تبلیغات

تبلیغات

گیمر‌ها بخوانند: ساده‌ترین روش خرید و دریافت بازی از استیم!

giftsteam

در چند سال گذشته صنعت گیمینگ شاهد رشد و پیش‌رفت وسیعی بوده است و بخش زیادی از آن به خاطر وجود پلتفرم‌های مطرح گیمینگی است که جدید‌ترین بازی‌ها را در اختیار گیمر‌ها سرتاسر جهان قرار می‌دهد. بدون شک هر گیمری تا به حال نام استیم به گوشش خورده است، بزرگترین پلتفرم گیمینگ برای خرید و تجربه بازی‌های جدید و قدیمی. البته تنها قابلیت خریدن و دانلود بازی‌ها نیست که باعث شده است استیم به یکی از بزرگترین مراجع گیمینگ تبدیل شود، امکانات مختلف دیگری که در اختیار گیمر‌ها قرار گرفته است نیز در این زمینه تاثیر‌گذار بوده‌اند.

بازی از استیم

هدف اولیه از انتشار استیم توسط کمپانی ولو در سال ۲۰۰۳، این بود که این کمپانی بتواند جدید‌ترین آپدیت‌ها و بازی‌های خودش را در دسترس طرفداران قرار دهد، اما با گذشت مدت زمان کوتاهی، عناوین جدید‌تری نیز اضافه شدند و باعث شد که استیم به مرور زمان تبدیل به بزرگترین ناشر و در واقع پلتفرم گیمینگ برای خرید و تجربه بازی‌ها شود. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در استیم وجود دارد و روز به روز به این تعداد افزوده می‌شود!

 

استیم نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراجع دانلود بازی، در داخل ایران و میان گیمر‌های ایرانی استفاده زیادی دارد. با این حال خرید بازی از استیم با توجه با محدودیت‌های پرداختی برای کاربران ایرانی امکان پذیر نمی‌باشد از این رو، گیمر‌های ایرانی برای خرید بازی‌ها و محصولات موجود در فروشگاه استیم، دو راه پیش رو خواهند داشت: خرید گیفت کارت استیم و یا خرید بازی استیم به طور مستقیم که در دو به واسطه وجود فروشگاه‌های معتبری مانند G4A4 امکان پذیر شده‌اند.

 

اما گیفت کارت استیم چیست؟ به طور ساده، یکی از راه‌های خرید کردن در فروشگاه استیم، از طریق گیفت کارت استیم خواهد بود، بنابراین گیفت کارت استیم یک روش پرداختی به شمار می‌آید. تمام سرویس‌ها و سایر پلتفرم‌ها و کمپانی‌های معروف سراسر جهان نیز، اقدام به ایجاد کیف پول مجازی و عرضه گیفت کارت کرده‌اند، چرا که یکی از محبوب‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌های خرید در حال حاضر، از طریق گیفت کارت‌ها می‌باشد. بنابراین گیفت کارت استیم، یکی از راه‌های ساده و بدون دردسر برای خرید در فروشگاه استیم است.

 

تنها کافیست که به مقدار مورد نیاز خودتان گیفت کارت استیم خریداری کنید و بعد از آن در کمترین زمان ممکن موجودی حساب استیم والت خودتان را افزایش دهید و از خرید بازی و تجربه آن‌ها لذت ببرید! با خرید گیفت کارت استیم از فروشگاه معتبر G4A4، شما یک کد اختصاصی دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن قادر خواهید بود که استیم والت خودتان را شارژ نمایید. اگر همچنان برای خرید گیفت کارت استیم شک دارید، ویژگی‌های زیر می‌تواند شک شما را برطرف کند!

همچنین بخوانید  تاثیر حافظه رم در افزایش سرعت بازی کردن

 

  • در دسترس بودن و سادگی: شما می‌توانید در هر زمان با خرید استیم والت موجودی اکانت استیم خودتان را افزایش دهید و اینکار در کمترین زمان ممکن و به سادگی هرچه تمام خواهد بود.
  • یک خرید برای هزاران خرید: با اینکه برخی از کاربران همچنان تصور می‌کنند که گیفت کارت استیم فقط مخصوص خرید بازی می‌باشد، اما باید بدانید که انجام تمام امور پرداختی داخل استیم با استفاده از موجودی استیم والت شما امکان پذیر است. این موارد می‌تواند شامل خرید از مارکت (آیتم‌های بازی‌های CS:GO و یا دوتا ۲) و حتی خرید‌های درون‌برنامه‌ای (جم و سکه بازی‌های مختلف) نیز باشد.
  • امنیت و قیمت مناسب: برای خرید و استفاده از گیفت کارت استیم شما لازم نیست که اطلاعات اکانت خودتان را در اختیار دیگران قرار دهید و در کنار آن باید بدانید که مقدار استیم والت خریداری شده بدون کارمزد و به طور کامل به حساب شما اضافه خواهد شد.

 

تنها سوالی که باقی می‌ماند، انتخاب مناسب‌ترین فروشگاه برای خرید گیفت کارت استیم است. همانطور که پیش از این خدمت شما عرض کردیم، فروشگاه معتبر G4A4 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گیفت کارت به شمار می‌آید. مهم‌ترین نکات هنگام خرید گیفت کارت استیم، این است که دقت کنید محصولی اصل و اورجینال را دریافت می‌کنید. در کنار آن، بروز بودن و البته مناسب بودن قیمت نیز شرط همیشگی مشتری برای خرید است که فروشگاه G4A4 در این زمینه تضمین کیفیت و امنیت را به شما خواهد داد.

بازی از استیم

ساده‌ترین روش خرید بازی استیم!

با اینکه خرید و استفاده از گیفت کارت استیم گزینه خوبی برای افزایش موجودی استیم والت و خرید بازی‌ها می‌باشد، اما سرویس خرید بازی استیم که فروشگاه G4A4 برای اولین بار در ایران در اختیار گیمر‌های ایرانی قرار داده است کار خرید بازی‌های جذاب و جدید را بسیار ساده‌تر و بدون دردسر اضافی کرده است. یک آرشیو کامل از تمام بازی‌های استیم، با قیمت بروز و تحویل سریع!

  • بیش از ۱۰۰ هزار عنوان که شامل تمام بازی‌ها و حتی بسته‌های الحاقی (DLC) و عناوین پیش‌فروش نیز می‌باشد.
  • قیمت تمام محصولات به‌طور لحظه‌ای به‌روز رسانی می‌شود و شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی بازی مورد علاقه خودتان را خریداری کنید.
  • خرید بازی برای تمام ریجن‌ها ممکن است و کافیست پیش از پرداخت ریجن خودتان را انتخاب کنید.
  • تخفیفات به طور آنی و خودکار بر روی بازی‌ها اعمال می‌گردند!
  • محیط کاربری ساده و بی‌نظیر

 

با یک نگاه ساده به ویژگی‌های سرویس خرید بازی استیم این فروشگاه، می‌توانید حدس بزنید که خرید بازی از استیم دیگر دردسر اضافه‌ای در بر نخواهد داشت. بنابراین، کافیست که مرحله اول یعنی جست‌وجو و انتخاب بازی مورد نظر خودتان را به اتمام برسانید تا وارد بخش جذاب ماجرا شوید، یعنی انتخاب ریجن و پرداخت. بله! استفاده از سرویس معرفی شده بازی‌های استیم به همین سادگی خواهد بود. اما قیمت محصولات چی؟ تغییرات ارز چطور؟ ریجن اکانت چی؟ من برای آرژانتین بازی می‌خوام! این بازی تخفیف خورده‌ها!

همچنین بخوانید  آپدیت جدید No Man's Sky در این هفته

 

قیمت همیشه به‌روز!

 

نه تنها تمام بازی‌های استیم موجود هستند، بلکه قیمت آن‌ها به طور لحظه‌ای و کاملا خودکار بروزرسانی شده است، بنابراین بدون هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با قیمت محصولات و تغییرات قیمت ارز می‌توانید خرید کنید!

 

ریجن خودت را انتخاب کن و با قیمت همان منطقه بازی بخر!

 

ظاهرا ویژگی‌های جذاب این سرویس تمامی ندارد، خرید بازی از استیم و قیمت آن کاملا بر حسب ریجن شما انجام خواهد شد که کافیست پیش از ثبت خرید آن میان ریجن‌های موجود، کشور حساب استیم خودتان را انتخاب کنید!

 

اعمال شدن خودکار تخفیفات!

 

تخفیفاتی که استیم بروی بازی‌ها اعمال می‌کند نیز به طور خودکار بر روی بازی‌ها اعمال خواهد شد، بنابراین به محض اینکه بازی مورد نظرت تخفیف می‌خوره میتونی از فروشگاه G4A4 بخریش!

خرید بازی از استیم

حرف آخر!

خرید بازی از استیم هیچ‌وقت به این سادگی نبوده است. ما از مشکلات گیمر‌های ایرانی و نگرانی‌های آن‌ها در رابطه با خرید بازی از استیم به خوبی آگاهی داشته‌ایم و دقیقا به همین علت بخش بازی‌های استیم فروشگاه را تاسیس کرده‌ایم. شما می‌توانید به سادگی چند کلیک و در کمترین زمان ممکن، بازی مورد نظر خودتان را خریداری کنید و در کمتر از ۲۴ ساعت آن را تحویل بگیرید. در کنار تمام ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، وجود پشتیبانی و تیم با‌تجربه فروشگاه  G4A4باعث اطمینان‌خاطر بودن مشتریان این فروشگاه شده است. فقط کافیست که خودتان امتحان کنید!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *