تبلیغات

تبلیغات

نسخه 5G گوشی وان پلاس 300$ گرانتر از نسخه 4G خواهد بود

One-Plus-Seven-Have-Five-G-Network

با توجه به تاییدیه که مشخص شد برند گوشی های وان پلاس اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از قابلیت 5G بهره مند بوده و برای اولین یک گوشی 5G در اروپا عرضه می شود.

گوشی وان پلاس 5G چقدر هزینه بر خواهد بود؟

گوشی پرچمدار بعدی وان پلاس همانطور که انتظار می رود در 2 نسخه ی مختلف عرضه شود. نسخه ی اولیه که از 5G پشتیبانی کرده و دیگری از 5G پشتیبانی نمی کند! با توجه به شبکه ی فایو جی که هنوز جهانی نشده و شبکه ی کوچک تری دارد با توجه به اینکه گوشی وان پلاس از شبکه ی جدید پشتیبانی می کند کمی استفاده از آن می تواند سخت باشد و باید برای استفاده از یک شبکه ی 5G مقاوم و همیشگی صبر کرد ، البته به غیر از این موارد اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از شبکه ی فایو جی باعث مشود تا هزینه ی این گوشی برای ساختن و خریدن بیشتر شود.

گوشی وان پلاس 7

همانطور که انتظار می رود افرادی که بخواهند از یک دستگاه سریع بهره مند شوند باید هزینه کنند ، به غیر از این موارد این گوشی تراشه ی Snapdragon 855 بهره مند است که در نسخه ی 4G سرعتی برابر 2Gbps خواهد داشت. پس حتی نسخه ی غیر  5G هم می تواند از پس سرعتی که نیاز داریم برآید و نیاز های مارا به راحتی برطرف کند.

آیا نام این گوشی وان پلاس 7 خواهد بود؟

با توجه به مصاحبه انجام شده ، Lau nor Eric Gass بنیان گذار این برند پرچمدار بعدی را با نام “OnePlus 7” یاد کرده است. با توجه به گفته ی بنیان گذار و مراسمی که برگذار شد می توانیم چنین نتیجه ای بگیریم.

وان پلاس و 5G

با توجه به گزارشات و اعلامیه های رسیده از طرف رویداد های تکنولوژی Qualcomm در رابطه با Snapdragon می دانیم که حالا پرچمدار جدید از تراشه ی Snapdragon 855 پشتیبانی خواهد کرد. به همین منظور باعث شده است یک همکاری بین این کمپانی و 5G در آمریکا ، استرالیا ، چین و انگلستان در نظر گرفته شود.


پیشنهادی : شایعات گلکسی اس 10 توانسته یک پرچمدار دیگر از سامسونگ را نشان دهد


وان پلاس در حال حاضر بر روی تکنولوژی 5G که قرار است روی گوشی خود اعمال کند کار می کند ، بطوریکه تمامی این مراحل از سال 2016 پایه گذاری شده است و همکاری با شرکت کوالکام در سال 2017 تا به امروز باعث شده است تا بتوانند این شبکه را برای گوشی ها افزایش دهند.

همچنین بخوانید  آموزش فعال کردن طراحی جدید جیمیل (Gmail) برای همه کاربران

گوشی OnePlus

این شرکت می گوید که ارتباطش با Qualcomm را “همکاری استراتژیک” می داند ، چرا که تمرکز بزرگی بر روی “همکاری در توسعه یک راه حل برای 5G” کرده اند.

زمانی که پرسیده شد چرا 5G یک پروژه ی مهم برای کمپانی است Gass اشاره کرد که این خواسته ی کاربران و انتظاریست که آن ها از ما دارند می باشد. این کمپانی می خواهد که به غیر از استفاده از 5G نشان دهند که این تکنولوژی چگونه استفاده می شود. به همین دلیل است که در حال حاضر همگی برند ها نتوانسته اند از این شبکه ی جدید استفاده کنند.

گوشی وان پلاس 5G چه ویژگی هایی را به ارمغان می آورد؟

با توجه به مرحله ای که قرار دارند ، هر دو Lau و Gass با این موضوع کنار آمده و برنامه هایی برای گوشی وان پلاس 7 در نظر دارند. باید بدانید که این پرچمدار به غیر از پشتیبانی از شبکه ی فایو جی ، تراشه ی Snapdragon 855 SoC کوالکام را در خود جای داده است و تا این لحظه چیز دیگری از این گوشی فاش یا گفته نشده است تا ما بتوانیم آن را برای شما توضیح دهیم.

بطور کلی ، زمانی که حرف از قابلیت های این گوشی می شود کاربران انتظار دارند که ویژگی های منحصر به فردی در آن مشاهده کنند. در این گوشی بخش دوربین پیشرفت به سزایی را داشته است. انتظار می رود با نزدیک تر شدن به زمان عرضه ، با قابلیت های بیشتری آشنا شویم که در ادامه و پست های دیگر به آن اشاره خواهیم کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *