تبلیغات

تبلیغات

انواع دستگاه لیزر مخصوص لیزر موهای زائد 2022

leyzer

انواع دستگاه لیزر مخصوص لیزر موهای زائد

امروزه یکی از روش های که مورد پسند بانوان است و در زمینه زیبایی بسیار پرطرفدار است، لیزر موهای زائد بدن است. استفاده از روش های دیگر از جمله شیو کردن و یا اپیلاسیون، به علت موقت و دردناک بودن، معمولا خوشایند نیست. اما استفاده از دستگاه لیزر به دلیل دائمی و قطعی بودن و همچنین بخاطر  هزینه های مقرون به صرفه خود، استقبال بسیار زیادی شده است.

دستگاه لیزر موهای زائد

به تمامی موهای ضخیم و تیره که در نقاط مختلف بدن مانند سینه، صورت، چانه و گلو رشد می‌کند، موی زائد می‌گویند. موی زائد به دلایل هورمونی و غیر هورمونی رشد می‌کند. اگر که دلایل هورمونی باعث ایجاد موی زائد در بدن شما شده است، نمی‌توانید بدون درمان بیماری هورمونی خود، لیزر را انجام دهید. مختل شدن هورمون های بدن باعث می‌شود که در قسمت‌های مختلف که مو ندارد، موهایی ضخیم و تیره رشد کند. لیزر موهای زائد یک روش کاربردی برای از بین‌بردن موهای زائد بدن است که باعث کاهش موهای زائد و نازک تر شدن آن می شود. این روش با استفاده از نور لیزر و گرمای آن انجام می شود که به عمقی از پوست نفوذ کرده و  فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده و به آن آسیب می‌رساند. فولیکول های مو اصلی‌ترین و مهم ترین دلیل رشد مو بدن است. آسیب رساندن به آن باعث عدم رشد  مو و از بین‌رفتن موهای زائد می‌شود.  لیزر موهای زائد فولیکول های مو را هدف قرار می‌دهد و باعث از بین بردن طولانی مدت یا دائمی آن‌ها می‌شود.

دستگاه لیزر مخصوص

 

دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود طول موج هایی با قدرت کم و طولانی از خود ساطع می کند و به همین خاطر می توان گفت که یکی از مهم ترین ویژگی این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر عوارض کم آن است. با اینکه این دستگاه یکی از ایمن ترین دستگاه های لیزر به شمار می رود اما هنوز هم برای پوست های تیره مناسب نیست زیرا ممکن است باعث سوختگی و تورم شود. اما ویژگی  قدرت کم پرتوهای لیزر باعث شده که بیماران مراجعه کننده به جلسات بیشتری نیاز پیدا کنند، به همین علت است که می توان گفت این مورد جزء معایب این دستگاه به شمار خواهد رفت.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه  پلاتینیوم یک دستگاه بسیار موثر است و در زمینه از بین بردن موهای زائد بدن برای هر نوع پوست و مویی کاربرد دارد. دستگاه پلاتینیوم یک فناوری خنک کننده بسیار قوی درون خود دارد که با استفاده از آن هیچ گونه آسیب و سوختگی بر روی پوست مراجعه کننده ایجاد نخواهد شد و لیزر با این دستگاه کاملا بدون درد است. نکته بسیار مهم و اساسی دستگاه لیزر پلاتینیوم این است که به جای اینکه فولیکول های مو را در معرض انرژی بسیار زیاد قرار دهد که باعث می شود آسیب شدیدی به پوست برسد، با  گرم کردن تدریجی و آرام آرام در دمایی که به اندازه کافی موثر باشد، باعث آسیب رساندن به فولیکول های مو شده و از رشد دوباره آن و همچنین از آسیب رساندن به بافت جلوگیری می کند.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین برنامه ویرایشگر فیلم اندروید:

ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم

  • این دستگاه مناسب هر نوع تیپ پوستی است، هم پوست های تیره و هم روشن.
  • دستگاه لیزر پلاتینیوم مناسب هم برای موهای نازک و هم ضخیم است.
  • می توان به طور هم زمان از سه طول موج آن نیز استفاده کرد.
  • دارای ایمنی بسیار بالا
  • در حین درمان این دستگاه بیشتر حالت ماساژ را به خود دارد و بیمار بیشتر روی پوست خود ماساژ دادن را حس می کنید به همین خاطر است که می توان گفت این امر به طور کامل بدون درد است.
  • مدت زمان درمان با این دستگاه بسیار سریع می باشد.
  • هر نقطه و هر نواحی از بدن خود را می توانید با استفاده از دستگاه پلاتینیوم لیزر کنید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

امروزه یکی از پرطرفدار ترین دستگاه های لیزر در بین مراجعه کنندگان قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم است که  دارای طول موج های کم و زیاد است ؛ به دلیل اینکه طول موج های کم برای رفع موهای زائد نازک صورت و نواحی مختلف بدن موثر است  و  طول موج های بالا برای از بین بردن موهای ضخیم نواحی مختلف بدن مناسب است. این دستگاه بسیار کاربردی و موثر است و از بروز مشکلات پوستی مثل سوختگی و کهیر و زخم جلوگیری می کند. مراجعه کنندگان با در نظر گرفتن ویژگی های زیاد این دستگاه از آن استفاده کرده و رضایت کامل دارند. دستگاه لیزر تیتانیوم در کلینیک های فوق تخصصی برای حذف موهای زائد استفاده می شود، به طوری که بیماران با استفاده از این دستگاه از آن نتیجه ی مطلوبی گرفته اند. اما افراد بسیار زیادی از عملکرد و ویژگی های این دستگاه آگاهی ندارند و به طور غلط آن را انتخاب کرده و از آن استفاده می کنند و نتیجه دلخواه را نمی گیرند، اما باید توجه کرد که برای انتخاب مناسب دستگاه لیزر برای پوست و موی خود باید به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

دستگاه لیزر مخصوص

 

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

  • این دستگاه دارای 20 لیزر بار می باشد.
  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو دارد.
  • دارای نفوذ عمیق و بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی دارد.
  • دارای یک سیستم منحصر به فرد پرتو لیزر می باشد.
  • درمانی موثر برای ضایعات مرتبط به رنگدانه ها
  • درمانی موثر برای ضایعات عروقی
  • بدون نیاز به هیچ مواد مصرفی
  • این دستگاه دارای ماژول طلایی می باشد.
  • دارای توان 300، 500، 600، 800، 1000، 1200 واتی است
  • قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه ی آن
  • دستگاه تیتانیوم دارای دو فیلتر است.
همچنین بخوانید  نقش و اهمیت مدیر پروژه در مدیریت موفق پروژه‌ها

 

جمع بندی

امروزه در کلینیک های مختلف دستگاه های بسیار زیادی در زمینه لیزر موهای زائد استفاده می شود که با توجه به رنگ پوست و مو انتخاب می شوند. برای داشتن بدنی صاف و بدون هیچگونه آسیب خارجی و حتی داخلی به پوست می توان از این روش با دستگاه های نام برده استفاده کرد، اما برای انتخاب درست باز هم باید به متخصص مراجعه کرد.

 

https://titaniumalma.com/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *