تبلیغات

تبلیغات

نحوه ایجاد وقفه برای صوت در ارائه پاورپوینت

powerpoint-sound

نمایش اسلاید ها غالبا ، شامل صحبت های زیادی است، بنابراین جای تعجب نیست که ممکن است گاهی اوقات لازم باشد که در هنگام ارائه پاورپوینت، صوتی را متوقف کنید. پاورپوینت به شما این امکان را می دهد که با کلیک یک دکمه صوت را متوقف کنید.

 

ایجاد وقفه در طول ارائه پاورپوینت

 

به استثنای اینکه ارائه شما برای تماشا بدون سخنران (مانند نمایش اسلایدی پر از تصاویر برای یک مخاطب برای تماشا در عروسی) در نظر گرفته شده باشد، احتمالا زمانی میرسد که شما نیاز به متوقف کردن صوت، برای پاسخ به سوالات، صحبت در مورد موضوع، بیش از زمان در نظر گرفته شده و غیره خواهید داشت. خوشبختانه، متوقف کردن صوت بسیار ساده است.

 

ارائه ای را که با آن کار می کنید باز کنید. اگر قبلا این کاررا انجام نداده اید ادامه دهید و صوت مورد نظرتان را وارد کنید.

 

وقتی که آماده اید، ارائه خود را شروع کنید. برای انجام این کار، From Beginning را در قسمت  Start Slide Show از تب ” Slide Show” انتخاب کنید. همچنین شما برای این کار می توانید کلید F5 را فشار دهید.

 

ایجاد وقفه در طول ارائه پاورپوینت

 

در اسلایدی که فایل صوتی قرار دارد نماد صوتی را پیدا خواهید کرد.

اگر موس خود را روی نماد صوتی قرار دهید، یک نوار جریان برای فایل صوتی، همراه با یک اسلایدر حجم و دکمه پخش / مکث ظاهر می شود. برای متوقف کردن صدا، روی دکمه مکث کلیک کنید.

 

ایجاد وقفه در طول ارائه پاورپوینت

 

به طور خلاصه، شما می توانید برای ایجاد وقفه در صوت و ادامه یافتن آن، Alt + P را فشار دهید.

 

بیشتر بدانید :

آموزش فیلمبرداری از صفحه نمایش با پاورپوینت (Powerpoint)

 

ابزار های زیادی برای فیلمبرداری از صفحه نمایش در ویندوز 10 وجود دارد. با توجه به نیازی که برای فیلمبرداری از صفحه نمایش دارید ، شما می توانید از ابزار های برنامه Camtasia برای نیاز های ساده و فیلمبرداری از صفحه نمایش  استفاده کنید اما برای استفاده ی بیشتر شما می توانید از برنامه ی ScreenToGif استفاده کنید ، برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

 

این تمام چیزی است که بود. عیب این گزینه این است که اگر شما به طور مداوم از طریق نمایش اسلایدها صوت را پخش کنید یا نماد صوتی را مخفی کنید؛ در دسترس نیست (اگرچه هنوز می توانید از کلید ترکیبی کلید Alt + P استفاده کنید) ، بنابراین ارائه خود را طبق این نکته برنامه یزی کنید.

 

بیشتر بدانید :

همچنین بخوانید  بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *