید عناوین زیادی ( به ویژه عناوین کاتالوگ ) دارند، هیچ کدام تنوع، و کیفیت برنامه‌های اصلی جدیدی که ما در سراسر جهان تولید می‌کنیم را ندارند.”

 

با این که پیش‌بینی می شود که در آینده نزدیک، این شرکت رشد خوبی داشته باشد، باید ” در بلند مدت ” هم رشد قابل توجهی داشته باشد.
این یادداشت ادامه دارد : ” ما معتقدیم که عامل اصلی افزایش تلویزیون های خطی به دلیل ضریب بالای در حال رشدی است که دارد، و همچنین این واقعیت که خدمات ویدیویی، دارای کتابخانه‌های محتوای انحصاری هستند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌سازند.”

 

به نظر ما، نتیجه احتمالی راه‌اندازی این خدمات جدید، سرعت بخشیدن به تغییر، از یک تلویزیون خطی به تقاضای مصرف کننده برای ایجاد سرگرمی برای خود خواهد بود.”

 

به عبارت دیگر، در حالی که بسیاری از مردم در حال حاضر از چند بستر و یا شبکه تلویزیونی استفاده میکنند، اما نتفلیکس در نهایت معتقد است که این افراد تنها پول خود را به یک شبکه یکپارچه می دهند. و کتابخانه بزرگ شرکت و مجموعه رو به رشد محصولات اصلی با کیفیت بالا، باید آن را در اولویت خود ببیند تا بخشی از این ساختار باشد.

 

آیا حق با کمپانی است؟ هنوز برای پاسخ به این پرسش زود است، اما مطمئنا وقتی نتایج را ببینیم به ما کمک بزرگی می کند و پاسخ را پیدا می کنیم. شرکت اپل Plus در ۱ نوامبر در ۱۰۰ کشور و همچنین شرکت دیزنی Plus در ۱۲ نوامبر در ایالات‌متحده، کانادا و هلند شروع به کار می کنند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ شروع به کار در کشور انگلستان به بیرون درز نکرده است.

همچنین بخوانید  10 فیلمی که اگر در روز ولنتاین تنها هستید باید تماشا کنید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *