تبلیغات

تبلیغات

آموزش ارسال پست در چند اکانت اینستاگرام بصورت همزمان و یکجا

Post-In-Multiple-Instagram-Account

همانطور که انتظار می رود اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که روز به روز به اپلیکیشن خود ویژگی های جدیدی اضافه می کند ، همین موضوع باعث شده است تا کاربران بیشتری را سمت خود جذب کند. اخیرا این کمپانی اعلام کرد که شما می توانید هنگام ارسال پست انتخاب کنید که پست مورد نظر در چند اکانت اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته شود ، با تک تیپ همراه باشید .

 

در حال حاضر این ویژگی جدید (ارسال پست) تنها بر روی سیستم عامل iOS در گوشی های آیفون و آیپد قابل دسترسی است. این ویژگی به کاربران این اجازه را می دهد تا در هنگام پست گذاشتن به راحتی اکانت هایی که مد نظرشان هست انتخاب کرده و پست را در تمامی اکانت های انتخاب شده ارسال کنند.

 

این ویژگی مدتی است که توسط افرادی که اکانت های بیزینسی بسیار زیادی را مدیریت می کنند درخواست شده است که در نهایت برای تست بر روی گوشی های آیفون اجرا شده است. این ویژگی باعث شده است تا کار افرادی که نقش مدیریت اکانت های اینستاگرام را دارند برای تولید محتوا آسان تر کند.

 

معرفی ویدئویی سرفیس پرو 6

 

 

 

این ویژگی حتی از “self-regram” که قبل از اینکه برای بازنشر پست ها بود آسان تر شده است. خوشبختانه شما به راحتی می توانید از ویژگی ارسال پست در چندین اکانت اینستاگرام به راحتی استفاده کنید ، بطوریکه در زمان ارسال پست در زیر بخش هاش Tag People و Location بخشی با نام Post To Other Accounts قرار داده شده است که می تواند اکانت های دیگری وارد آن ها شده اید تنها با روشن کردن تاگل پست را در اکانت مورد نظر نیز انتشار دهید.

 

البته این ویژگی می تواند کمی کاربران را نسبت به محتوای تکراری زده کند ، چرا که پست ها در اکانت های مختلف دقیقا مانند هم انتشار می شود. زمانی که پست ها و محتوا ها تکراری باشند کاربران نسبت به آن ها نظرات خوبی ندارند به همین دلیل باعث می شود تا افراد صفحات مختلفی را آنفالو کرده و تنها یکی را دنبال کنند.

 

در حال حاضر ، بنظر می رسد این موضوع تنها برای پست ها در بخش فید استفاده می شود و فعلا برای بخش استوری غیرفعال است و چنین چیزی وجود ندارد.

 

آموزش ارسال همزمان پست در چندین اکانت مختلف

 

بدین منظور برای استفاده از قابلیت ارسال یک پست در چندین اکانت اینستاگرام بصورت همزمان باید مراحل زیر را طی کنید.

همچنین بخوانید  چگونه می توان سیستم خود را بطور خودکار در زمان معین روشن کنیم؟

 


حتما بخوانید :

آموزش کامل کار با Close Friends در اینستاگرام (ساخت لیست دوستان صمیمی)


 

1- ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

2- آیکون + را لمس کرده و پست مورد نظر را انتخاب کنید.

3- حالا قبل از ارسال پست ، در قسمت تنظیماتی که نمایش داده می شود Post To Other Accounts را باز کنید.

4- اکانت اینستاگرامی که مد نظر شما است ، تاگل آن را فعال کنید.

 

ارسال پست در اینستاگرام

 

5- در نهایت با زدن Share پست مورد نظر را اکانت های انتخاب شده ارسال کنید.

 

نکته : در حال حاضر هیچ راهی برای گوشی های اندرویدی وجود ندارد و هنوز این ویژگی برای نسخه ی اندروید عرضه نشده است. اما به زودی این ویژگی در تمامی سیستم عامل ها و برای همه ی کاربران فعال خواهد شد. اگر شما یک کاربر اندویدی هستید باید هنوز صبر کنید!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *