تبلیغات

تبلیغات

بازی های جدید پلی استیشن ( PlayStation ) برای 8 اکتبر 2019

new-game-for-playstation

بازی Concrete Genie سه شنبه از شرکت Pixelopus ( تیمی که بازی Entwined ساخت) ، رونمایی شد. این ماجراجویی جدید داستان Ash را روایت می کند ، پسری جوان که قصد دارد به دستور و با کمک جن هایی که در بازی هستند ، رنگ را به یک شهر ماهیگیری متروکه برگرداند. Ash با همراهی این جن ها موانع را رد میکند و با زورگویان در خیابان ها مبارزه می کند تا بتواند زیبایی را به کوچه های شهر زادگاهش برگرداند. با کمک آنها ، استعداد هنری Ash و شاید کمی جادو به زنده کردن Denska  کمک خواهید کرد. این بازی برای پلی استیشن در دسترس است.

 


مقالات مرتبط با پلی استیشن :


 

بازی های پلی استیشن اکتبر 2019

 

در ادامه لیست کامل بازی های جدید که هفته آینده برای پلی استیشن عرضه می شوند را به شما معرفی می کنیم. با تک تیپ همراه باشید.

 

1) بازی Aeternoblade 2 

 

1) بازی Aeternoblade 2 

 

به دنیای AeternoBlade خوش آمدید. بیایید با Freyja, Bernard, Felix به Chronosian برای پیدا کردن 3 AeternoBlades و استفاده از قدرت آن برای متوقف کردن Dark Abyss ، کمک کنید. آیا می توانید به Freyja کمک کنید تا از آینده خود محافظت کند ؟

 

2) بازی The Alliance Alive HD Remastered

 

2) بازی The Alliance Alive HD Remastered

 

تصاویر جدید ، رابط کاربری به روز شده و موارد بیشتری در این داستان حماسی در انتظار شما هستند. بشریت با حمله به دیمونز آن را نابود کرده اند. برای احیای خانه خود ، یاران  و قهرمانان با هم متحد می شوند تا انقلابی آتشین را به پا کنند .

 

3) بازی Bibi & Tina on the Horse Farm

 

3) بازی Bibi & Tina on the Horse Farm

 

از ماجراهای هیجان انگیز در Martinshof لذت ببرید! زمین های وسیع اطراف قلعه مارتینشوف و قلعه فالکنشتاین را با اسب طی کنید .  قدم زدن ، یورتمه رفتن ، تازیدن یا پریدن و هر آنچه در مسابقات مختلف اسب مشاهده می کنید را می توانید انجام دهید. ماجراهای وحشی در انتظار شما هستند!

 

4) بازی The Bradwell Conspiracy

 

The Bradwell Conspiracy

 

پس از انفجار ناگهانی در جمع آوری کمک های مالی موزه استون هنج ، خود را در یک مجتمع زیرزمینی پنهان مشاهده می کنید. در مواجهه با یک سری معماها ، تنها راه فرار شما با ارسال عکس هایی از محیط اطراف خود به بازمانده دیگری است که در جاهای دیگر محصور شده اند. اما ناگهان حقیقت نگران کننده شروع به طلوع می کند …

همچنین بخوانید  11 روش رفع مشکل افت فریم (FPS) در بازی کامپیوتری ویندوز

 

5) بازی Concrete Genie

 

بازی Concrete Genie

 

بازی Concrete Genie سفر نوجوانی به نام Ash را دنبال می کند که با تخیل رنگارنگ خود ، در حالی که به جستجو در زادگاهش Denska ( شهری ساحلی که قبلا روشن و شلوغ بود و اکنون آلوده تاریکی است) می پردازد.

 

6) بازی Contraptions

 

6) بازی Contraptions

 

Contraptions یک بازی پازل مبتنی بر فیزیک است که با ظاهری جالب و دلپذیر می توانید از آن لذت ببرید. برای تغییر یک لامپ چند مرحله طول می کشد؟ اگر پاسخ شما 10 یا بیشتر است ، شما آماده “Contraptions” هستید .هدف این بازی انجام کارهای ساده به روش های پیچیده و غیر مستقیم است. (به سبک Rube Goldberg)

 

بازی های جدید اکتبر 2019 پلی استیشن

 

7) بازی Frostpunk: Console Edition

 

7)بازی Frostpunk: Console Edition

 

Frostpunk یک بازی بقا در جامعه است که هر تصمیم شما در زندگی دارای ارزش است. Frostpunk: Console Edition با ارائه گیم پلی استراتژیک پیچیده ، چالش های جدی و داستان غنی ، قدرت تاکتیکی شما می سنجد.

 

8) بازی In Between

 

بازی In Between

 

In Between یک بازی برای پیدا کردن جایزه است.این بازی در ذهن مردی قرار گرفته است که با سرنوشت بیرحمانه خود مواجه شده است. شما با هم در سفر هستید در دنیایی که از قوانین فیزیک پیروی نمی کند. ذهن خود را آزاد کنید و بیش از 60 معمای منحصر به فرد را حل کنیدشما در این بازی به همه عقل و چابکی خود نیاز دارید.

9) بازی Indivisible

 

بازی Indivisible

Indivisible یک اقدام جدید از شرکت developer Lab Zero  (سازندگان Skullgirls ) است. به Ajna و شخصیت های دست و پا گیر بپیوندید ، زیرا آنها در جستجوی یافتن حقیقت در پشت قدرتهای اسرارآمیز هستند. Ajna سعی دارد دعواهایی که در دنیا وجود دارد را حل کند و با یک خدای باستانی مقابله کند.

10) بازی Interfectorem

 

بازی Interfectorem

بازی Interfectorem ، پر از رمز و راز قتل وحشتناک است! Interfectorem داستان آلیس ، یک کلانتر در حال آموزش است که به همراه تنها خواهرش سالی در یک شهر کوچک در کنار جنگل به تنهایی زندگی می کنند. آلیس یک روز زمانی که از پیاده روی به خانه اش بر می گشت صحنه قتلی را پیدا می کند! آلیس با غلبه بر اندوه وترس خود ، به دنبال قاتل می گردد.

11) بازی A Knight’s Quest

 

بازی A Knight’s Quest

یک ماجراجویی اکشن در مقیاس حماسی.  Rusty یک ماجراجو دست و پا چلفتی که به طور تصادفی در پایان جهان قرار می گیرد. حل معما های پیچیده ، مبارزه با دشمنان چالش برانگیز ، شکست دادن کارفرمایان جزو چالش هایی است که با آن ها روبه رو خواهید شد.

12) بازی Mistover

همچنین بخوانید  لیست گوشی های اندرویدی قادر به اجرای بازی فورتنایت (Fortnite) منتشر شد

 

بازی Mistover

قدم بعدی خود را عاقلانه انتخاب کنید و به خاطر داشته باشید که هر حرکت شما آینده را تغییر می دهد. سپاه خود را بسازیدو در جنگلها ، دریاچه ها ، کوهها ، شهرها ، کلیساها ، قلعه ها و موارد دیگر به جستجو بپردازید.

13) بازی Monochrome Order

 

بازی Monochrome Order

 مأموریت Arbiters استفاده از جادوی باستانی موسوم به «Judgment» برای پیروی از عدالت و هدایت جهان به مکانی بهتر است. حداکثر 18 متحد از Judgment را برای امتحان کردن تشکل های مختلف و غلبه بر چالش ها دریافت کنید.

14) بازی River City Melee Super

 

بازی River City Melee Super

“Fight it out!” بخشی از مجموعه های ورزشی (Renegade / River City (Nekketsu Kouha Kunio-kun. تعداد زیادی از چرخش های ورزشی بدر آن وجود دارد! بدون قانون  و در هر جایی که می روید تمام می شود. دارای بیش از 180 کاراکتر و بیش از 250 حرکت ویژه مختلف.

15) بازی Slabwell

 

بازی Slabwell

جایی در اعماق جنگل آمازون بهترین گنجینه ای است که تاکنون ساخته شده است وجود دارد به نام: Jade Alpaca . سون و جکی دزدان حرفه ای هستند که میخواهند این گنجینه را به دست بیاورند ولی در راه با چالش هایی مواجه می شوند و برای رسیدن به این گنجینه باید معماها را حل کنند.

16) Spirit Hunter: NG

 

Spirit Hunter: NG

مراقب باشید این بازی ترسناک و وحشتناک است… با کابوسهایی روبرو می شوید که فکر می کنید صرفاً افسانه های شهری هستند. کشف یک رمز ، تصمیم گیری های مرگبار فقط برای زنده ماندن.

17) بازی Stellatum

 

بازی Stellatum

Stellatum یک بازی در ژانر تیراندازی است. اسلحه های جنگی خود را مجهز کنید ، موتورهای سریع تری نصب کنید و قدرت راکتور خود را افزایش دهید. پرتاب یک موشک بر روی انبوهی از کشتی های دشمن ، همه چیز را در مسیر خود نابود می کنید.

18) بازی Super Box Land Demake

بازی Super Box Land Demake
برای رفتن به مرحله بعدی باید معماهای پیش رو را حل کنید. دو کاراکتر مختلف را به طور همزمان یا حتی به صورت یک نفره کنترل کنید و از میان 3 گزینه یکی را انتخاب کنید.

19) بازی Trine 4: The Nightmare Prince

 

بازی Trine 4: The Nightmare Prince

پرفروش ترین سری Trine به جادوی 2.5D باز می گردد! به سه قهرمان بپیوندید زیرا آنها از با افراد مبارزه می کندد تا دنیا را از سایه های شاهزاده کابوس نجات دهند. کامل ترین نسخه ساخته شده توسط Trine!

20) بازی A Winter’s Daydream

 

بازی A Winter’s Daydream

Yuu نمی تواند خواهر کوچکتر خود ، Otoko را تحمل کند و او را ترک می کند. تقریباً یک سال از آن زمان که یوو زادگاه مخوف خود را ترک کرد، می گذرد اما خود را موظف به بازگشت برای جشن سال نو می داند. یوو با یافتن فضای غیرقابل تحمل در خانه ، تصمیم می گیرد یک بار دیگر فرار کند این بار به دهکده برفی مادربزرگش.

21) بازی Worse Than Death

همچنین بخوانید  آموزش گرفتن جت پک کالاف دیوتی موبایل (بدون سی پی، بدون درد و خونریزی!!)

 

بازی Worse Than Death

یک بازی ترسناک ، اکشن و ماجراجویی ترسناک درباره یک اجتماع دبیرستانی که به طرز وحشتناکی پیش می رود! زندگی کنید ، در سایه پنهان شوید و از عقل خود استفاده کنید تا از موجودات در امان باشید و از حقایق وحشتناک زادگاه خود پرده بردارید. حل معماها  برای آشکار کردن داستان با هالی و دوستانش!

22) بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair

 

بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair

Yooka و Laylee دوباره در یک ماجراجویی ترکیبی کاملاً جدید قرار دارند. آنها باید فرار کنند ، پرش کنند و راه خود را از طریق یک سری چالش ها پیدا کنند.آن ها با یک سرنوشت عجیب و حیرت انگیز روبرو می شوند شوند و باید Royal Beettalion جمع کنند تا سرمایه B و لیر را پایین بکشند.
 این ها بازی هایی بودن که اکتبر برای پلی استیشن عرضه شدند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *