تبلیغات

تبلیغات

10 تا از بهترین بازی های چند نفره در PS4

Top-Ten-PS4-Games-Multi-Player

بازی های چند نفره آنلاین تقریبا بخشی از بازی های بزرگ در این روزها است . با این حال ،بازی های چند نفره محلی یا آفلاین ، که قبل ها به شدت محبوب بود ، متاسفانه امروزه کمتر برجسته شده است .

 

بهترین بازی های چند نفره در PS4

 

خوشبختانه ، حتی اگر چند نفر با یک کنسول پلی استیشن هستید شما هنوز هم می توانید یک بازی عالی را همراه با دوستان خود در یک سیستم در یک اتاق انجام دهید . با در نظر گرفتن این موضوع ، بهترین بازی های چند نفره در PS4 را در تک تیپ دنبال کنید .

 

 


پیشنهادی :

7 راه برای چک کردن امن بودن شارژر تلفن هوشمند خود


 

 

Rocket League

 

 

لیگ موشک یک بازی ورزشی محبوب است که شما فوتبال را با ماشین ها به جای انسان بازی می کنید . با استفاده از یک کنسول میتوانید بالیگ موشک دوستان خود را برای پیوستن به یک مسابقه هیجان انگیز تشویق کنید. و همچنین می توانید با دیگران یا دوستان آنلاین رقابت کنید. ویژگی این بازی این است که برای تازه کاران به طور یکسان مناسب است.

 

 

 Borderlands :

 

 

Borderlands مجموعه ای از تیراندازان غارت گر است. مجموعه ی Handsome ( خوش تیپ ها) یا مجموعه Borderlands 2 و Borderlandl است . شما می توانید هر دو بازی را چند نفره با یک کنسول حداکثر چهار بازیکن بازی کنید. در واقع Borderlands یکی از بهترین بازی های  چند نفره است .

 

 

TowerFall Ascension :

 

 

TowerFall جنگ  بازی حزب چند نفره است که رقابت دوستانه که در آن پیروزی هرگز تضمین نشده است . TowerFall با رزولوشن 2D هنر بازی های جنگی قدیمی را برای شما زنده میکند .

اما شما برای استفاده از  مهمات باید آنها را از دیوار بازیابی کنید تا بتوانید بجنگید .

 

 


پیشنهادی :

ضعیف ترین پسورد های سال 2018


 

 

Rayman Legends :

 

 

بازی رایمن  را میتوان میتوان مانند بازی ماریو شناخت ، اما این بهانه ای برای از دست دادن این بازی نیست. این یکی از بهترین platformers های گرافیک زرق و برق دار، طراحی سطح عالی و موسیقی است.

در حالی که ماجراجویی در یک نفره عالی است، Legends از بازی با حداکثر چهار بازیکن در همکاری محلی ( افلاین و با یک کنسول ) پشتیبانی می کند. شما می توانید با کمک هم برای رسیدن به پایان هر مرحله کار کنید، اما ممکن است بیش از کمک به یکدیگر به خودتان آسیب برسانید.

همچنین بخوانید  برنامه Xbox بازی ها را در ویندوز 11 دانلود نمی کند؟ این 6 روش را امتحان کنید

 

 

Diablo 3 :

 

 

Diablo 3 یک بازی اکشن سیاه چال است و این مجموعه یکی از محبوب ترین بازی های  Blizzard است . این یک بازی چند نفره کامل است.

مثل Borderlands ، دیابلو یک بازی پیچیده است و وقتیکه بخواهید همه چیز را به یک تازه وارد توضیح می دهید، زمان زیاد لازم خواهید داشت . این یک بازی است که در طول مدت طولانی با بازی کردن کامل خواهید یاد گرفت .

 

 

Overcooked و  Overcooked 2 :

 

 

Overcooked یک بازی چند نفره واقعا ویژه است. این وظایف را تا چهار بازیکن با همکاری هم در آشپزخانه رستوران برای تکمیل سفارشات انجام خواهند داد . هر کس می تواند مفهوم بازی را درک کند، اما هماهنگی مورد نیاز، برای انجام امور آشپزی بهترین دوستان را آزمایش خواهد کرد .

 

 

Everybody’s Golf :

 

 

بازی گلف دقیقا همان چیزی است که در واقعیت به نظر می رسد . این یک بازی گلف برای خانواده تا چهار بازیکن مناسب است . با توجه به ماهیت گیم پلی گلف، شما می توانید تنها با یک دسته تمامی افراد بازی کنند . اگر دسته های اضافی در اطراف نداشته باشید.

 

 

 

The Jackbox Party Pack :

 

 

اگر دوست دارید تجربه بازی چند نفره محلی را به صورت یک بازی پرسش و پاسخ داشته باشید ، نکات بازی را مطالعه کنید :

  • سوال های بی ربط چند گزینه ای.
  •  در آن شما یک سوال مبهم را می سازید و سعی می کنید دیگران را فریب دهید .
  • دروغ گفتن، که در آن بازیکن ها باید تعیین کنند که آیا اظهارات درست یا غلط است.
  • یک بازی مرتبط با کلمه که بازیکنان با حدس ها رای می دهند.

 

بر خلاف اکثر بازی های چند نفره دیگر، Jackbox به افراد اجازه می دهد تا  با گوشی های هوشمند یا تبلت های خود ارتباط برقرار کنند .

 

 


پیشنهادی :

بهترین برنامه های اندروید در سال 2018 به گفته گوگل


 

 

Puyo Puyo Tetris :

 

 

انواع مختلفی از بازی پازل وجود دارد و میتوانید با دوستان خود به رقابت بپردازید و ببینید که چه کسی بیشترین  امتیاز است ؟ Puyo Puyo Tetris ترکیبی از دو بازی پازل کلاسیک و دارای گزینه های عالی برای چند نفره است.

 

 

Nidhogg و Nidhogg 2 :

 

 

Nidhogg دارای تصاویری ساده وقدیمی است ، اما  این دو بازیکن را در عرصه ای قرار می دهد که هدف آن مبارزه حریف خود است. شما یک شمشیر برای مبارزه  برای به دست آوردن تاج، چندین پیروزی طول می کشد.

همچنین بخوانید  حل مشکل Application Load Error 5:0000065434 در بازی های استیم

ساده است اما بی نهایت اعتیاد آور است .  و اگر شما از Nidhogg لذت ببرید ، Nidhogg 2 را برای سلاح های بیشتر، گرافیک به روز شده و بیشتر، امتحان کنید.

 

 

چه بازی های مولتی پلیر دیگری میشناسید ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *