تبلیغات

تبلیغات

آموزش ساخت گروه اینستاگرام با Join Chat (جوین چت) استوری

Create-Join-Chat-Story-StickerInstagram

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی معروف جهانی است که روز به روز کاربرانش افزایش می یابد. اگر از طرفداران اینستاگرام باشید خواهید دید که بروزرسانی های این شبکه اجتماعی محبوب چقدر زیاد است. از خود سیستم پست گذاری گرفته تا استوری اینستاگرام آپدیت هایی برایش در نظر گرفته می شود. در این بروزرسانی اخیر که چند روزی است منتشر شده است می توانید با استفاده از یک استیکر در استوری خود جوین چت اینستاگرام بسازید (چت گروهی ) .

 

بطور کلی طریقه کار این استیکر به گونه ای است که ابتدا باید یک استوری گذاشته و از قسمت استیکر ها Join Chat را انتخاب کنید. افرادی که روی استیکر کلیک کنند درخواستی به فرد استوری گذاشته رفته و در صورت تایید گروه ایجاد می شود. این استیکر همراه با استیکر های قبلی مانند گیف ، هشتگ ، نطرسنجی و … می باشد.

 

استفاده از استیکر جوین چت اینستاگرام یا گروه اینستاگرام راه ساده ای است که کاربران می توانند در رابطه با موضوعی که قصد دارند گروه ساخته و آن را گسترش دهند.

 

اگر فردی استیکر جوین چت یا Join Chat را در استوری خود قرار دهد ، فالوورها می توانند با تپ کردن استیکر برای ورود به گروه درخواست دهند. فردی که استوری را قرار داده است می توانند از بین درخواست دهنده ها انتخاب کند که چه کسی می تواند وارد گروه شود ، این گروه در هر زمانی که نیاز باشد قابلیت پاک شدن دارد.

 

این استیکر Join Chat می تواند راه بهتری برای ارتباط با افراد آشنا در اینستاگرام ایجاد کند. حتی ممکن است راهی بهتر برای برقراری ارتباط با طرفداران هم نیز باشد!

 

آموزش ساخت گروه اینستاگرام با استیکر Join Chat (جوین چت اینستاگرام ) استوری

 

1- ابتدا با استفاده از لینک های زیر اینستاگرام تان را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

 

[app_link title=”دانلود نسخه آی او اس” link=”https://apps.apple.com/app/instagram/id389801252?vt=lo” store=”apple”]

[app_link title=”دانلود نسخه اندروید” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android” store=”android”]

 

2- به صفحه اصلی رفته و استوری را لمس کنید.

 

ساخت گروه اینستاگرام با Join Chat

 

3- تصویر مورد نظر را برای استوری گرفته یا از قبلی ها انتخاب کنید. حالا روی آیکون استیکر کلیک کنید. از بین استیکر ها Join Chat را انتخاب کنید.

 

ساخت گروه اینستاگرام با Join Chat

 

4- کار تمام است! کافیست تا دنبال کنندگانتان روی استیکر جوین چت تپ کنند تا در زمان مورد نظر گروه را بسازید. زمان ورود به گروه تنها 24 ساعت بوده و برای اینکه بیشتر از این باشد باید استوری را هایلایت کنید.

همچنین بخوانید  افزونه Password Checkup شما را از هک رمز عبور توسط هکرها حفظ می کند

 

چگونه به گروه ساخته شده با استیکر جوین چت درخواست بدهیم؟

 

همانطور که گفته شد ، تنها با یکبار تپ کردن استیکر Join Chat روی استوری می توانید به لیست درخواست دهنده ها بروید. تا زمانی که فرد گروه را نسازد درخواست شما باقی می ماند.

 

چگونه درخواست خود را در گروه جوین چت اینستاگرام کنسل کنیم؟

 

گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی بخواهیم درخواست خود را برای ورود به گروه اینستاگرامی کنسل کنیم ، ممکن است اشتباها انگشتمان به استیکر خورده باشد و یا نظرمان عوض شده باشد.

 

از این رو برای کنسل کردن درخواست و خارح شدن از لیست ، کافیست یکبار دیگر استیکر جوین چت را لمس کنید تا به حالت عادی برگردد. این یعنی شما دیگر در لیست درخواستی های گروه اینستاگرامی نیستید.

 

از اینستاگرام بیشتر بخوانید :

 

منبع :
تک تیپ

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *