تبلیغات

تبلیغات

آموزش آپدیت کردن اپل واچ سری 5 و 4 و 3 (watchOS 6)

update-your-Apple-Watch

سالانه یک بار اپل نسخه جدیدی از watchOS را منتشر می کند . watchOS سیستم عاملی است که در تمام مدل های اپل واچ اجرا می شود. همچنین هر از گاهی به روز رسانی های کوچکتر نیز وجود دارد. این آپدیت های نرم افزار اپل واچ رایگان هستند و می توانند ویژگی های جدیدی را به ساعت شما اضافه کنند ، سرعت آن را بهبود بخشند و اشکالات را برطرف کنند .

جدیدترین نسخه watchOS 6 است که ماشین حساب و اپ استور را برای اولین بار به ساعت شما می آورد.

اگر مایل هستید آخرین نسخه watchOS را در اپل واچ خود نصب کنید ، به سایت مناسبی مراجعه کرده اید. در این مقاله نحوه به روزرسانی اپل واچ را به شما آموزش می  هیم. اگر می خواهید یک نسخه از watchOS که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است را استفاده کنید ، باید نسخه بتا را نصب کنید .

کدام اپل واچ می تواند watchOS 6 را اجرا کند؟

اپل واچ اصلی نمیتواند watchOS 6 را اجرا کند اما سری 1، 2 و 3 و همه اپ واچ ها می توانند آن را اجرا کنند. بر روی اپل واچ سری 5 نسخه watchOS 6 از پیش نصب شده است، اگر چه شما می توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا آن را به watchOS 6.1 ارتقا دهید. شما برای آپدیت اپل واچ به یک آیفون با نسخه iOS 13 نیاز دارید .


بیشتر بدانید :

چگونه با استفاده از Apple Pay در آیفون و اپل واچ خرید کنیم ؟


آموزش آپدیت کردن اپل واچ

با عرضه شدن watchOS 6 ، اپل واچ دیگر نیاز چندانی به آیفون ندارد . مثلا به راحتی می توانید برنامه ها را مستقیما از اپ استور بر روی اپل واچ خود دانلود کنید . پس از آپدیت کردن اپل واچ به watchOS 6 ، تمام بروزرسانی های بعدی می توانند بطور مستقیم از اپل واچ ، بدون استفاده از آیفون ، اعمال شوند مراحل زیر را دنبال کنید .

برای اپدیت اپل واچ ، ابتدا دکمه دیجیتالی اپل واچ را فشار دهید تا صفحه برنامه ها باز شود. تنظیمات اپل واچ را انتخاب کنید و به بخش General مراجعه کنید .

حالا ، روی گزینه “Software Update” ضربه بزنید. تا زمانی که اپل واچ به اینترنت متصل باشد ، به روزرسانی موجود را مشاهده خواهید کرد. به پایین بروید و سپس گزینه “Download and Install” را انتخاب کنید .

اکنون اپل واچ را به  شارژر متصل کنید و مطمئن شوید که به اینترنت وصل باشد . بعد از دانلود فرآیند نصب آغاز می شود . (اپل واچ حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد)

همچنین بخوانید  نحوه شخصی سازی به روزرسانی های خودکار در آیفون و آیپد

آپدیت اپل واچ به watchOS 6

به روزرسانی watchOS بیشتر در آیفون های مرتبط با ساعت انجام می شود تا در خود ساعت .

در آیفون خود وارد برنامه اپل واچ شوید. اطمینان حاصل کنید که در برگه My Watch هستید و سپس روی General ضربه بزنید.

ممکن است  عدد “1” نارنجی رنگ کنار گزینه Software Update وجود داشته باشد ، که نشان می دهد یک به روزرسانی در دسترس است (در کنار گزینه ” My Watch “نیز یک “1” قرمز وجود خواهد داشت). با این حال ، شاید شما مجبور شوید برنامه را برای بررسی به روزرسانی ها رفرش کنید. در هر صورت ، روی Software Update ضربه بزنید تا برنامه به روز رسانی را چک کند ، سپس جزئیات نسخه جدید watchOS که برای نصب در دسترس است را به شما نشان می دهد.

روی install و accept the terms & conditions کلیک کنید. برای نصب این نسخه جدید باید آیفون و اپل واچ شما در محدوده بلوتوث باشند علاوه بر این ساعت باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و به شارژر وصل باشد و مانند سایر به روزرسانی های سیستم عامل ، باید روی وای فای باشید .

آپدیت اپل واچ ممکن است مدتی طول بکشد ، اما وسوسه نشوید که ساعت و شارژر را قبل از اتمام ، از هم جدا کنید . ما در گذشته این کار را انجام داده ایم و این روند به روزرسانی را چنان خراب کرده است که مجبور شدیم ساعت جدیدی خریداری کنیم .

watchOS نسخه بتا اپل واچ

برخلاف iOS و macOS ، اپل بتای عمومی watchOS را منتشر نمی کند . تنها توسعه دهندگان ثبت نام شده در برنامه بتا توسعه دهنده می توانند نسخه watchOS را قبل از شروع رسمی آن در اختیار داشته باشند .


پیشنهادی:

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *