تبلیغات

تبلیغات

تلویزیون 95 اینچی 8K سونی 70,000 دلار قیمت دارد

Sony-Television-98-Inch2

از همین حالا دارید به این تلویزیون غول آسا فکر می کنید؟ این تلویزیون بزرگ 98 اینچی با صفحه نمایش 8K قیمتی برابر 70000 دلار خواهد داشت. مدل این تلویزیون از سری MASTER و Z9G 8K HDR می باشد.

 

سونی در روز دوشنبه قیمت تلویزیون های 85 اینچ و 95 اینچ را در آمریکا اعلام کرد که هر یک در ماه ژوئن قابل خرید است. نسخه ی کوچکتر 85 اینچی به قیمت £13,000 یورو قابل خرید است.

 

سری تلویزیون های MASTER سونی ، در مراسم CES رونمایی و در ماه ژانویه شهر Las Vegas برگزار شد. اینکه تلویزیون 98 اینچی چنین قیمتی دارد کاملا طبیعی است که تعجب کنیم! اما همین موضوع باعث می شود تا سونی بتواند قدرت خود را در برابر رقبا نشان دهد. البته جالب است بدانید که سامسونگ یک تلویزیون 98 اینچی با نام Samsung Q900 دارد که قیمتی برابر 100.000 هزار دلار دارد.

 

تلویزیون سونی 8K

 

همانطور که در بالا ذکر شد و قیمت آن شما را به تعجب انداخت ، سونی به عنوان اولین تولید کننده تلویزیونی است که از پردازنده ی X1 بهره می برد. همین موضوع نیز باعث می شود تا با استفاده از تکنولوژی AI بتوانید محتوای غیر 8K را در این تلویزیون اجرا کنید.

 

برخلاف تلویزیون 2018 8K سامسونگ ، سونی از صفحه نمایش OLED بهره می برد ، که باعث می شود رنگ های مشکی و تاریک را به بهترین نحو ممکن رندر کرده و خروجی بدهد. اگر از کاربران اپل هستید ، باید بگوییم که هر 2 نسخه ی تلویزیون سونی می تواند از AirPlay 2 و HomeKit3 پشتیبانی کند. درحالیکه سرویس های استریم مانند نتفلیکس یا کودی از 4K بهره مند هستند ، این امید را داریم که نمایش ویدیو های 4K بر روی 8K نتیجه ی خوبی داشته باشد.

 

طبق گمانه زنی ها گفته شده است که تلویزیون Samsung Q950 هم در بخش تست برای پشتیبانی از رزولوشن 8K است که قرار است چنین نسخه ای از این تلویزیون نیز به بازار عرضه شود. سامسونگ تکنولوژی ای به نام microLED دارد که نسل بعدی صفحه نمایش های آن می باشد. همچنین این کمپانی در مراسم CES یک رونمایی از Samsung microLED TV داشت که مشخصاتی را نیز ارائه می داد .

 

تلویزیون سونی 8K

 

این فناوری باعث می شود تا کیفیت تصاویر را افزایش داده و رندر بهتری برای بیننده ایجاد کند. بطور کلی با ترکیب کردن تصاویر در LCD و نور های پس زمینه LED باعث می شود تا رندر بهتری نسبت به تصاویر اولیه از ویدیو مورد نظر تولید شود. این موضوع باعث می شود تا دقیقا کاری که صفحه نمایش OLED برای رنگ مشکی انجام می دهد این ترکیب هم همین کار را انجام دهد.

همچنین بخوانید  معرفی و بررسی گوشی جدید گوگل پیکسل 4 و پیکسل XL 4

 

همانطور که می دانید سونی به گونه ای بزرگ ترین کمپانی در تولید تلویزیون های اندرویدی است که امروزه دارد با پیشرفت تکنولوژی تلویزیونی تولید می کند که با توجه به 8K بودن قیمتی برابر 70 هزار دلار دارد. نامی که برای این تلویزیون اندرویدی در نظر گرفته شده است Sony MASTER Series Z9G 8K HDR می باشد.

منبع :
TRUSTEDREVIEWS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *